Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
David Womack
David Womack at Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi
Refer Me

David Womack

Operations Manager

Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi

4313 S Staples St
Corpus Christi, TX 78411

Contact Me
4.2
9 Reviews
4.2

9 Reviews

Write a Review

9 Reviews of David Womack

November 05, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Got swindled on defect they sold me, they refuse to fix..."

- PSYGNOSIS90 Verified Customer

Got swindled on defect they sold me, they refuse to fix what they blind sold to me

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Nov 22, 2021

PSYGNOSIS90 responded

I’ve been told that I only had 30 days to get with my sales rep to possibly fix the issue and they would get back with me because of them being busy. I had mentioned this probably within 17-20ish days and never received a response back as they stated. I feel this was purposely done to avoid the windshield thing.

Nov 22, 2021

Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully we can get to the bottom of this. Best Regards, Lynn Skinner General Manager Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi

November 02, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Excellent service. Very professional, very friendly...."

- Carlos Verified Customer

Excellent service. Very professional, very friendly. Helped us get what we wanted. Would recommend to friends and family.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda Eiferd , Kelly Spears

Nov 02, 2021

Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi responded

Carlos, Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi, we look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come! Best Regards, Lynn Skinner General Manager Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi

November 01, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Excellent saleswoman. Kelly Spears. Very professional..."

- Carlos Verified Customer

Excellent saleswoman. Kelly Spears. Very professional and friendly. Overall great experience. Would recommend to friends and Family.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda Eiferd , Kelly Spears

Nov 02, 2021

Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi responded

Thank you so much for your kind words, Carlos, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Best Regards, Lynn Skinner General Manager Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi

October 15, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Very very helpful, helped me choose the vehicle that I..."

- SGC11 Verified Customer

Very very helpful, helped me choose the vehicle that I needed to tow my trailer.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 18, 2021

Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Best Regards, Lynn Skinner General Manager Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi

October 15, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Fast and friendly service answering questions in a timely..."

- ICHAPA Verified Customer

Fast and friendly service answering questions in a timely manner and offering deals and specials for your next visit with outstanding customer services

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 17, 2021

Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience! Best Regards, Lynn Skinner General Manager Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi

May 02, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Sold a lemon"

- Alyssa's mom in law

My daughter's van was purchased 14 days ago and has been in your shop for the past 9 days. Nothing but a run around. Lack of Customer Service and professionalism.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ben Torres, Esteban Bueno, Mike Ishak, Donnie Baldwin, Adalberto Carrillo, Jesse Flores, Alejandro Navarro, Danielle Rios, Veronica Gonzalez

January 12, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"2018 Dodge Charger"

- Uncolasoda

J.R. Valencia a great guy to do business with. Very friendly and funny, sales people also friendly and courteous, Monica with service is very knowledgeable and I wouldn’t want to deal with anyone other than her.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jesse Flores, Rafael Gaytan, Monica Lawhon

January 10, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

"Went out of their way to accommodate"

- BaldnStrong

I had found a car online & flew down from Houston to buy, only to find out the car wasn't what I wanted. All of the staff, including managers, went out of their way to accommodate my change of mind. Amanda was incredibly patient & worked hard to make sure I ended up happy.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda, Garrett

August 30, 2013

Dealership Rating

"Background: Check engine light on 2011 Durango Crew comes..."

- IScott

Background: Check engine light on 2011 Durango Crew comes on randomly; lift gate hydraulics out; customer service. Pretty much since I purchased my wife this new Durango the check engine light has been coming on and off very randomly. I have taken it in to the service dept to try and get a diagnosis on why the light comes on. Service guy says, "well there are no codes so I can't do anything about it, just wait till the light turns off on its own." This is absolutely NOT the answer I wanted. A few weeks later my wife is loading groceries in the back and the lift gate slams suddenly on her!! Oh boy I was pissed!! I take the vehicle in and I get told, "well it's gonna be at least 2 weeks before we can look at it." Again, not the answer I was looking for. So this morning my wife is getting herself and my kids ready for school, she goes to start the vehicle and nothing. The Durango will not start. I get off shift (firefighter) and am able to start the vehicle. I take the Durango to the service and let them know what happened and I get told the same, " sorry, it's gonna be at least 2 weeks before we can look at it." By this time I had it with the run around. I ask to speak with a supervisor and I get pointed in the direction of a Service Manager, I walk into the office and there is a man behind a desk, and another sitting at the only other chair in the office. After shaking their hands and introducing myself I go on to explain my frustrations to them. While I am telling them the problems with the vehicle, NOT ONCE did I get offered a seat. That right there is horrible customer service if you ask me. Needless to say I am very unhappy with all that has gone on. This is probably and most likely the absolute last time I buys vehicle from this lot and maybe even a Dodge all together. First impressions last and this one takes the cake as the worst EVER!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Laura Escamilla

Sep 13, 2013

Lithia Chrysler Jeep Dodge Ram of Corpus Christi responded

Hello IScott, We are sorry that you are having recurring issues with your Durango and that your experience with our service dept. did not live up to your expectations. You are correct, we are very busy and we are trying to take care of our customer’s issues and we understand your frustration. The light does not show to be a major issue and we will be happy to get you in at the earliest convenience. Thank you for your feedback, it is important in our efforts to constantly improve customer service. We look forward to the opportunity to demonstrate that commitment to you on this issue. We do ask your patience and understanding. If you have any other questions, please feel free to contact me. Sincerely, Wayne Lytle, General Manager

1
1 - 9 of 9 results

Dealership Inventory (402 Vehicles)

used 2016 Chevrolet Cruze Limited car, priced at $12,296
2016 Chevrolet Cruze Limited
used
Blue Ray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2017 Ford Escape car, priced at $15,851
2017 Ford Escape
used
White Gold Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2022 Ram 1500 car, priced at $50,824
2022 Ram 1500
new
Delmonico Red Pearl exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2020 Buick Encore car, priced at $24,095
2020 Buick Encore
used
Ebony Twilight Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2016 Dodge Durango car
2016 Dodge Durango
used
Billet exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2021 Ram 1500 Classic car, priced at $38,943
2021 Ram 1500 Classic
new
Diamond Black exterior
Automatic
Rear-wheel Drive