Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Tray Greene.
Tray Greene
Tray Greene at Scott Clark Nissan
Refer Me
not yet rated

Tray Greene

Sales Manager

Scott Clark Nissan

9215 South Blvd
Charlotte, NC 28273

Contact Me
Text
Call
Email
Cancel

10 Reviews of Tray Greene

July 29, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Schedule time of service"

- Kwasi

I always leave almost the time given for the service. I love it. I chose Nissan simply Nissan is one of the best cars. And I will service my car here always

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

June 25, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"They are dismissive , disorganized ..."

- Mercilessming

I didn't buy from them as we couldn't come to an agreed upon number for a 2019 Frontier... which is fine no hard feelings. They want to maximize profits , I want to spend as little as possible. However this began with quotes for a 4 x 4 edition of the Frontier, took 3 times for them to actually get me a quote for the VIN I supplied as well at the description... once I sent both a VIN , Description and Link to the truck in inventory we got the game going. Then I simply said I counter you offer with my offer, and got "HAVE A NICE DAY" .... I don't' mind the spill about can't sell this low , etc. but being dismissive was very rude... so once I got rude and said I no longer want to speak to peons... I got a voicemail saying "call us back" no name of whom etc. I was to call back, how unprofessional is that ... just a "US" I am a manager of a Software division , which is IT tech nerds so I can understand when people are people people.. but you leave message with this is Joe Blow at Location and here is my number if you would like to call me back/ and or one can leave brief description of what call is about if need be Upon calling back , I presume I was talking with Troy it was so noisy in the background he said he was not a peon ... but still rude and not managerial. Not sure if I caught them on a bad day... but my shopping experience has been laborious no way this rude. Just be advised and not surprised if you get a bad experience.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Troy Ingram

April 04, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Didn’t buy a car but it was great experience"

- CU tiger

Troy and Tray were great, I wasn’t prepared to buy on the spot and they didn’t push or pressure me in any way. I will be back in the future without a doubt.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Troy Ingram

Apr 17, 2019

Scott Clark Nissan responded

CU Tiger, Thank you for taking the time to let us know how we did. Even though you did not purchase a car we appreciate you giving us the opportunity to show you what we had and discuss some options with you. We appreciate you letting us know how Troy and Tray did even though a purchase was not made at the time of your visit. We look forward to seeing you again in the near future to purchase your next vehicle

December 27, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Horrible experience - worst car buying experience ever"

- norefundyet

I went there to look at a used car. It was still being worked on, so I never drove it. I told sales staff I wanted to think it over and drive it before putting down any money. I was pressured by Sales manager Deon Brace into putting down a deposit. I was promised repeatedly that if I changed my mind I could get my deposit back. I was still nervous about putting down money on a car I hadn't driven. Mr Brace continued to pressure me into putting down a deposit. He repeated that it was only to hold the car from someone else buying it until I drove it. I put down $2000 to hold the car. I started the financial paperwork for the car in case I came back and wanted. it. I never got a good feeling about the car or the staff. They even lost the rental car I left there. I made numerous calls to the dealership and never got a call back. I returned 4 days later to ask for my refund. Again Mr. Brace was involved. He flatly refused to return my money. I started dealing with the financial manager, and he also is not returning my calls and has not returned my money. It has been another week and still no refund.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: John Green, Deon Brace

Jan 08, 2019

Scott Clark Nissan responded

Norefundyet, Thank you for taking the time to write your review. Just for clarification here, you had fully contracted on the vehicle and were the owner of the car. The $2,000 was a down payment you made on the vehicle. The contract was at the bank when you came back in to ask for a "refund". Your rental car, Enterprise never came to pick your car up, we had called them multiple times and they finally came in to pick it up, that had nothing to do with Scott Clark Nissan, except they left your rental car on our lot. Thank you, Stuart Phelps Director of Brand Development Scott Clark Auto Group 980-245-4737

September 14, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Awesome customer service"

- Grounddart82nd

After deciding to purchase a new car we decided to go with Nissan since we already owned a Nissan Altima and had great value out of it. I personally work out of town a lot so I sent my wife to look at her(our) options with Scott Clark Nissan in Pineville, NC. We were given a internet sales representative named Mr Helwig Stewart. He was very friendly and very cooperative to my wife to get things going on the new 2018 Rigue purchase with my wife and get all paperwork started until I could get there and finalize paperwork. Everything went smoothly and took care of all issues we had with the vechicle before turning over the keys to make it perfect. The whole process was quick and performed with ease. The financial folks gave us an option that only increased monthly payment by $20 but took off nearly 7 months of the loan. Was thankful for that. Mr Helwig was professional and all the folks at the dealership were friendly and informative. I highly recommend Scott Clark Nissan to anyone and especially to have Mr Helwig to take care of them. And on a further note, I have had many email asking if everything was going ok with the vechicle and to let them know if there was anything they could do. Service department( sorry for not remembering his name) helped my wife get in quickly after a trip to get the initial oil change taken care of and did an awesome job of washing the car without us asking. Great Job Scott Clark!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Helwig Stewart

August 14, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Helwig Stewart is the best"

- Shall

My Son & I visited dealership on Aug 11, 2018 expecting the usual high pressure back & forth game. I went looking for a very specific type of car. Although they did not have what I needed, Mr Stewart made the experience very pleasant. He was extemely knowledgeable & his customer service was more like talking with family than a salesman. He followed up with me eventhough I did not make a purchase. Offered to contact me in the futuer if the car I need becomes available. My Son & I both were blown away by the experience.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Helwig Stewart

April 30, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Sales manager that can't manage"

- Thom

Mgr tray green butted into deal, was arrogant, insulting, condescending and nasty. Unfortunately, his actions cost salesman Helwig Stewart a sale that day. Helwig was willing to go out of his way to make a deal and show me as many cars as needed to make the deal. But,the mgr messed everything up. Sorry Helwig but, there are many other Nissan dealership out there ready and willing to take my cash

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Helwig Stewart

January 18, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Great customer service."

- Zafar

We recently bought a vehicle and the process was very well executed, Heleig was our sales personnel and he did a great job and his professionalism was very much appreciated. Great guy

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Troy Ingram, Alexander Terrell, Helwig Stewart

December 14, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"Awful no-good amazing experience "

- Ss75511

This is a surprising 5 star review because in all honesty I had a pretty awful experience. The manager at this location (Trey Green) has no business working in customer service. He is pushy and slimey and basically all things the "typical car salesman" is portrayed to be - only honestly worse. He almost ruined the sale of my vehicle not once but twice. First, I was transferred to him on the phone and he sketchily refused to talk about rock-bottom pricing. I told him that I had done extensive research and was only interested in driving there on my lunch break if he could do a certain price "out the door" on a specific vehicle. He refused to say and stated that I needed to come in and he "could probably come close to my number" and I said "if you can't hit that number, it's okay - I'm truthfully going to make an offer on another vehicle (which I was going to) instead of using my lunch break to drive from Rock Hill. He argued that Rock Hill was super close to his dealership and I just needed to come see the car. His attitude was unnecessarily brash and sketchy so I told him thank you and hung up with no intention of going. 3 minutes later he called back and said he talked to the "big man" excuse my *eye roll* and magically now he could hit my (very fair) number. I made an appointment with Helwig and was there right on time. Come to find out, Helwig was with another customer when I arrived and they couldn't locate the car. They finally did but then they couldn't locate the keys. After leaving me out in the cold for 5-10 minutes, they finally realized that Helwig (who ditched my pre-made appointment for a walk-in) had accidentally taken my keys with him while he was driving another vehicle with a customer. The place wreaks of chaos and lack of professionalism. With that said, from around the corner with the keys came Markus Porter, my knight in shining armor and the only competent person who apparently works at Scott Clark Nissan. He handled the situation perfectly, with just the right amount of humble, apologetic humor. He read me quickly and knew exactly how to play to his audience. I told him I was very interested in the vehicle, despite the experience I've had but that I preferred to work with him moving forward. I told him I would be back the next day at 11am, with cash but I wanted to sleep on the decision. He smiles and winked, telling me he'd hide my car with confidence id be back and see me tomorrow. Which, ironically, really made me want to come back that next day. Right when everything was going perfectly, re-enter Trey Green who, again, tried to hard-sell by telling me the dealership was "high volume" and I'd be lucky if that car lasted til tomorrow. He TOLD me to put down a deposit. I told him that if the car wasn't there the next day, it wasn't meant to be. Which visibly annoyed him. Let me paint you a picture -I'd put money on it- Trey Green is the type of guy who probably showed that car to every single customer that day, including the ones only looking at SUVs, just to attempt to sell the car out from under me...just to "show me". He is 100% that kind of sales guy - he made a terrible impression and in the less than an hour that I was in the dealership, another customer even rolled her eyes when being badgered by him. Whoever owns and runs this dealership needs to cut their loss with this guy, he's doing more damage than good, this I promise you. Anyway, I returned the next day, Markus was ready for me and handled my transaction flawlessly and promptly. I was in and out quickly, I felt like a member of his family and I have no doubt that If I ever need anything moving forward he will handle it with the same level of professionalism, promptness, and willingness that I received throughout this process...and not to mention the same level of those things that I did NOT receive from his colleagues. He truly saved a sale that should've never been and would have never been if it wasn't for him. Talk about succeeding in the face of adversity...Plain and simple, Markus should be promoted and Trey should he fired.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Markus Taylor, Helwig Stewart

November 28, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"Car shopping experience "

- Onelove E

Very pleased with my experience at Scott Clark. I was able to get not just a car but a brand new car. My salesman and his team put me in exactly what I asked for.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jimmy Huggins, Donta McClary

1
1 - 10 of 10 results

Dealership Inventory (331 Vehicles)

new 2020 Nissan Altima car, priced at $21,763

2020 Nissan Altima

$21,763

new 2020 Nissan Frontier car, priced at $28,919

2020 Nissan Frontier

$28,919

new 2020 Nissan Frontier car, priced at $28,976

2020 Nissan Frontier

$28,976

new 2020 Nissan Frontier car, priced at $26,367

2020 Nissan Frontier

$26,367

new 2020 Nissan Pathfinder car, priced at $26,767

2020 Nissan Pathfinder

$26,767

new 2020 Nissan Rogue car, priced at $20,154

2020 Nissan Rogue

$20,154