Back

Rick Hendrick Chevrolet Norfolk

Norfolk, VA

4.6
772 Reviews

6252 E. Virginia Beach Blvd.

Norfolk, VA

23502

Directions

By Type

Showing 772 reviews

October 23, 2026

Had to wait 3 hours for my oil change and while I was there, I asked the salesperson that sold me my truck 10 months ago for about the 4th time to look into why I have not been given a registration code More

by drmosher
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Scott Peterson, Milley
October 23, 2026

We worked with Tyler in collision, he was great. Everyone was super helpful and friendly! More

by h.breitrose
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tyler
October 21, 2026

Working with Mbaimba (Bimba) was the best truck~buying experience we ever had. He listened to what we needed, never pushed us toward a more expensive model, and gave us straight answers on pricing from th More

by Mungo6
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mbaimba (Bimba) Tunkara
Oct 23, 2026 -

Rick Hendrick Chevrolet Norfolk responded

Mungo6, we're so glad that we were able to go above and beyond your expectations! We can't wait to see you again, have a great day.

October 18, 2026

BRADY ROUNDTREE WAS EXCEPTIonal and did an amazing job from start to finish thank you for your help and time jermey . Super cool guy with a great attitude More

by jjackson
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mile in Finance
Oct 20, 2026 -

Rick Hendrick Chevrolet Norfolk responded

Jjackson, we are so pleased you enjoyed your visit to Rick Hendrick Chevrolet Norfolk! If you have any further questions, please don't hesitate to reach out!

October 17, 2026

Best costumer service great team I had an excellent experience. They answered all my questions and gave great advice. More

by kenneth.l.taylor
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tyler Duncan
Oct 19, 2026 -

Rick Hendrick Chevrolet Norfolk responded

Kenneth.l.taylor, we are so happy to read such a great review about Rick Hendrick Chevrolet Norfolk! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you.

October 17, 2026

Easy sign in. Coffee station in waiting area. Plenty of seating. Accurate wait time. Quick sign out. More

by Mickey
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tyreese Johnson
Oct 19, 2026 -

Rick Hendrick Chevrolet Norfolk responded

Hi Mickey, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We do hope we can be of assistance in the future. Take care!

October 13, 2026

My visit was very satisfied & my service advisor Calvin Affleck very helpful, humble . Thank you 😊 so much. More

by irisdiaz611
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Calvin Affleck
Oct 17, 2026 -

Rick Hendrick Chevrolet Norfolk responded

We appreciate your positive review about your recent experience with us! We're looking forward to your next visit with us!

October 12, 2026

Hendrick did a good job of keeping me updated everyday on the status of the body work on my Genesis. We did find a problem when I picked my car up, but they quickly scheduled the correction to be made and pr More

by doreen.fentress
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ryan
Oct 13, 2026 -

Rick Hendrick Chevrolet Norfolk responded

Hi Doreen, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you're ever in need of more help, please let us know!

October 12, 2026

Took my vehicle in for routine oil change. When you drive into the bay a machine check alignment and it stated I needed one so they performed the work. When I picked the vehicle up it now pull More

by corydmayo
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Taryn
Oct 16, 2026 -

Rick Hendrick Chevrolet Norfolk responded

We sincerely apologize for your frustrating experience and the inconvenience this has caused. We understand your concerns regarding the alignment, the vehicle continuing to pull to the left after multiple visits, the lack of timely communication, and the condition in which your vehicle was returned. This is not the level of service we strive to provide. We also recognize that you should have received clear and timely communication regarding the findings and next steps, rather than having to repeatedly follow up for answers. We appreciate your feedback and regret that we fell short of your expectations, especially given your past confidence in our dealership. We would welcome the opportunity to review your experience further and work toward addressing your concerns. Please contact our service management team directly ( Todd.Kuther@Hendrickauto.com ) so we can discuss this matter with you.

October 06, 2026

Had a service appt for my traverse. I’m not even sure the job was done. Never received a video as I normally do. They parked my car way over on the other side and told me it was up fron More

by griggsmaryg
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
No sure of his name
Oct 10, 2026 -

Rick Hendrick Chevrolet Norfolk responded

We’re very sorry to hear about your experience and understand why you’re frustrated. You should never have to question whether your service was completed or have to search for your vehicle after your appointment. We also apologize that you did not receive the service video you were expecting and that your vehicle was not brought to the front as requested. We understand how disappointing it is to experience similar issues more than once, especially when you’ve taken the time to bring your Traverse in for service. While we’re glad one of our team members was helpful and courteous, we clearly fell short of providing the level of service you should expect from us. We would appreciate the opportunity to look into your appointment, confirm what work was completed, and address the concerns you’ve raised with our service team. Please contact our service management team directly ( Todd.Kuther@Hendrickauto.com )so we can make this right and work to restore your confidence in us.

1
...