Dan Resch
Dan Resch at Walser Chrysler Jeep Dodge RAM

Dan Resch

General Manager

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM

314 Main St
Hopkins, MN 55343

4.3
389 Reviews
4.3

389 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

1 yr, 9 mos

389 Reviews of Dan Resch

May 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Prompt service, very friendly and knowledgeable, clean location. Gave thorough details with what work was done. More

by wrjackson71
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Randy Lammle, Elizabeth McGowan

May 10, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

We’re happy to hear our team provided prompt, friendly, knowledgeable service in a clean environment. It’s great we could walk you through every detail of the work on your Jeep Grand Cherokee L. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

May 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Long wait for the rental car, but they were able to do the recall replacement free of charge in a short amount of time. More

by justsuperjan
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Randy Lammle

May 11, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We will share your comments with our team, and we look forward to working with you again. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

May 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great place for service. Fast and clear communication. Service advisor was very helpful and nice. More

by Duong88944
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Randy Lammle, Elizabeth McGowan

May 08, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Thank you for noting our fast, clear communication and the helpful service you received. We’re glad your Ram 1500 was in good hands and the process went smoothly. We look forward to assisting you again. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

May 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Normally I give a 5 star review but I ended up having to drive over twice in awful construction for a very loud noise in my car which turned out to be a wheel bearing...which I think any mechanic taking a t More

by greenhodag
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Randy Lammle

May 11, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't live up to expectations. Thank you for bringing it to our attention. We're sorry your visit didn't go as planned, and we would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

May 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very attentive. Keep you updated on the progress of your vehicle. Communication is a plus More

by jodierobinson2014
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Randy Lammle, Elizabeth McGowan , Chase Peterson

May 05, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

It’s great to know our team kept you informed throughout the service on your Chrysler Pacifica. We appreciate you recognizing our communication efforts and look forward to helping you again. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

May 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Found out late snow tires on vehicle. Bit wierd no option going into spring for options. Also, no oil change done for 10k miles. More

by footballhps
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Randy Lammle

May 06, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Thank you for bringing this to our attention. Our goal is to make sure everyone who visits the dealership has a top-notch experience. We’re sorry we didn’t meet that goal in this case, and we’d love the opportunity to see if we can turn this situation around for you. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

April 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Same problem still persists never fixed anything and have not heard back from anyone at the dealership. More

by em
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Randy Lammle, Elizabeth McGowan , Sale manager as well

May 04, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. Please don't hesitate to reach out to us directly. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

April 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The dealership was thorough and fair instigating our issue and only charging us for the work performed. More

by string1string2
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Randy Lammle

Apr 30, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Thank you for sharing your experience with our service team. We’re glad we could thoroughly address your Chrysler Town & Country’s issue and ensure you were only charged for the work performed. We appreciate your five-star rating and look forward to helping you again. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

April 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Loved working with everyone at the dealership! Thank you to Phil and Dominic both are wonderful to work with! More

by wkdorniden
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Randy Lammle, Elizabeth McGowan

Apr 26, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

It’s great to know you enjoyed working with our team. Thank you for choosing a new Jeep Grand Cherokee L and for sharing your positive experience. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

April 18, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Worst dealer and GM I’ve ever experienced. I will never go back there and can’t say enough negative things about the overall experience. The number of issues we have with the vehicle after the More

by flings-taunt.6n
Recommend Dealer
No
Apr 22, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Please feel free to reach out to us directly to discuss. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

1
...

Dealership Inventory (370 Vehicles)

new 2026 Jeep Grand Cherokee car, priced at $61,798
2026 Jeep Grand Cherokee
new
Diamond Black Crystal Pearlcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $55,310
2026 Jeep Wrangler
new
Mojito Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Compass car, priced at $28,999
2026 Jeep Compass
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Cherokee car, priced at $39,590
2026 Jeep Cherokee
new
Diamond Black Crystal Pearlcoat exterior
CVT
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $52,500
2026 Jeep Wrangler
new
Anvil Clear Coat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Compass car, priced at $28,250
2026 Jeep Compass
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive