Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Dave Custer.
Dave Custer
Dave Custer at Falls Motor City
not yet rated

Dave Custer

Sales

Falls Motor City

4100 State Road
Cuyahoga Falls, OH 44223

8 Reviews of Dave Custer

May 17, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"No hassle car buying experience"

- Mom3

The staff at Falls Motor City cut right to the chase with my car buying experience. Their numbers were the best and they didn’t play games. I appreciate the friendliness and professionalism of their staff.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Cole Morgan , Ben Machor

May 20, 2019

Falls Motor City responded

Thank you so much for reviewing your experience with us! It was our pleasure. Regards, The Falls Motor City Team

May 02, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Buying a New Dodge Ram was Painless - See Dave Custer"

- DodgePK

Dave Custer was very helpful in making my new Truck selection. His vast knowledge of the industry as well as his product line is remarkable. Truly made this buying experience wonderful.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
May 03, 2019

Falls Motor City responded

We are so glad we could take care of all of your needs at our dealership. Thank you for giving this feedback; we will be sure to share it with the team! Regards, The Falls Motor City Team.

April 30, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Very good experience!"

- EricG

Dave was very friendly and knowledgeable. He didn’t press the sale, but the little extras he did like showing me details about the car and why they were done, helping to pair my phone to the radio, having the car ready to show me at our appointment time .... showed me that he valued my time and business.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
May 03, 2019

Falls Motor City responded

Thank you so much for the nice review! We really appreciate this feedback and we'll be certain to share your compliments with Dave and the rest of the staff. We pride ourselves on offering high-quality customer service, and we're glad we were able to take care of you. It was our pleasure! Regards, The Falls Motor City Team.

January 11, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Very positive experience, best prices around, great service!"

- GoldRanger333

My experience dealing with Dave Custer was fantastic! I was honestly dreading talking to a car salesman, due to past experience and the general stereotype of salesmen taking adavantage of people, especially if said people arent particularly knowledgeable about the ins and outs of buying a vehicle. Fortunately, I had the exact opposite experience at Falls! Dave was so very personable, laid back (not pushy whatsoever), and possessed great knowledge of the vehicles, along with the overall process of purchasing. He explained all aspects very well and was more than happy to answer any and all questions with enthusiasm. Outstanding customer service! He made purchasing my new beautiful Jeep Renegade an extremely smooth process. I would absolutely buy from him again and recommend him, along with Falls Motor City as a whole, to friends and family.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 14, 2019

Falls Motor City responded

Thank you so much for this lovely review! We feel so grateful that you chose to come to our dealership. It's wonderful to hear Dave and our team were helpful during your visit and that you love your new car. If you have any questions, please don't hesitate to reach out to us again. Regards, The Falls Motor City Team.

August 31, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Fast...no haggle...very pleased with sales department"

- JRAM2018

Fast...no haggle...very pleased with sales department. Overall great experience. Will definitely recommend giving them a chance to find you the vehicle of your needs.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

December 27, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"See Dave Custer "

- JDram18

If looking for a new ram, see Dave Custer. This is my second Ram from Dave. The deal was what I wanted and the process was quick and painless.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

September 09, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"Up-front-pricing, Fair Trade and Honest Sales Rep"

- Mrs T White

Great buying experience. We always appreciate a no-hassle, down-to-earth dealership when purchasing a new vehicle. We found both in Falls Motor City. Shopping for a new vehicle can be such a hassle - we are grateful to have found Falls Motor City and our sales representative, Dave Custer, in the search for our new Jeep. We highly recommend the dealership and Dave.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chris Richardson

July 31, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"Worst experience ever !"

- JIm1803

After waiting an hour to drive a vehicle being prepped for a test drive we told it would be another hour so I to take my wife back to work telling them that I would come right back. When I retuned I was told another salesman had pulled rank and sold the car ! Waste of a day, 80 miles of travel back an forth twice. Cant ever say I would recommend this place. A Serious cut throat place.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Jul 31, 2017

Falls Motor City responded

Thank you for taking the time to review our dealership. We sincerely apologize the vehicle was not ready for a test drive upon your arrival. All of our inventory is put through our Service Department before being delivered to a potential customer, and the timing of our service inspection was extremely untimely in this instance. Thank you for giving an opportunity. Again, we apologize for the inconvenience.

1
1 - 8 of 8 results

Dealership Inventory (528 Vehicles)

new 2020 Jeep Cherokee car, priced at $24,859

2020 Jeep Cherokee

$24,859

new 2020 Jeep Cherokee car, priced at $24,859

2020 Jeep Cherokee

$24,859

new 2020 Jeep Grand Cherokee car, priced at $29,816

2020 Jeep Grand Cherokee

$29,816

new 2020 Jeep Grand Cherokee car, priced at $29,816

2020 Jeep Grand Cherokee

$29,816

new 2020 Jeep Grand Cherokee car, priced at $29,816

2020 Jeep Grand Cherokee

$29,816

new 2020 Jeep Wrangler Unlimited car, priced at $40,428

2020 Jeep Wrangler Unlimited

$40,428