Jonathan Vidal
Jonathan Vidal at Kia of Wesley Chapel
Refer Me

Jonathan Vidal

Service Advisor

Kia of Wesley Chapel

28555 County Rd 54
Wesley Chapel, FL 33543

Contact Me
4.2
135 Reviews

Dealership Experience

6 yrs, 2 mos

Industry Experience

13 yrs, 10 mos

4.2

135 Reviews

Write a Review

135 Reviews of Jonathan Vidal

August 29, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Great staff! Very helpful and extremely nice. Best prices around. Bought 3 cars from then now. More

by Cpeffers51
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 09, 2022

Kia of Wesley Chapel responded

We're delighted to hear our team is always so helpful -- thanks!

August 27, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

It is the best Kia dealer around. From St. Pete. To Crystal River! I keep going back to them because they are Not pushy and Very polite and helpful. More

by Cpeffers51
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 09, 2022

Kia of Wesley Chapel responded

Thank you for making us your go-to dealership!

August 21, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Jonathan always goes above and beyond to assist me with my car needs. He is very knowledgeable, friendly and quick to help. More

by Sandra C.
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 23, 2022

Kia of Wesley Chapel responded

Sandra, thank you for sharing your appreciation for our team member Jonathan!

August 11, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Needed tire checked. Losing air. Waited 15 min (10 past appt) for write up. Advisor Jonathan seemed to be hoping someone else would do it. Told 2 times it was driver fron More

by aubreysaunt09
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Overall Experience
Recommend Dealer
No

July 27, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership was clean, staff was friendly and the finance manager made it fun for us to sign our paper work. More

by Corey
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Savir Diclo, Chis Stineman

July 10, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The only reason this dealership received 2 stars is I love my car but that is not any reflection of this dealership which in my experience deserves a negative 2. My experience there was all about pressur More

by blissfuldream8
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Marc Pulizzano, Jay Nigro , A woman from the internet department not listed

May 07, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Great dealership and has served our family for past 18+ years. The current team continues to impress! Great Job! We couldn’t be more pleased. More

by BobbyFalcone
\
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

April 23, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Les recomiendo mucho este sitio, las personas son muy agradables y amigables. Hay muchas personas que hablen español y te sientes en casa. More

by estevezsayeli
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

April 10, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The workers are confident and helpful. They also treat their customers with patience and respect. More

by chris54720
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

February 21, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Horrible Business So where do I start. ..I purchased a 2021 Kia Telluride the top of the line edition. First the sales people wanted to super low ball me on a 2008 GMC Denali that was in ne More

by Not so happy customers
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jay Nigro

Feb 25, 2022

Kia of Wesley Chapel responded

We apologize if we didn't meet all of your expectations. Please send us an email if we can address your concerns directly. Sincerely, Michelle, Customer Relations Specialist, mwhidden@morganautogroup.com

1
...
1 - 10 of 135 results

Dealership Inventory (223 Vehicles)

used 2022 Kia Telluride car, priced at $50,818
2022 Kia Telluride
used
Glacial White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2022 Kia Sorento car
2022 Kia Sorento
new
Glacial White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Kia Soul car, priced at $21,499
2021 Kia Soul
used
Cherry Black exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2021 Ram 1500 car, priced at $40,366
2021 Ram 1500
used
Hydro Blue Pearlcoat exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2017 Volvo XC90 car, priced at $32,709
2017 Volvo XC90
used
Crystal White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Dodge Grand Caravan car, priced at $19,899
2019 Dodge Grand Caravan
used
Granite Pearlcoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive