Back

Route 60 Hyundai

Vero Beach, FL

3.2
400 Reviews

8575 20th St

Vero Beach, FL

32966

Directions

By Type

400 Reviews of Route 60 Hyundai

July 21, 2026

The PERFECT dealership! The entire staff was friendly and courteous. The '24 Hyundai Tucson was exactly as described (maybe even better(. By mistake, we first went to More

by cslv
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Josh, Zach and Whit!
July 12, 2026

Spoke to young lady in advance and invited to come see used cars. Upon arrival, no one smiling. Salesman reluctantly led me to the nice lady. Told her just need transporation for under 20K. She comes back More

by nick
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
UNKNOWN
July 02, 2026

This place should be shut down it sucks service is a ripoff and dirty oil over my door handle and seat plus never rotated my tires and said they did More

by puduz57
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Service manager
Jul 02, 2026 -

Route 60 Hyundai responded

Good morning. I am very sorry to hear you had this experience at Route 60 Hyundai. If you would provide me with your name I can look into your complaint further, This is not the standard we strive to achieve for our customers.

June 15, 2026

The salespeople are gifted. At sales. Their skills at dealing with objections are incomparable. Every concern I uttered was dispatched quickly. “We don’t let that happen More

by STEVENMSWANN
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
No
January 20, 2026

$245. 00 PER HOUR SERVICE COST! OUTRAGES. TO CHANGE AN OIL SENSING UNIT COST $700.00. I COULD HAVE BOUGHT ONE AT AUTOZONE FOR $12.00 AND HAD IT INSTALLED FO More

by jim.willoby
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
DON'T REMEMBER OR CARE
October 31, 2025

I traded in a 2025 Tucson for a leased KONA mainly to pay off the financing on the Tucson. Nine days later, there was no sign of the payoff, not even in the “pipeline” according to Hyundai Finance AND I was More

by EDDRKNOW2
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Trey Meadows
October 09, 2025

I have owned my Santa Fe since 2022 and have had great service from Route 60 Hyundai ever since that time. All of the service staff I have worked with have been excellent and I can highly recommend the de More

by Not too old to learn!
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Alyssa lately, but I have worked with all of the service staff there
March 01, 2025

Don't buy a car here, the employees are very good but the owner is arrogant. There are better places to buy a car. More

by agentramondejesus
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Arrogant owner
December 16, 2024

One of the best experiences I have ever had buying a new car. They were fast, efficient and I loved the first car I drove and looked at. Everything was done in just 2 hours. Drove off the lot happy. They al More

by Happy Customer
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Victoria Landry
August 30, 2024

Purchase a 2024 Hyundai Santa Cruz Night from this Dealership. Had been to two other Hyundai dealers and they were not dealing. Had spoken to Route 60 and was going to give them another shot at sellin More

by JimP3803
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mikayla, Fred, Whitt, Hannah
1
...