Dakota Reynolds
Dakota Reynolds at Rusty Wallis Honda
Refer Me

Dakota Reynolds

Sales

Rusty Wallis Honda

12277 Shiloh Road
Dallas, TX 75228

Contact Me
4.8
19 Reviews

Languages Spoken

English English

4.8

19 Reviews

Write a Review

19 Reviews of Dakota Reynolds

January 25, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Dakota is very knowledgeable about the Honda's perks. Also, he was able to advise me of some things with the Pilot that was not explained when I leased my previous vehicle (same perks). The general mana More

by jlhuskey1616
Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ondra Calvert

Jan 26, 2023

Rusty Wallis Honda responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience!

January 19, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Mr Harper & Mr Pullman and the lady manager (forgot name) were simply AMAZING. I have them a hard time but they were professional, courteous and got the deal done! Eric got scuff marks off my car and referre More

by CAINJEP
Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 20, 2023

Rusty Wallis Honda responded

We are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit.

January 19, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Great Customer Service and environment. No wait time and was in and out in no time. More

by amarievans
Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Edwin Banales

Jan 20, 2023

Rusty Wallis Honda responded

Thank you for choosing Rusty Wallis Honda. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again!

January 17, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Customer service along with the entire dealership is fraudulent and disappointing including the service department More

by kimpossible2711
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Greg Fine, Rusty Wallis

Jan 17, 2023

Rusty Wallis Honda responded

Kim, We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss this? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

Jan 18, 2023

kimpossible2711 responded

Sure. You have my number on file along with my email address, clearly, since you’ve sent me dozens of emails wanting feedback. Now you have it. I’ll continue to let others know, especially women, to avoid buying, servicing, or walking into this dealership without a male presence. EVERY other dealership that has looked at my paperwork says “wowww” every time they see it.

Jan 20, 2023

kimpossible2711 responded

For future customers or people reviewing this site. The copy / paste email that Rusty Wallis adds to the “unhappy” reviews portraying that they are concerned is just a “portrayal”. They’re not going to reach out nor do they have intention to do so. It’s intended to “save face” for their business and that’s all it is. They manipulate numbers on paperwork, “man handle” women on upsales to the point of intimidation and trying to make you feel like an idiot, and if you need service work done whether under warranty or not, they’ll service your vehicle for payment, then leave whatever warranty service you are entitled to undone. Don’t believe me, go ahead, buy from them…… and wait. You’ll be back too in order to review as well to hopefully help others avoid this. Their reviews on Google site look great but how many are friends and family of co workers or got a discount for posting? Think before you buy and read EVERY line before you sign. Check other dealerships before you buy, take paperwork to other dealership, and you’ll get a better offer than the first or second one from Rusty Wallis. Listen to this review and you will save thousands. Don’t fall for the “ what monthly payment do you want?” Scam either. Do your research, know your price and worth of what you want, and stick to it. TRUST THIS. And for the love in all that’s holy do not deal with “DAKOTA”. And last but not least, if you see a price they have advertised online, be ready to hear the spill about how it’s not real or that doesn’t include destination fees, prep fees, environmental fees, tree fees, save the highway fees , or whatever other BS they can come up with to scam you out of an extra thousand or more dollars. Learn from my lesson.

January 16, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

I wanted to buy a honda CR-V hybrid and Rusty Wallis honda provided the color of my choice with good price. More

by jatinsharma7
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Alliona Carroll , Jeremy

Jan 17, 2023

Rusty Wallis Honda responded

Thank you for choosing Rusty Wallis Honda. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad Alliona, Dakota, and Jeremy were able to help, and we hope to see you again! Congratulations on your new New CR-V!

January 10, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Good Costumer service, the team is very nice, easy and fast to do business with them. Thanks guys. I love Honda Rusty Wallis. More

by JACKEPANTOJA
Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 11, 2023

Rusty Wallis Honda responded

Thank you, Jack! We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future vehicle needs. Thank you for choosing Rusty Wallis Honda.

January 02, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

The people there remember you and genuinely seem happy to help This dealership is the first one I think of when I want to get a car More

by amarie1954
Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 03, 2023

Rusty Wallis Honda responded

Congratulations on your new vehicle! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and that our team could make this a top-notch experience. We hope you enjoy your new vehicle, and we look forward to continuing to serve you in the future!

December 23, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The sales men and women at Rusty Wallis were all extremely friendly, and helpful at finding MY CAR.. especially Dakota Reynolds who was fantastic! He went straight to work looking for me a vehicle a More

by kzbuac@gmail.com
Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeremy in financing

Dec 23, 2022

kzbuac@gmail.com responded

These guys are fantastic! Better than macaroni and cheese!

November 23, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Rusty Wallis had the car I was looking for and all folks dealt with did a nice job, very professionally. More

by Dan O.
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes
Nov 25, 2022

Rusty Wallis Honda responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience here at Rusty Wallis Honda.

November 01, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

This was a good dealership. Manny & Dokota took care of everything to make the process easy. More

by aganabowen1994
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Manny Garcia

Nov 01, 2022

Rusty Wallis Honda responded

Thank you for the kind words for our service department! We look forward to sharing your compliments with them and don't hesitate to let us know if we can be of further assistance.

1

Dealership Inventory (73 Vehicles)

new 2023 Honda Ridgeline car, priced at $46,420
2023 Honda Ridgeline
new
Red exterior
9-Speed Automatic
AWD
new 2023 Honda Odyssey car, priced at $45,945
2023 Honda Odyssey
new
Blue exterior
10-Speed Automatic
FWD
used 2018 Honda Accord car, priced at $24,571
2018 Honda Accord
used
N/A exterior
CVT
FWD
used 2019 Nissan Kicks car, priced at $14,908
2019 Nissan Kicks
used
Red exterior
CVT with Xtronic
FWD
used 2020 Kia Optima car, priced at $17,974
2020 Kia Optima
used
Purple exterior
6-Speed Automatic with Sportmatic
FWD
used 2020 Toyota Corolla car, priced at $16,997
2020 Toyota Corolla
used
N/A exterior
CVT
FWD