Micah Adair
Micah Adair at Reliable Nissan

Micah Adair

Service Advisor

Reliable Nissan

9951 Coors Boulevard Northwest
Albuquerque, NM 87114

Contact Me
3.9
22 Reviews
3.9

22 Reviews

Write a Review

22 Reviews of Micah Adair

October 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Letting me know in detail what services I needed. Thank you very much Nissan I’ll be back More

by ELISSANCHEZ38
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 05, 2026

Reliable Nissan responded

We are glad to hear that our team took the time to walk you through the services your vehicle needed. Clear communication is something we take seriously, and it means a lot to know that came through during your visit. We look forward to seeing you again, ELISSANCHEZ38!

Oct 06, 2026

Reliable Nissan responded

Thank you so much for the wonderful feedback! We’re glad our team took the time to explain the services your vehicle needed and made sure you understood everything clearly. We truly appreciate your trust in Nissan and your kind words. We look forward to seeing you again and taking great care of you on your next visit!

October 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I had another great experience with the service department at Reliable Nissan. Everyone was welcoming, professional, and respectful of my time. The team made checking in easy and kept me updated th More

by Margarita
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 05, 2026

Reliable Nissan responded

We are delighted to hear that your visit to Reliable Nissan was such a positive one, Margarita! It means a lot to know that our service team made you feel welcome, kept you informed, and took the time to answer your questions along the way. We work hard to make every visit as smooth and comfortable as possible, so feedback like yours is truly encouraging. We look forward to taking care of your vehicle again and appreciate your recommendation to others.

October 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Had a scheduled appointment at 10 o’clock was not finished until 1230 went for an oil change asked about a tire rotation did not approve to have it done. Did not know there was going to be a charge. More

by MOOREECASSANDRA12
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ramon Mendoza, Brandon Adrian, Dominic Salvino , Jessica Keck, Koby Poter

Oct 02, 2026

Reliable Nissan responded

We are disappointed to hear about your recent visit, and we regret that your experience did not meet your expectations. We would welcome the opportunity to learn more about what happened and work toward a resolution. Please reach out to Manny Garcia, our Service Director, at Mgarcia01@vtaig.com so we can discuss this further.

September 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great introduction from Micuh. He initiated everything very well. Hood was not latched after service. More

by Manuelsamtz
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Manny

Sep 15, 2026

Reliable Nissan responded

We are glad to hear Micuh provided a great introduction and helped get your service visit started on the right foot. We are disappointed to hear about the concern with your hood following service. We understand the importance of properly completing service work and ensuring customers feel confident in their vehicle when leaving our dealership. Please contact Manny Garcia, our Service Director, at Mgarcia01@vtaig.com so we can review your concerns and discuss this further.

August 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Able to get in right away. Co.pleted my 15000 mole checkup with no problems and in a timley manner. Nice guys. More

by DNLDUNBAR24
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 02, 2026

Reliable Nissan responded

Thank you for the great feedback! We’re glad we were able to get you in right away and complete your 15,000-mile service quickly and without any issues. We’re also happy to hear our team was friendly and helpful. We truly appreciate you trusting Reliable Nissan with your vehicle and look forward to seeing you at your next service! 😊🔧

August 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

This the 4th car of have bought from Nissan. I've been happy with all my cars. I love my new one thank you . More

by KELLIEHAN.COCK8
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ramon Mendoza, Tiarre Villegas, Brandon Adrian, Dominic Salvino , Jessica Keck, Koby Poter

Aug 27, 2026

Reliable Nissan responded

We are glad to hear that you keep coming back! Four cars is a real testament to the trust you have placed in us, and that means a lot. We hope you enjoy every mile in your new vehicle.

August 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Have not had a good experience buying this vehicle. Have had to take the vehicle back on four different times. Picked it up just yesterday. Driving home in the same light came on again after they've ha More

by angelick.mercado1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ramon Mendoza, Brandon Adrian, Dominic Salvino , Jessica Keck, Koby Poter

Aug 17, 2026

Reliable Nissan responded

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. Having to bring your vehicle back four different times, especially after it was in our service department for six days, only to have the same warning light come back on is understandably very disappointing. We don’t want you to feel like you’re on your own with this. Please reach out to our service team and ask for Manny, our Service Manager, so we can take another look at the vehicle and work toward getting this resolved properly. We understand that your confidence in the vehicle has been affected, and we want to do everything we can to make this situation right. Thank you for giving us the opportunity to address your concerns. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration this has caused you.

August 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

2024 pathfinder with approx 22,000 miles door seal fell off because of poor manufacturing obvious by crimps in door seal and was told it was not covered and asked to pay near $200 price tag for them to lo More

by No more pathfinders
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ramon Mendoza, Brandon Adrian, Dominic Salvino , Koby Poter, Spoke with manager and never heard back

Aug 13, 2026

Reliable Nissan responded

We value your input, and are sorry to hear that your expectations were not met. We take concerns like this seriously and would welcome the opportunity to learn more about what happened and see if there is anything we can do to help. Please reach out to Manny Garcia, our Service Director, at Mgarcia01@vtaig.com so we can discuss this further.

July 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Bad crews. Poor work. Poorly maintained. Bad restrooms. Overpriced. Poor/bad management. Awful service. The worst. More

by Luis Angel Rios
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 17, 2026

Reliable Nissan responded

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We take concerns about our facilities, workmanship, customer service, and management seriously, and we'd appreciate the opportunity to learn more about what happened. If you're willing, please contact us directly so we can discuss your experience and work toward making things right.

June 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Fast and friendly service. Would recommend friends and family to purchase vehicles here. Would buy another vehicle here. More

by CANDYESQUIBEL
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joshua Bates , Dereck

Jun 26, 2026

Reliable Nissan responded

We greatly appreciate your kind words! Knowing that our team delivered fast and friendly service means a great deal to us, and we are truly glad your experience left such a positive impression. It is wonderful to hear that you would recommend us to your friends and family, and we would be honored to assist you again when the time comes for your next vehicle.

1

Dealership Inventory (372 Vehicles)

new 2026 Nissan Z car, priced at $56,684
2026 Nissan Z
new
Black Diamond Pearl exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2026 Nissan Rogue car, priced at $33,974
2026 Nissan Rogue
new
Boulder Gray Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Nissan Frontier car, priced at $42,644
2026 Nissan Frontier
new
Boulder Gray Pearl exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Nissan Rogue car, priced at $34,514
2026 Nissan Rogue
new
Obsidian Green exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Nissan Sentra car, priced at $25,074
2027 Nissan Sentra
new
Super Black exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Nissan Altima car, priced at $30,709
2026 Nissan Altima
new
Pearl White Tricoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive