Jeffrey Henry
Jeffrey Henry at Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram

Jeffrey Henry

Service Advisor

Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram

400 New Jersey 18
East Brunswick, NJ 08816

Contact Me
4.3
266 Reviews
4.3

266 Reviews

Write a Review

266 Reviews of Jeffrey Henry

October 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Once again, nothing but exemplary top notch service. Jeff Henry and Chris Lardieri are the best of the best!!! Great customer service. I wouldn’t go anywhere else. More

by mdp925
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chris Lardieri

Oct 14, 2026

Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

Thank you for being such a loyal customer! We are thrilled to hear that Jeff and Chris once again provided exemplary, top-notch service. Knowing that you wouldn’t go anywhere else means the absolute world to our entire team. We appreciate your continued trust in Route 18 and look forward to seeing you next time!

June 21, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Ken M from Old Bridge,NJ Brought my 2019 JL Wrangler in for oil change and tire rotation EXCELLENT experience dealing wit my advisor Jeff Henry 5 STARS Very friendly and knowledgable Car was completed More

by Peanutdad
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mike A., Ryan McDonagh

Jun 24, 2026

Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

Thank you for the great review! We're glad to hear Jeff Henry provided a friendly, knowledgeable, and timely service experience for your Wrangler. We’ll also be sure to share your kind words with Mike A. and Ryan M. We truly appreciate your recommendation and look forward to seeing you again at Rte 18 Service Department!

June 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very friendly people are working there. Even though they are super busy,the working stuff, even the managers will treat you warmly. Totally recommend Route 18 Chrysler. More

by alexandru.ghenov
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 24, 2026

Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

Thank you for your kind 5-star feedback and recommendation! We're glad to hear you felt welcomed and well taken care of by our team, even during a busy time. Providing warm, friendly service is very important to us, and we appreciate you noticing that effort. We look forward to seeing you again!

May 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Below is my extreme dissatisfaction with the service experience I recently had at Route 18 Dodge regarding my Durango. I brought my vehicle in Monday 4/27 for routine maintenance and a check engine More

by mqdog9
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Chris Lardieri

March 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I brought my Jeep in for a sunroof leak and was told the issue was a clogged drain. However, my invoice states the drain tube was kinked and had to be resealed, which required pulling back carpet and perfor More

by Artin767@gmail.com
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Mar 19, 2026

Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

Hi Artin, Thank you for taking the time to share your experience, and I’m glad to hear the repair resolved the leak concern. I do want to clarify the warranty and goodwill aspect you mentioned. Water leak repairs, including issues related to sunroof drain tubes (whether clogged, kinked, or restricted), are not eligible for goodwill assistance through the manufacturer. That said, if there were any possibility for coverage, we absolutely would have submitted the request on your behalf we always look to advocate for our customers whenever an opportunity exists. If you’d like to go over the repair in more detail or have any remaining questions, please don’t hesitate to reach out to me directly. We truly value your business and the opportunity to take care of your vehicle. Thank you again for your feedback.

March 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Also I would rate Michael Delise a five star, he has been very helpful. Thank you More

by Cynthia
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 13, 2026

Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

Thank you for taking the time to leave us a review. We truly appreciate your feedback and are glad you chose us for your service needs. Our team works hard to provide a great experience for every customer, and it means a lot to hear when we get it right. We look forward to helping you again in the future!

March 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

VERY BAD UNPROFESSIONAL EXPERIENCE JUST TO MAKE Couple EXTRA $ ruining dealership reputation, unethical practices, Always try to sell you something for 400$-500$. Charged us $97.19/- for just labor for oi More

by kaliavikrant
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Mar 13, 2026

Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

We’re sorry to hear that you were unhappy with your experience. However, we would like to clarify a few details regarding the charges mentioned in your review. The $97.19 referenced was not labor for an oil change. That amount included $35.00 in labor for a tire replacement that was performed during the same visit. Our oil change service is $109.95 total, which includes both parts and labor, and this is the price we currently advertise. At our dealership, we take pride in providing honest service and clear recommendations. Any additional services that may be suggested are based on the condition of the vehicle and are always optional, with the customer making the final decision before any work is performed. We value every customer and strive to ensure a professional and transparent experience for everyone who visits us. If you would like to review the invoice or discuss your visit further, please feel free to contact our Service Manager, Chris, who would be happy to go through everything with you and address any concerns.

February 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

This review is in relation to the Service Department. As a rule, I don't usually write negative reviews. I'm a restaurateur and know how negative reviews can unfairly affect one's business, and I'm ultra More

by mrappap613
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Denise

September 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I Purchased a leased compass and was very satisfied with my first service visit. All staff were very cordial and informative. Everything went smoothly, all my questions were answered to my satisfaction and More

by duck5166
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 11, 2025

Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

Thank you for taking the time to share your experience and for the 5-star review! We're glad to hear that everything went well during your visit. Providing excellent service and a welcoming atmosphere is always our goal, and it’s great to know we met your expectations. We appreciate your trust and look forward to assisting you again in the future!

August 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I have been using this dealership for years. The team is wonderful. I would highly recommend More

by mdp925
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chris Lardieri, Mike A., Jorge Perez , Denise is service is amazing too. 5 stars

Aug 08, 2025

Route 18 Chrysler Jeep Dodge Ram responded

Thank you so much for your continued support over the years! We're thrilled to hear that you've had such positive experiences with our team. Your recommendation truly means a lot to us. We look forward to serving you again in the future!

1
...

Dealership Inventory (245 Vehicles)

used 2020 Jeep Grand Cherokee car, priced at $19,396
2020 Jeep Grand Cherokee
used
Billet Silver Metallic Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Dodge Durango car, priced at $52,363
2026 Dodge Durango
new
White Knuckle Clearcoat exterior
Unknown
All-wheel Drive
new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $56,308
2026 Jeep Wrangler
new
Granite Crystal Metallic Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Cherokee car, priced at $41,493
2026 Jeep Cherokee
new
Bright White Clearcoat exterior
Unknown
Four-wheel Drive
used 2023 Jeep Grand Cherokee L car, priced at $30,596
2023 Jeep Grand Cherokee L
used
Silver Zynith exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Jeep Grand Wagoneer car, priced at $85,883
2027 Jeep Grand Wagoneer
new
Ghost exterior
Unknown
Four-wheel Drive