Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Ignazio Giuffre.
Ignazio Giuffre
Ignazio Giuffre at Route 22 Nissan
3.7

Ignazio Giuffre

Owner

Route 22 Nissan

56 U.S. 22
Hillside, NJ 07205

9 Reviews of Ignazio Giuffre

April 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I like the service that was done to my car and will keep..."

- RAMDIAL51 Verified Customer

I like the service that was done to my car and will keep coming back to get my car work on when I need to get it

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 24, 2021

Route 22 Nissan responded

Hi Ramdial51, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We look forward to your next visit! Take care!

March 12, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"The best service you can get from any dealership in NJ...."

- jeanniegutierrez Verified Customer

The best service you can get from any dealership in NJ. Staff is awesome Jorge Flores was the best understanding and extremely helpful. Best place to go!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 16, 2021

Route 22 Nissan responded

Jeannie, Thank you for taking the time out to write us such a positive review! It is always so rewarding to hear that customers are pleased with our dealerships. We are so happy you had such a great experience with us.

November 06, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Worse service ever been costumers for 7 years will not..."

- GSXROBERT Verified Customer

Worse service ever been costumers for 7 years will not come back. THREE TIMES MY APOITMENT WAS scheduled wrong or for ny other nissan. Use was not fix steel don't have insite back light for the 3 servic I asked to fix that

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Nov 09, 2020

Route 22 Nissan responded

GSXROBERT, Thank you for taking the time to give us your feedback. We are so sorry that you had a negative experience with Nissan. Our goal is the total satisfaction of our customers, and to provide a positive experience. We would like to get more detail about your visit. Please contact our Corporate Customer Relations Manager, Howard Newman at 973-705-9300 ext. 232 at your earliest convenience. We SINCERELY apologize and look forward to resolving this issue with a valued customer like you!

November 02, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"It's all a matter of being patient and they will do their..."

- BRYAN20032003 Verified Customer

It's all a matter of being patient and they will do their jobs accordingly. I had a great experience dealing with the personnel. directly. Rather than those off side Mechanic Shops great time great business👌thank you so much!!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 03, 2020

Route 22 Nissan responded

Bryan, Thank you for taking the time out to write us such a positive review! It is always so rewarding to hear that customers are pleased with our dealerships. We are so happy you had such a great experience with us.

March 04, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Joe C was fantastic. No phony baloney sales rap...."

- neckert49 Verified Customer

Joe C was fantastic. No phony baloney sales rap. Straightforward with tons of info. I dreaded the car purchasing experience but he made it painless !

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joe C

Mar 04, 2020

Route 22 Nissan responded

Your wonderful feedback and rating mean a lot to us. Thank you very much for your amazing review and high star rating. Have a great day !

December 16, 2019

Dealership Rating

"No Options!"

- brownsugar17321 Verified Customer

2 stars because just like any dealer it was about only getting a sale and nothing else. In the beginning despite my credit i was told one thing to come back and was told something different. Because of being told something different i felt that i was stuck with something i didnt ask for with no options. Why, because I was told by louis i was going to be charged for a car that was given to me if i didnt want to complete the deal and if i decided against it then essentially i was going to be charged like a rental "wow". Let me add that i already had put money down and some, just to be told this after the fact if i changed my mind. Now i really felt like i had no options considering the tag team approach to get me to sign a deal and money already given. So yes i wanted the car but the terms that were discussed were changed after they got my money (thats what i mean by beware). With my work schedule finance dept (george) was hardly available but wanted me to sign sign sign. How if your not available in the evenings with the dealership still open! Even with what started out to be good, at the end seemed like a beware situation. I will say Dave was great to work with he at least seemed like he cared but in the end it was about sales. Dave answered all my questions honestly and was easy to talk to. My suggestion to any potential buyer is be careful with this dealership, you might get into something you dont want!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Dave Tober, Eric Kaplan , Luis Bolanos , George

December 09, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Very disappointment "

- Mohdarif327 Verified Customer

I went for flat tire fix to this service center . After 1 hour 30 minutes waiting they said it's fixed. But when I started for home , flat tire signs were showing on dashboard , they didn't fix my car tire . Wasted my day and time . Not sure what kind of service center is This. Also, they don't even wash car.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mike DelaCruz, Cassandra Rene , Patrick

Dec 09, 2019

Route 22 Nissan responded

Mr. Mohammed, for immediate help with any service concern, please contact Cassandra Rene, Service Customer Relations Coordinator, at 909-964-8700, extension 255 or by email at crene@route22nissan.com. Thanks and I look forward to speaking with you soon. Have a good day Sir.

December 06, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Nissan service"

- Q54zoom Verified Customer

I am very happy with the service I was provided by Route 22 Nissan my pathfinder is running great I windows fixed my air condition dial light works and my car was cleaned. Great job guys!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 06, 2019

Route 22 Nissan responded

Thank you for allowing Route 22 Nissan to provide you with a great service visit experience. Have a wonderful day!

December 06, 2019

Dealership Rating

"Never Again"

- AASIYAH.WILSHER Verified Customer

Horrible communication! Put 11 inquiries on my Credit without allowing To consider or arrange whether I wanted to make the decision of purchase at that moment . Once money was recieved they showed No interest in the Car issues I spoke upon A day later after receiving the vehicle . Overall Customer Service & Sales Service is a 0. The only person that showed interest in matter an helped out a lot was Howard Newman in which was forwarded to me by Management . He quickly reached out an tryed his absolute best to resolve every conflict at hand .

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ahmed Elbahbouhi , Howard Newman

Dec 19, 2019

Route 22 Nissan responded

We are very sorry to hear about your recent Route 22 Nissan service visit concerns. Please allow us to assist you with your concerns by contacting Dankwah "Danny" Nyarko, New Car Delivery Coordinator/Customer Relations Coordinator, at 908-964-8700, extension 221 or by email at dnyarko@route22nissan.com. We look forward to speaking with you and hope that you have a nice day.

1
1 - 9 of 9 results

Dealership Inventory (299 Vehicles)

new 2021 Nissan Rogue car, priced at $30,570

2021 Nissan Rogue

$30,570

new 2021 Nissan Sentra car, priced at $23,045

2021 Nissan Sentra

$23,045

new 2021 Nissan Rogue car

2021 Nissan Rogue

Call for Price

new 2021 Nissan Rogue car

2021 Nissan Rogue

Call for Price

new 2021 Nissan Rogue car

2021 Nissan Rogue

Call for Price

new 2021 Nissan Rogue car

2021 Nissan Rogue

Call for Price