Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of David Pyo.
David Pyo
David Pyo at Bridgewater KIA
4.8

David Pyo

Finance Director

Bridgewater KIA

300 Finderne Avenue
Bridgewater Township, NJ 08807

56 Reviews of David Pyo

March 30, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Great sales team, speedy, affordable/competitive service..."

- Taylor S

Great sales team, speedy, affordable/competitive service team and pricing. They are not there to rob their customers, and always help going the extra mile. Would always recommend them

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

March 26, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I have been a customer of this dealership for over 30..."

- Bob T.

I have been a customer of this dealership for over 30 years. I have always been treated fairly by sales department and the maintenance department is honest and efficient even though ownership has changed. Key personnel are still in place.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jimmy Kirchner

March 24, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Mr. Jim Kirchner was so great to work with. He was..."

- Mikecit35

Mr. Jim Kirchner was so great to work with. He was professional and courteous. We appreciated his honesty and putting our needs first. Dave was also helpful and professional in the finance dept.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jimmy Kirchner

March 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"We had the best experience by far with Jim Kirchner and..."

- Linda Earley

We had the best experience by far with Jim Kirchner and Bridgewater Kia. It was a welcomed departure from the typical high pressure, coercive sales tactics we experienced at other dealerships. When we are ready for our next vehicle we will be back!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jimmy Kirchner

January 26, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I came to Kia and was working with Keyon, who was a great..."

- rachelf456

I came to Kia and was working with Keyon, who was a great salesman. He was patient with me, accommodated, and listened to all my interest I wanted in my vehicle. Unfortunately, something happened and I could not get the vehicle anymore and all the departments worked with me and were very understanding and respectful! I did not feel pressured or uncomfortable. Dan and Bob were patient, understanding, and very respectful. The dealership accommodated to my needs and worked with me and I left there happy and relieved. They were all so helpful and understanding. The communication and friendliness was mature. Thank you Kia Bridgewater!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 26, 2021

Bridgewater KIA responded

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad to know that you had a great time working with our Sales Team. Please let us know if there is anything else that we can do for you!

January 11, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Great experience at Bridgewater KIA. Everyone from our..."

- njstinger

Great experience at Bridgewater KIA. Everyone from our sales person, Keyon Marquez, to the finance manager David Pyo and the sales manager Danny Fernandez were friendly and helpful. They made leasing our new Kia Seltos a very pleasant experience. Highly recommend Bridgewater KIA.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dan Fernandez, Keyon Marquez

Jan 11, 2021

Bridgewater KIA responded

Hi there, thanks for the kind words with Keyon, David, and Danny! We're glad to hear your experience was positive. Congratulations on your new Kia Seltos! Have a wonderful day.

January 07, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Karen was friendly and everyone was efficient, and the..."

- Bill F

Karen was friendly and everyone was efficient, and the buying experience was transparent. It was straightforward; none of the car dealer "tricks" that I have seen in the past. It was one phone conversation, one tripntonthe dealer, and done!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 07, 2021

Bridgewater KIA responded

Thank you for the great review, Bill! We are glad that Karen's outstanding service made your experience go so smoothly. Congratulations on your purchase; Bridgewater Kia welcomes you back at any time.

December 08, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Rated 4 stars as their online leasing service doesn't..."

- WantaLease

Rated 4 stars as their online leasing service doesn't seem to really forward their offers/uploads to the actual dealership. I shopped in North Jersey (have 2 previous negative experiences) and got so sick of dealing with the sales rep that I landed on Bridgewater Kia since they offer an online leasing service. Went through that, and it made an "offer" based on submitting credit application, etc. Keyon called with an offer which I explained wasn't what the online leasing service offered. He asked me to forward the PDF to him which I did and they accepted. All in all, put down the deposit and that was really it. Keyon helped with showing us the car, test drive, telling us the features. (Did 0 negotiations with him but he was friendly and helpful; he also mentioned this was one of his simplest leasing deals) Dealership was big and spacious (good during these COVID times) and had a temperature check at the door. Finance side: He was great. Went through everything clearly and didn't do the annoying upsells on everything even when you say no..so great experience. Just dinging 1 star due to the lack of communication between the online service/dealership. Offer was different. 2. I uploaded my license (front and back) to online portal..and dealership didn't have it..which is concerning..since all my personal info was on there.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Keyon Marquez

Dec 09, 2020

Bridgewater KIA responded

Hi, ​ ​Thank you for your feedback. Although we are happy to know that overall you had a good experience, I am concerned to learn that you were disappointed with other aspects of your visit. We are working on the technical disconnect so we can enhance the online buying experience. If you would like to discuss anything further, please feel welcome to reach out to me. ​Best, ​Daniel Fernandez dfernandez@bridgewaterkia.com

November 03, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"It was a good experience, no pressure and very helpful...."

- robertazim

It was a good experience, no pressure and very helpful. Understood what I wanted and tried very hard to please. Would definitely recommend Bridgewater Kia.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Alex Navarro , Service Manager checked out my issue right away.

Nov 03, 2020

Bridgewater KIA responded

That's great to see, Robert! We're pleased to learn that your visit went so smoothly and was pressure-free. Your recommendation is truly appreciated; please let us know if we can do anything else for you.

November 03, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"I drove an hour to get to this place. Jim, my dealer..."

- Jamesgrl

I drove an hour to get to this place. Jim, my dealer representative was very nice and came through on the deal. Thanks and much appreciated

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jimmy Kirchner, Jaime Cano

Nov 03, 2020

Bridgewater KIA responded

Thank you for the excellent review! We know your time is valuable, so we truly appreciate you coming from so far just to work with us. We can't wait to share your kind words with Jim as well. Congratulations on your purchase; we look forward to working with you again.

1
...
1 - 10 of 56 results

Dealership Inventory (194 Vehicles)

used 2019 Mercedes-Benz A-Class car, priced at $28,800

2019 Mercedes-Benz A-Class

$28,800

used 2019 Mercedes-Benz AMG GLS 63 car, priced at $85,400

2019 Mercedes-Benz AMG GLS 63

$85,400

used 2018 Porsche Panamera car, priced at $71,400

2018 Porsche Panamera

$71,400

used 2019 BMW X5 car, priced at $62,900

2019 BMW X5

$62,900

new 2021 Kia K5 car, priced at $26,055

2021 Kia K5

$26,055

used 2019 BMW X3 car, priced at $38,400

2019 BMW X3

$38,400