Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Teeko Thompson.
Teeko Thompson
Teeko Thompson at Greenway Dodge Chrysler Jeep
Refer Me
4.8

Teeko Thompson

Sales & Leasing Consultant

Greenway Dodge Chrysler Jeep

9051 East Colonial Drive
Orlando, FL 32817

Contact Me

Dealership Experience

4 yrs, 8 mos

Industry Experience

4 yrs, 8 mos

Languages Spoken

English English

145 Reviews of Teeko Thompson

May 06, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Greenway hands down are the best, we got what we where..."

- Gladys Acevedo

Greenway hands down are the best, we got what we where looking for and couldn’t be any more happier. They have great customer care and everyone was super friendly.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Michael Onwuka, Michelle Pena

May 06, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

Gladys - Thank you for taking the time to review us! We strive to deliver a seamless experience for our guests, and it is wonderful to hear that this was reflected in your visit. Drive safely in your new vehicle, and we hope to see you back! - The Greenway Dodge Chrysler Jeep Ram team

May 01, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"They were really helpful and upfront. Very knowledgeable..."

- Cjmcdowell88

They were really helpful and upfront. Very knowledgeable and swift from start to finish. The whole team took care of me and helped me drive out of there with the car I wanted

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
May 03, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

Congratulations on your new car! It is terrific to hear that our team was so informative and attentive during the purchase process. Thank you for giving Greenway Dodge Chrysler Jeep Ram your business!

April 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Purchased a used 2018 hellcat and Teeko made the..."

- Ramos David

Purchased a used 2018 hellcat and Teeko made the experience easy. He was transparent and kept me updated during the whole process. Would deff do business again.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 22, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

Thank you for the great review! We appreciate your support and are happy to hear that Teeko went above and beyond to assist with your purchase. Drive safely in your new 2018 Dodge Challenger Hellcat, and congratulations! We hope to see you back at Greenway Dodge Chrysler Jeep Ram!

March 31, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"After going to a few dealerships before Greenway I could..."

- clikkdis

After going to a few dealerships before Greenway I could not find what I wanted but Greenway Dodge did I got the car of my dreams Tyler the salesperson who helped me is very good very knowledgeable and did not push it when trying to sell me a car he answered all my questions about any car that I asked about My overall experience was pretty good because of him when it came to paying and mind you I paid cash the person who is handling that part his name was Hiram he was very rude was throwing papers acting like he was doing me a favor and also he was very disrespectful when making a payment when I was on the phone with my bank and he was already punching in numbers for payments he had been told me to get out of the office and wait outside very rude very unprofessional he's lucky my wife was there that's all I'm going to say about that otherwise the overall experience was great the rest of the staff that works there were very good very nice I would recommend to go there for your Automotive needs go to Tyler he was great I also spoke to the sales manager who had come out to my car when I was leaving and he apologized for Hiram's actions and said that he would give me a free wash and a free gas fill up the next time I was there I was very thankful and he was a very apologetic thank you Greenway Dodge

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 31, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

While I am glad to see that our sales team helped you into a vehicle, I do apologize if any frustrations arose during the process. We will discuss this feedback with the right people so we can improve moving forward. Thank you for your business and please reach out if you'd like to speak further. Pedro Caamano - Internet Sales Director - 407-275-3200

March 19, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Teeko was a wonderful salesman to work with. We..."

- csdl

Teeko was a wonderful salesman to work with. We negotiated the terms of the sale over the phone, going back and forth over the course of a couple of hours, and he responded quickly and professionally at each step. I never felt pressured to make a decision that would have not been in my best interests. What I will remember most however is that Teeko went out of his way to be very kind to my children when he rode along with us on our test drive. I’ll seek out Teeko at Greenway if I’m ever in the market for another Jeep. Thanks for the positive buying experience!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Pedro Caamano

Mar 19, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

Thank you for the great review! We appreciate your support and are thrilled to hear that you had such a successful experience working with Teeko. Congratulations on your new vehicle, and enjoy it! We are wishing you and your family many safe and happy miles down the road! - The Greenway Dodge Chrysler Jeep Ram team

March 18, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Teeko was very kind and great to work with in getting a..."

- Rose

Teeko was very kind and great to work with in getting a used Jeep. I highly recommend to anyone heading to Greenway to ask for Teeko!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Pedro Caamano , Maribel Hernandez

Mar 19, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

Rose - Thank you so much for recommending Teeko! We love to hear that he delivered five-star service and helped you drive home from Greenway Dodge Chrysler Jeep Ram in your new-to-you Jeep. Congratulations!

March 18, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"EXCELLENT service a could not recommend more. Teeko took..."

- Matthewdiaz

EXCELLENT service a could not recommend more. Teeko took care of me and Greenway was honest, efficient, and got me into a great Jeep - loved working with them.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 18, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

Congratulations on your new Jeep, Matthew! We are delighted that Teeko and the team made the purchase process so stellar. Thank you for choosing Greenway Dodge Chrysler Jeep Ram!

March 16, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Teeko was absolutely great, he was kind and energetic..."

- Lealaitafeal

Teeko was absolutely great, he was kind and energetic making the process less stressful. He worked with me to get the best deal and the car I wanted. Excellent customer service all the way through.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 16, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

We are happy to hear that Teeko and the team eased the stress of car-buying and gave you an excellent experience! Thank you for giving Greenway Dodge Chrysler Jeep Ram your business and kind review. Safe travels in your new ride!

March 14, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Windshield wipers where had 3" peeled back from them. I..."

- Mwells32746

Windshield wipers where had 3" peeled back from them. I had to stop on my way home ,from the dealership to buy new blades. Told salesman about issue. He said service was closed. I asked for 60.00 dollar discount, did not get it.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Mar 28, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

This review is disappointing to read, and it sounds like there may have been a miscommunication here concerning your windshield wiper blades. I would be more than willing to speak with you about this directly and ensure we clear up any confusion. I'm going to look up your contact information, but please don't hesitate to give me a call. Contact: Pedro Caamano - Internet Sales Director - 407-275-3200

March 03, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Teeko Thompson along with Zachary London made my vehicle..."

- Mike from Titusville

Teeko Thompson along with Zachary London made my vehicle purchase an absolute pleasure. I am very impressed with their knowledge of the vehicles they sell and their willingness to answer questions. Love my new Durango R/T, I never felt pressured and ended up with a great deal. Thanks Greenway!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Zachary London

Mar 04, 2021

Greenway Dodge Chrysler Jeep responded

Mike - Thank you for taking the time to review us! We are very proud of our team and are happy to hear that Teeko and Zachary went above and beyond to assist with your purchase. Drive safely in your new Dodge Durango R/T, and congratulations! We hope to see you again at Greenway Dodge Chrysler Jeep Ram!

1
...
1 - 10 of 145 results

Dealership Inventory (509 Vehicles)

new 2021 Jeep Compass car, priced at $28,792

2021 Jeep Compass

$28,792

new 2021 Dodge Durango car, priced at $51,895

2021 Dodge Durango

$51,895

new 2021 Jeep Gladiator car, priced at $53,215

2021 Jeep Gladiator

$53,215

new 2021 Jeep Gladiator car, priced at $47,545

2021 Jeep Gladiator

$47,545

new 2021 Jeep Gladiator car, priced at $51,970

2021 Jeep Gladiator

$51,970

new 2021 Jeep Grand Cherokee car, priced at $43,530

2021 Jeep Grand Cherokee

$43,530