Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back
Steven Walters
Steven Walters at Bob Rohrman Kia
Refer Me

Steven Walters

Parts Manager

Bob Rohrman Kia

701 Sagamore Pkwy S
Lafayette, IN 47905

Contact Me
4.2
5 Reviews
4.2

5 Reviews

Write a Review

5 Reviews of Steven Walters

July 02, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Very respectful staff, great experience, love the vehicle..."

- PAYTON.MOORE Verified Customer

Very respectful staff, great experience, love the vehicle I got

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 02, 2021

Bob Rohrman Kia responded

Thank you so much for choosing Bob Rohrman Kia! Congrats on your new purchase, and let us know if we can be of any more assistance!

May 20, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Frankie was extremely kind and helpful throughout my..."

- yun29 Verified Customer

Frankie was extremely kind and helpful throughout my visit. Steven was also helpful in answering questions regarding parts purchases. I would recommend Bob Rohrman Kia to anyone.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frankie Sanders

May 21, 2021

Bob Rohrman Kia responded

Thank you for your business and this review. We're happy to hear that our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know.

April 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Brandon and the whole Kia service team continue to go..."

- Heavyweight Champ x4 Verified Customer

Brandon and the whole Kia service team continue to go above and beyond. The team is knowledgeable and courteous and the new and improved service drive is a great addition.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 25, 2021

Bob Rohrman Kia responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience with Brandon and the rest of our team here at Bob Rohrman Kia.

April 21, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Service was amazing. Very well put together and very..."

- BARBIE71611 Verified Customer

Service was amazing. Very well put together and very friendly staff. Always a pleasant vibe when I’m there. Even sales is polite and friendly.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 21, 2021

Bob Rohrman Kia responded

Thank you for your business and this review. We're happy to hear our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know.

March 17, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I'll never return to this KIA distributor again. They..."

- MPD0 Verified Customer

I'll never return to this KIA distributor again. They were suppose to order a part and call me but I never received a call.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Brandon Greer, Joe Abdul

May 03, 2021

Bob Rohrman Kia responded

Hi MPD0, Sorry for the experience you had at our dealership. We know how important it is to get your car fixed, it's your only way of transportation. We know how stressful it is to wait for that one part and not get any answers or update. If there is anything we could do moving forward, please direct your concerns to our management staff, we will make a note to our General Manager. Thank you for your time.

1
1 - 5 of 5 results

Dealership Inventory (134 Vehicles)

used 2017 Chevrolet Malibu car, priced at $16,347
2017 Chevrolet Malibu
used
Silver Ice Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2014 Ford Taurus car, priced at $15,000
2014 Ford Taurus
used
Ingot Silver Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2016 Hyundai Tucson car, priced at $15,000
2016 Hyundai Tucson
used
Winter White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2022 Kia Sportage car, priced at $35,655
2022 Kia Sportage
new
Black Cherry exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2015 Dodge Challenger car, priced at $22,414
2015 Dodge Challenger
used
Granite Crystal Clearcoat Metallic exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2019 Nissan Rogue car, priced at $20,000
2019 Nissan Rogue
used
Glacier White exterior
CVT
Front-wheel Drive