Gary Thomas
Gary Thomas at Walser Chrysler Jeep Dodge RAM

Gary Thomas

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM

314 Main St
Hopkins, MN 55343

Contact Me
4.0
5 Reviews
4.0

5 Reviews

Write a Review

5 Reviews of Gary Thomas

October 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

the salesman did a good job explaining the process of the sale. he was very polite More

by mr.rpsnipes
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 23, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

We’re glad our team could explain the purchase process clearly and courteously. Enjoy your new Jeep Wrangler! Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

October 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

General maintenance performed and a simple recall fix. Everything explained well and service was performed as expected. Good job. More

by sheilajohnflanders
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 08, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Thank you for choosing Walser Chrysler Jeep Dodge RAM. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again! Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

October 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The location of this dealership was a deal breaker. The staff was very professional and not pushy. When purchasing an item that cost a bit of money, I appreciate them not trying to make a sale, but ans More

by mgrovak
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 06, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

October 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome customer service and smooth process. Kurt and Jared are awesome! They had the vehicle I wanted and I couldn’t have asked for a better experience. More

by pattonmonica8784
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dan Resch, Randy Lammle, Elizabeth McGowan , Kurt and Jared

Oct 01, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Knowing that you found our service process smooth and our customer care exceptional means a lot to our service team. Thank you for trusting us with your Jeep Grand Cherokee 4xe, and let us know if you need assistance again. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

September 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I bought a used Nissan Armada Platinum 2017 with 123,000 miles. Problems started showing up and I was outside of my 30 day window. Their “120 point inspection” turned out to be through a “third-party” that More

by mitzi.j.peterson
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Dan Resch, Randy Lammle, Elizabeth McGowan , Sales man Aiden

Oct 03, 2026

Walser Chrysler Jeep Dodge RAM responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Walser Chrysler Jeep Dodge RAM Team

Dealership Inventory (415 Vehicles)

new 2027 Jeep Grand Cherokee L car, priced at $56,099
2027 Jeep Grand Cherokee L
new
Sting-Gray Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ram 1500 car, priced at $46,625
2026 Ram 1500
new
Forged Blue Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ram 1500 car, priced at $51,270
2026 Ram 1500
new
Granite Crystal Metallic Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2017 Toyota RAV4 car, priced at $25,149
2017 Toyota RAV4
used
Magnetic Gray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2025 Ford F-350 car, priced at $76,349
2025 Ford F-350
used
Agate Black Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Jeep Grand Cherokee car, priced at $28,345
2024 Jeep Grand Cherokee
used
Silver Zynith exterior
Automatic
Four-wheel Drive