Jason Clark
Jason Clark at Heiser Chevrolet
Refer Me

Jason Clark

Sales & Leasing Consultant

Heiser Chevrolet

10200 W. Arthur Ave.
West Allis, WI 53227

Contact Me
4.7
116 Reviews
4.7

116 Reviews

Write a Review

116 Reviews of Jason Clark

April 19, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

I was very pleased with everything! Jason went above and beyond for me! I will definitely 👍 talk this dealership up!He was very helpful! He helped me figure out the best way for me to More

by Stewart,Heather1017
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: I don't see the gentleman that helped me in the finance department. He was also very helpful. Thank-you!

March 17, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Friendly service and informative. Every person we dealt with was great! Zach Brad and Jason made this experience a good one More

by tzielinski71
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brad Sterling, Zach Taft

Mar 19, 2024

Heiser Chevrolet responded

Dear valued customer, We are thrilled to hear that you’ve enjoyed your experience with the Heiser team. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again in the future. Happy driving!

February 28, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

First Off, Great Staff All Around! Quick Responses, Top Notch Sellers, Clean, Job Done Well, Snacks (but should be free) Coffee, Water, Area More

by BROWN.HORNET1973
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 28, 2024

Heiser Chevrolet responded

Dear valued customer, We are thrilled to hear that you’ve enjoyed your experience with the Heiser team. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again in the future. Happy driving!

January 26, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Very good about recognizing what I wanted. Showed me quality products. Provided me with the car I wanted. More

by kennethbellford
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 12, 2024

Heiser Chevrolet responded

Dear valued customer, We are thrilled to hear that you’ve enjoyed your experience with the Heiser team. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again in the future. Happy driving!

January 16, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

I had a problem with being overcharged for a 2021 Chevy Equinox premium the Blue Book value said it was about $17,000 More

by ltdskz8
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 12, 2024

Heiser Chevrolet responded

I have sent your feedback to the appropriate management in an effort to better our business and employees. In the meantime, please feel free to contact our General Manager Rafael Rivera by phone at 414-328-2409 or by email at rafael.rivera@heiser.com so we can better understand what happened during your experience.

December 15, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone very helpful and nice, waiting for mats that were supposed to come with car, it's been over a month and still waiting. More

by jandttraxel@aol.com
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brad Sterling , Demetrius Bennett

Dec 21, 2023

Heiser Chevrolet responded

Dear valued customer, Thank you for your business and feedback! Our customers are our highest priority and I want to apologize that we were unable to meet your expectations. I have sent your feedback to the appropriate management in an effort to better our business and employees. In the meantime, please feel free to contact our General Manager Rafael Rivera by phone at 414-328-2409 or by email at rafael.rivera@heiser.com so we can better understand what happened during your experience.

December 14, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Thank you for all of your help with the purchase of my new to me car. More

by mschallitz
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Andy Schallitz , PJ Geboy

Dec 21, 2023

Heiser Chevrolet responded

Dear valued customer, We are thrilled to hear that you’ve enjoyed your experience with the Heiser team. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again in the future. Happy driving!

December 13, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

They went above and beyond to get me into a vehicle that I wanted. I would like to thank the team that took the time to get the deal done. More

by rick.eisele1970
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jordan McGee

Dec 21, 2023

Heiser Chevrolet responded

Dear valued customer We appreciate your business and please know; our customers are our highest priority, and our goal is to always exceed our customer expectations. We look forward to your next visit.

December 07, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Very friendly and knowledgeable staff. Dealership found to be very organized. Purchase went very smoothly. More

by alstoys6979
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jordan McGee

Dec 12, 2023

Heiser Chevrolet responded

Dear valued customer, We are thrilled to hear that you’ve enjoyed your experience with the Heiser team. We greatly appreciate your business and look forward to seeing you again in the future. Happy driving!

December 01, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Jason was great. Knowledgeable and eager to help. Felt like i was lowballed one of my trades due to carfax report. Also came in to look at advertised vehicle tha More

by brudan01
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Zach Taft , PJ Geboy

Dec 07, 2023

Heiser Chevrolet responded

Dear valued customer, Thank you for your business and congratulations on your new vehicle! We are so pleased to hear Jason was able to go above and beyond to assure you had a positive car buying experience! We look forward to working with you again in the future!

1
...

Dealership Inventory (184 Vehicles)

new 2024 Chevrolet Blazer car, priced at $38,705
2024 Chevrolet Blazer
new
Summit White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2016 Nissan Frontier car, priced at $19,994
2016 Nissan Frontier
used
Cayenne Red exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2024 Chevrolet Equinox car, priced at $31,610
2024 Chevrolet Equinox
new
Summit White exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2024 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $56,165
2024 Chevrolet Silverado 2500
new
Lakeshore Blue Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 GMC Acadia car, priced at $32,479
2023 GMC Acadia
used
Summit White exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2024 Chevrolet TrailBlazer car, priced at $27,591
2024 Chevrolet TrailBlazer
new
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive