Back

Volkswagen of Orland Park

Orland Park, IL

4.0
674 Reviews

8920 W 159th St

Orland Park, IL

60462

Directions

By Type

Showing 674 reviews

August 09, 2022

The worst service department ever! . I have had nothing but problems getting my VW Touareg serviced by this dealership. Oil dripping on my garage floor after oil changes. Failed to rese More

by RONBAUMAN
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Ed Misretta, Jame Dudcyck
Aug 12, 2022 -

Volkswagen of Orland Park responded

We are sorry you are unhappy with your experience. We take our customer's concerns very seriously. We have passed your feedback to our Managers to handle internally. If there is anything we can do, please contact us directly at info@vworland.com.

June 29, 2022

Our sales representative Yasmine was very knowledgeable and answered our every question. When we mentioned our concerns, she was quick to address them with no hesitation. She was friendly, well understood More

by rudy-aida
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Yasmine Adbulhafeez
Jun 30, 2022 -

Volkswagen of Orland Park responded

Thank you for the wonderful response! We are thrilled Yasmine was able to assist you! We hope you enjoy your New vehicle and we look forward to seeing you again at Volkswagen of Orland Park!

May 12, 2022

Stay far away from this place. The sales managers promise you everything before you sign paperwork, then after they are rude and don't even answer or return your phone calls. They More

by mikeislami
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Kevin Ohanian, MJ Hafeez
May 13, 2022 -

Volkswagen of Orland Park responded

We are sorry to hear you are unhappy with your experience. We take our customer's feedback very seriously. We investigated your situation and we have offered to issue $200 for the tint repair on the 2014 Audi S8 you were interested in purchasing. If you are still interested please contact us directly at info@vworland.com and we will be able to assist you further. Sincerely, Volkswagen of Orland Park

May 11, 2022

I would like to thank Gabriel for helping us find the Atlas we wanted. It all started with a phone call to see what they had in inventory to meeting with him within a couple of minutes. We thank you for More

by alvarez23
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Gabriel Cenciceros
May 12, 2022 -

Volkswagen of Orland Park responded

Thank you for the five star review! We appreciate your business and glad Gabriel was able to assist you your VW Atlas! We look forward to seeing you again at Volkswagen of Orland Park!

February 08, 2022

If I could give this dealer half a star I would. The customer service at this dealership is by far the worst I've ever experienced. Made a 2/12+ hour drive out to see and drive a pre-owned vehicle only More

by tycoonfl
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Alexander, MJ Hafeez
Feb 24, 2022 -

Volkswagen of Orland Park responded

We are sorry to hear you are not happy with experience. We take our customer's feedback very seriously. We would like to investigate your situation to see if we can resolve the situation. May we ask what your name is under the vehicle so we can research further? Please respond directly to info@vworland.com and we will be able to assist you. Sincerely, Volkswagen of Orland Park

January 25, 2022

Mj was awesome to work with. I love my new jetta. Highly Recommend this place! More

by TKULJANIN
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
MJ Hafeez, Arshan Alamgir
Jan 31, 2022 -

Volkswagen of Orland Park responded

Thank you so much!

December 16, 2021

customer service & sales were “willing” but no delivery, no finish nor find. waste of time, effort & energy - searching elsewhere More

by chicago’s very own
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
no one in particular ...
Dec 17, 2021 -

Volkswagen of Orland Park responded

We are sorry to hear you are not happy with your experience. As we take our customer's feedback very seriously, we would like to investigate your situation to see if there is anything we can do to earn your business. Please contact us directly at 708-428-5000. We look forward to hearing from you.

October 29, 2021

The worst customer service by the sales manager Natalia. She was unprofessional and extremely rude. Instead of trying to be helpful in discussing our concerns. she talked down to us. This dealership use to More

by Maritina70
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Natalia Szwab
Nov 01, 2021 -

Volkswagen of Orland Park responded

We are sorry to hear you are unhappy with your experience. We take our customer's feedback very seriously. Please contact us directly and ask for Kevin, our General Manager, and he will be able to assist you. Sincerely, Volkswagen of Orland Park

October 24, 2021

While we love our Atlas, the entire experience was terrible. We were told the Car-Net system was free with the car only to find out it cost us $1,000. Called the dealership multiple times and given th More

by Cory O
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Natalia Szwab, Kevin Ohanian, MJ Hafeez, Arshan Alamgir, Dorry Adkins, Gabriel Cenciceros, John Cleary
Nov 01, 2021 -

Volkswagen of Orland Park responded

We are sorry to hear you are unhappy with your experience. We take our customer's feedback very seriously. Please contact us directly and ask for Kevin, our General Manager, and he will be able to assist you. Sincerely, Volkswagen of Orland Park

Nov 13, 2021 -

Cory O responded

Hmmm, this is precisely why I had such a poor experience. I reached out multiple times to be put on hold, not called back as told, and emails not responded. This is another poor attempt at "customer service".

Nov 16, 2021 -

Volkswagen of Orland Park responded

Cory, Please email me directly at acroucher@ghabenautogroup.com and I will make sure this is handled for you.

August 14, 2021

This week I went to Orland Park VW looking for a 2nd car (pre-owned), and set up an appointment to look at 2 Arteons and one Tiguan. I really liked the Arteons and know the Tiguan model well since we own a More

by Floyd
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Abe Abu-Rumman
Aug 19, 2021 -

Volkswagen of Orland Park responded

We are sorry to hear you are not happy with your experience. We take your customer's feedback very seriously. Please give us. a call at 708-489-5000. We look forward to hearing from you soon. Sincerely, Volkswagen of Orland Park

1
...
1 - 10 of 674 results