About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back

Bayside Volkswagen - Service Center

4.5

45 Lifetime Service Reviews

31 Water Mill Lane, Great Neck, New York 11021

45 Reviews of Bayside Volkswagen - Service Center

Sort by Write a review
September 24, 2018

"Felt Well Taken Care Of"

- avieblum

The service center at Bayside VW was excellent. My father and I brought in a 2010 VW Jetta we had just acquired and needed some serious work done. Andrew was extremely helpful and aided us in finding out that some components, like the turbo, which needed to be replaced, were actually still under warranty. Without his help, we wouldn't have the beautifully working Jetta we have today. Service itself was excellent, we haven't had any issues with the car since bringing it in.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Andrew Pennachio
Sep 25, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

Thank you so much for this wonderful review, and we look forward to seeing you again!

July 14, 2018

"Oil leak service"

- ADAGUILLARD

Helped fix my oil leak and accommodated my schedule. Perfect service and they corrected an issue caused by another Volkswagen dealer that did not thoroughly do their job. I’ve been getting my car serviced here for a few years and no complaints

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mustafa K.
Jul 16, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

We can't thank you enough for the kind words!

July 13, 2018

"Excellent service"

- LENBARON

Handled all my needs in a knowable and expedient fashion Provided me with requested information on questions about my vehicle. Mustafa is an excellent and friendly service manager.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mustafa Karimbaksh
Jul 16, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

We can't thank you enough for the kind words!

July 13, 2018

"Awful"

- user332

Dishonest and unprofessional. My 2017 vehicle was diagnosed with a failed sway bar link, and they did not stock the part so it had to be ordered. They could not expedite the shipping or provide me with an estimate as to when the part will arrive, and the secretary spoke to me in a tone as if I was bothering her by asking. I ended up taking it to a different dealer who realized that the part wasn’t bad, but instead a nut was loose. They tightened it and sent me on my way that same day. Eventually (10 days after the diagnosis), VW Bayside called me to let me know that the part had arrived. I called around and there was a dealer 20 minutes away who stocked the part... there was no reason for it to take 10 day a to get the part. I wouldn’t recommend this dealership to anybody.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Mufasta
Jul 13, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

We apologize that your experience at Bayside Volkswagen was anything less than satisfactory. Please contact the dealership at your earliest convenience so that we can discuss this matter further and hopefully resolve the issue. Thank you. (888) 685-4215

July 11, 2018

"Awesome!"

- GRACIESMOM2

I called Mustaufa at service at 3:30pm, described what the car was doing, and he said it was the battery,which I suspected, and told me to get it jumped to start and if I could get there by 4:30, they would fix it. Awesome! Got there by 4pm, new battery, $250,done.Awesome! I'm a happy camper!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mustaufa ,Tami.
Jul 13, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

We're thrilled to hear you had a great service experience with us! Thank you for this nice review.

July 10, 2018

"had an engine oil changed"

- KBOBA11

Great facility!! this was mine 3rd time in this place They had complimentary water, coffee, bagels and donuts. Plus free wifi and computer service. Room was not crowded. felt very comfortable. thanks

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
not sure who was it
Jul 11, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

Thank you so much for your continued patronage, and of course this great review!

July 10, 2018

"diesel modification"

- chris

the moment you arrive to when leave the staff at the service department is courteous and professional they completed all work vehicle is running fine

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mustafa Karimbaksh , Andrew Pennachio
Jul 11, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

Chris - This is an amazing review - thank you so much!

July 09, 2018

"Disappointment"

- JESPOSIT

Said they topped off my fluids and they did not! Said they rotated my tires and they did not! Informed Service and they were apologetic.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Mustafa Karimbaksh
Jul 09, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

We apologize for the miscommunication. When we informed you that you had a tire issue, you had opted to take your vehicle to an outside shop to make the repair. We didn't rotate the tires beforehand because you were having tire work done - the other shop would likely rotate the tires upon completion of service. We apologize for not topping off the fluid - this was our error. If you would like to discuss this matter further for any reason, please don't hesitate to call the service department: 888-273-8706.

July 09, 2018

"oil change"

- SHINEKIA

The service was helpful and easy to work with. He answered all of my questions and advised me on the correct measures to take concerning the services needed.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
service gentleman
Jul 09, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

We're so pleased to hear that you had a wonderful service experience with us! Thank you for the kind words, and we look forward to seeing you again.

July 05, 2018

"Great place "

- VAVILISP

Mustafa was very helpful. He squeezed my car in for service so I could go on my planned road trip. I was impressed with his service. I brought the car in this place last year and also received excellent service. Everyone I dealt with including receptionist and shuttle drivers was polite and professional. I would recommend this service station to others.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mustafa
Jul 05, 2018 -

Bayside Volkswagen responded

We're thrilled to hear you had a wonderful service experience with us! Thank you for the kind words, and we look forward to seeing you again.

1
...
1 - 10 of 45 results