Joseph Budner
Joseph Budner at DCH Kay Honda

Joseph Budner | Page 11

Service Advisor

DCH Kay Honda

200 State Route 36
Eatontown, NJ 07724

Contact Me
4.7
492 Reviews

Dealership Experience

24 yrs, 4 mos

Industry Experience

41 yrs, 3 mos

4.7

492 Reviews

Write a Review

492 Reviews of Joseph Budner

September 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The Staff At DCH Kay Honda are so nice and the car is always taken excellent care of More

by kkallok
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 02, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you so much for your excellent review! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with us here at DCH Kay Honda to be a positive one. Please don't hesitate to reach out if you need anything else. Ken Kallok Service Director

September 01, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I had oil change and trans fluid changed and they did it right in a reasonable time frame as i waited. More

by MJS2222
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 01, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience! Ken Kallok Service Director

August 31, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The staff were friendly and the service was prompt. Would recommend and come back again. More

by Nick
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 31, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Ken Kallok Service Director

August 30, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service. Have bought several cars from them in the past and everything- both sales and service - has been excelllent. Will definitely continue to use them More

by JDCROWLEYJR
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 30, 2025

DCH Kay Honda responded

We are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit. Ken Kallok Service Director

August 29, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Always excellent service! Highly recommended and staff very helpful and nice. Waiting time is good tooo More

by Cp08636
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 29, 2025

DCH Kay Honda responded

It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you for choosing DCH Kay Honda, we look forward to having you as a valued customer for many years to come! Ken Kallok Service Director

August 24, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

They were ready for me because I made an appointment. Everything was very quick and professional. I liked working with Connor, he kept things simple and he was not pushing any packages on me. I highly r More

by choir0302
Recommend Dealer
Yes
Aug 24, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you for the kind words for our service department! We look forward to sharing your compliments with them. Please don't hesitate to let us know if we can be of further assistance. Ken Kallok Service Director

August 22, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very professional. Got back to me in a timely manner and fixed the problem under warranty. More

by donnamsb
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 22, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience! Ken Kallok Service Director

August 18, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Dealing with DCH Honda was one of the worst experiences I have ever had with customer service. Tiffany was obnoxious, abusive and even threatening. The used car salesman was extremely rude as well. NEVER sho More

by Ideaction
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 21, 2025

DCH Kay Honda responded

Providing a positive experience is our top priority, and we're sorry that we failed here. We'd love the opportunity to discuss your visit in greater detail and clear up any issues we can. If it's possible to talk about your experience one-on-one, please reach out to us directly to let us know the best way to contact you and we will reach out. Ken Kallok Service Director

August 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Can’t give a low enough rating. . Changed a 10 month old battery without my knowledge or permission. Battery was perfectly fine. Did not perform a necessary safety update and instead More

by Doug
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 20, 2025

DCH Kay Honda responded

Doug, Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional service experience. We never like seeing that our service didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Ken Kallok Service Director

August 16, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I came in for an oil change and was expecting some suggestions for repairs I wanted done. Joe did not come to inform me about the recommended repairs in the waiting room (a norm from previous service More

by CHUBBIDM
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 20, 2025

DCH Kay Honda responded

Thank you for bringing this to our attention, and we'd like to learn more about your experience. If you'd be willing to provide more information about your visit, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone who visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you. Ken Kallok Service Director

...
11
...

Dealership Inventory (322 Vehicles)

new 2026 Honda Ridgeline car, priced at $46,544
2026 Honda Ridgeline
new
Platinum White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Honda Odyssey car, priced at $45,884
2026 Honda Odyssey
new
Smoke Blue Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Honda Prologue car, priced at $53,349
2026 Honda Prologue
new
Frostline White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Honda Civic car, priced at $28,789
2026 Honda Civic
new
Crystal Black Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Honda HR-V car, priced at $32,704
2026 Honda HR-V
new
Platinum White Pearl exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2026 Honda CR-V Hybrid car, priced at $41,249
2026 Honda CR-V Hybrid
new
Canyon River Blue Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive