Francis Borts
Francis Borts at Corwin Toyota of Bellevue

Francis Borts | Page 2

General Manager

Corwin Toyota of Bellevue

7581 S 19th Circle
Bellevue, NE 68147

4.5
98 Reviews
4.5

98 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

21 yrs, 5 mos

Languages Spoken

English English

98 Reviews of Francis Borts

February 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I’m now a two time customer I purchased my explorer from corwin a few years ago my sales guy was super sweet when I returned back I was greeted at the door and my sales guy this time was extremely courteous More

by PRIPYAT1
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kevin Borts, Caedmon Stevens

Feb 23, 2026

Corwin Toyota of Bellevue responded

Thank you for returning to us for another vehicle purchase. We’re pleased our team greeted you warmly and provided courteous service. We look forward to helping you find the right car for your daughter when she’s ready to drive. Francis Borts, General Manager

February 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Brad Darden was honest direct and very knowledgeable! ! I felt in total control of my buying experience More

by Neellis755
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Francis Borts

Feb 13, 2026

Corwin Toyota of Bellevue responded

Thank you for sharing your experience. We’re pleased Francis could offer the honesty and expertise that helped you feel in control of your used Nissan Frontier purchase. Congratulations and we look forward to assisting you again down the road. Francis Borts, General Manager

February 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I got into an unfortunate situation where I was forced to buy a car because mine was breaking down and I have a kid so I can’t be car-less. I called and got in same day. They made a stressful event for me go More

by JHOWE59
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ethan Lugo

Feb 03, 2026

Corwin Toyota of Bellevue responded

We’re pleased to hear we turned a stressful day into a smooth experience by scheduling you the same day and arranging a loaner so your son’s birthday plans could stay on track. Seeing your Nissan Rogue perform well is wonderful. We look forward to assisting you with your next vehicle.

January 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My second purchase from that dealership, and I feel like they take care of their customers More

by Payqueen6
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Francis Borts

Jan 31, 2026

Corwin Toyota of Bellevue responded

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We work hard to make sure our guests have an exceptional experience. We will share your comments with our team, and we look forward to working with you again. Francis Borts, General Manager

January 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very nice place, i really enjoy all the taxidermy and the atmosphere. Great selection and price. Very efficient More

by JEFFWISNIESKI
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Michael Clark

Jan 07, 2026

Corwin Toyota of Bellevue responded

Thank you for sharing your experience with us! We're happy to hear it went well and truly appreciate your feedback. Francis Borts, General Manager

December 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I was with Jim Duflack many times. He's a very good salesman. I enjoyed talking to Jim every time I visited. More

by TMRUZ
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Francis Borts

Dec 24, 2025

Corwin Toyota of Bellevue responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Francis Borts, General Manager

November 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I love this place, they are kind, respectful, honest, competent, reliable and trustworthy. I WOULD RECCOMEND THEM TO ANYONE! More

by inspirationswiper
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Nov 26, 2025

Corwin Toyota of Bellevue responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience here at Corwin Toyota of Bellevue. Todd Webster, Service Manager

November 20, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Absolutely Great experience working with Corwin Toyota. I really appreciated the laid back style they have. I am happy to say it was not a high stress or pressure experience. If you are in the market to bu More

by GRANT29
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 20, 2025

Corwin Toyota of Bellevue responded

It's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Corwin Toyota of Bellevue! Francis Borts, General Manager

November 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Dylan was easy to talk to, and he knows alot of his products. Highly recommend More

by Mia Kai
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Stephan Kouba, Dylan Thyfault

Nov 17, 2025

Corwin Toyota of Bellevue responded

Thank you! We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future vehicle needs. Thank you for choosing Corwin Toyota of Bellevue. Francis Borts, General Manager

October 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

We we’re in the dealership 5 1/2 hours to buy a brand new car, no financing and no trade. We were not happy about the amount of time it took. That is totally unacceptable. the attemps to upsell are a turn of More

by CCNOAHSARK
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Kevin Borts, Kevin Gans

Oct 13, 2025

Corwin Toyota of Bellevue responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you. Francis Borts, General Manager

2
...

Dealership Inventory (380 Vehicles)

used 2014 Chevrolet SS car, priced at $33,000
2014 Chevrolet SS
used
Silver Ice Metallic exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2020 Toyota Corolla car, priced at $10,700
2020 Toyota Corolla
used
White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2025 Toyota Tacoma Hybrid car, priced at $52,150
2025 Toyota Tacoma Hybrid
new
Ice exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Toyota Corolla car, priced at $24,973
2026 Toyota Corolla
new
Ice Cap exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2025 Toyota Tundra car, priced at $51,300
2025 Toyota Tundra
used
Magnetic Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2011 Honda Pilot car, priced at $5,800
2011 Honda Pilot
used
Bali Blue Pearl exterior
Automatic
Four-wheel Drive