Frank DiCostanzo
Frank DiCostanzo at Colonial Volkswagen of Medford

Frank DiCostanzo

Service Manager

Colonial Volkswagen of Medford

340 Mystic Avenue
Medford, MA 02155

Contact Me
4.7
526 Reviews
4.7

526 Reviews

Write a Review

526 Reviews of Frank DiCostanzo

September 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My Taos had a recall. They were very quick with that work, and I asked them to check the oil because we were not due for an oil change and we were getting the ready for an More

by mes028
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frank DaSilva

Sep 24, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

Our service team was happy to complete the recall on your Taos quickly and top off your oil when you asked. Knowing that this efficient service met your needs means a lot to us. Thank you for the five-star rating! Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

September 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service with detailed and transparent communication on the status of my vehicle and plans, with costs, to make recommended repairs and servicing. More

by Juno
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Daniel Goodman, Paul Lazzaro, Frank DaSilva , Stephanie Trevisone

Sep 19, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

Thanks so much for the five-star rating and your kind words. Knowing our transparent updates on the status and costs of recommended repairs for your Jetta GLI were helpful means a lot to us. Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

September 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Kind and attentive staff - they had me out of there quickly and they explained everything clearly More

by djcphilosophy
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frank DaSilva

Sep 16, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

Our service team appreciated the opportunity to care for your Volkswagen Jetta and get you back on the road quickly. Knowing our attentiveness and clear explanations met your expectations means a lot to us. Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

September 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service has always been exceptional. . . from the time we drop off our car to pickup - very friendly and professional. More

by LISAHALEY60
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Greg Cohen, Frank DaSilva

Sep 15, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

We’re glad the service on your Volkswagen Taos has been consistently friendly and professional from drop-off to pick-up. Knowing you found our service exceptional every visit means a lot to us. Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

September 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They listened to what I wanted done to my car and did a great job at getting the job done promptly.. More

by willp
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 11, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

Your note about our team listening carefully to your requests and completing the work promptly highlights what we aim for in every service visit. Thank you for sharing how our service met your expectations; it means a lot to our service department. Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

September 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The dealer is always quick, friendly and effective. I will return for all my service needs. More

by LGLOVELAND
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frank DaSilva

Sep 05, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

Knowing that our quick, friendly, and effective service met your expectations is rewarding. We look forward to helping with your Volkswagen ID.4’s future service needs. Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

September 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I feel so confident to bring my car to the location love it and take care on my car really well More

by antoniojg0927
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Eric Sanders, Frank DaSilva , Stephanie Trevisone

Sep 03, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

We’re glad you feel confident bringing your Volkswagen Taos to our service department. Hearing that our team cares for your Taos so well means a lot to us. Thank you for the five-star rating. Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

September 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My car was repaired and ready for pick up on the expected date. Jeff was very helpful, and the service was much less expensive than I expected it to be. More

by kerriganjulianna
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frank DaSilva

Sep 01, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

Your note about receiving your Volkswagen Jetta on the promised date and at a lower cost truly underscores our commitment to efficient, value-driven service. Our service team is pleased we could complete the repair on schedule and save you money. Your kind words and five-star rating mean a lot to our service department. Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

September 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Congratulations to a fabulous hardworking persons . I respect their professionalis. I encourage you to work like that. Congratulations again. More

by AMBROISAX
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frank DaSilva

Sep 01, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

We're glad our team's dedication and professionalism met your expectations during the service on your Volkswagen Atlas Cross Sport. Knowing you respect our hard work means a lot to us. Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

August 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very unimpressed with my service experiences recently. My new lease began in July 2025, and since then, I've had to bring my car in several times for standard maintenance and repairs (10k service, flat ti More

by alexaroth24
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jeff, Dan

Aug 17, 2026

Colonial Volkswagen of Medford responded

Alexa, providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention. We're sorry your visit didn't go as planned, and we would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Frank Dicostanzo Service Manager Frankd@vwmedford.com

1
...

Dealership Inventory (231 Vehicles)

used 2025 Buick Encore GX car, priced at $27,548
2025 Buick Encore GX
used
Moonstone Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Volkswagen Taos car, priced at $28,783
2025 Volkswagen Taos
used
Alpine Grey exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Volkswagen Tiguan car, priced at $27,885
2025 Volkswagen Tiguan
used
Pure White exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Volkswagen Atlas Cross Sport car, priced at $43,449
2026 Volkswagen Atlas Cross Sport
new
Lake Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Volkswagen Tiguan car, priced at $33,915
2026 Volkswagen Tiguan
new
Pure White exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Volkswagen Atlas car, priced at $42,342
2026 Volkswagen Atlas
new
Deep Black Pearl Effect exterior
Automatic
All-wheel Drive