Miguel Santos
Miguel Santos at Courtesy Mitsubishi

Miguel Santos | Page 5

Sales Manager

Courtesy Mitsubishi

1060 Washington Street
Attleboro, MA 02703

Contact Me
4.3
368 Reviews
4.3

368 Reviews

Write a Review

368 Reviews of Miguel Santos

January 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very courteous. Everyone was very professional. Nice and clean. Our salesman went above and beyond. More

by medbob
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tony Machado

Jan 11, 2025

Courtesy Mitsubishi responded

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We work hard to make sure our guests have an exceptional experience. We will share your comments with our team, and we look forward to working with you again.

January 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

We were very pleased with the welcoming service by the employees of Courtesy Mitsubishi and the time and effort made to appreciate our needs. More

by laurel070185
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Macedo

Jan 11, 2025

Courtesy Mitsubishi responded

Thank you for sharing your experience with us! We're happy to hear it went well and truly appreciate your feedback.

January 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

What a great experience! From start to finish. They were helpful and informative. Jeff was great to work with. He was not pushy and really listened to what I was looking for More

by k8teelynch
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeffery Jones

Jan 02, 2025

Courtesy Mitsubishi responded

Thank you so much for your excellent review! We are so glad that Jeff had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with us to be a positive one. Please don't hesitate to reach out if you need anything else.

December 29, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Jason was very helpful and was able to get me into a truck I truly enjoy. I’m very satisfied with Courtesy and will be sending my friends and family there to buy a vehicle! More

by jonasdumond3
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Macedo

Dec 30, 2024

Courtesy Mitsubishi responded

Thank you, Jonas! Congratulations on the purchase of your new truck. We're glad to hear that you found your experience with Jason to be a positive one. We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future vehicle needs. Thank you for choosing Courtesy Mitsubishi.

December 21, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Didn’t love the financial discussion. Sosa was somewhat unclear on the details of the agreement and wrong on an important point. More

by mcmanpj
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jason Macedo , Sosa

December 13, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Probably the weirdest dealership i been to in 15 years, pricing tactics are crazzzy cars marked down on websites then in store there $2000 more, dont want to make repairs on the car they are selling and ex More

by Honestabe
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Tony Machado

Dec 16, 2024

Courtesy Mitsubishi responded

Providing a positive experience is our top priority, and we're sorry that we failed here. We'd love the opportunity to discuss your visit in greater detail and clear up any issues we can. If it's possible to talk about your experience one-on-one, please reach out to us directly to let us know the best way to contact you and we will reach out. please call me back at 508 944-9258 and my name is PETER BOURSIQUOT

Dec 16, 2024

Honestabe responded

Feel free too reach out the same way you contacted me when you wanted me to come in for a test drive

December 11, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Manager ( peter) his very unprofecional, that does not like to solve customers needsand a liar xxxx him and the finance person (sosa) xxxx them all i will never spend a dime there again xxxx them all. T More

by Mauricio2533torito
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jason Macedo, Jeffery Jones, Kevin Morales , Peter Boursiquot, Kyle Cunningham

Dec 11, 2024

Courtesy Mitsubishi responded

MAURICIO I am sorry that I could not help you with your windshield. Understand if there was a crack in the windshield when you bought it, the vehicle would not pass the 30 points service inspection. Also you would have seen it the following day not two weeks after. Again I am sorry that I had to ask you to leave the building. Yelling, cursing, swearing, threating my employees are not acceptable in this establishment.

November 24, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent pepople to work with in regard to looking at and test driving a used luxury vehicle. From my first call to make an appointment to see a vehicle shown on line to test driving and then talking to More

by ARROWEY1
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dan Milheiro , Kyle Cunningham

Nov 26, 2024

Courtesy Mitsubishi responded

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to learn about your positive experience! If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to let us know. We are always happy to help!

November 11, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Had my transmission replaced and left with a broken control arm and they said it was my brakes and didn’t want to fix it. Awful! More

by None23
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Bill Brown, Melissa Coutu, Sean Thornhill, Dan Milheiro , Peter Boursiquot, Peter Crisostomi, Aaron Dube

October 29, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Didn't like that the disclaimer is hidden the listing of the vehicle. Didn't like how pushy the sales people are for you to drive the car home. I wanted to pick it up when it was ready instead of wasting my More

by livbraymom824
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Macedo

Oct 29, 2024

Courtesy Mitsubishi responded

We're sorry to hear you didn't have a fully satisfying experience, and we'd love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you.

...
5
...

Dealership Inventory (223 Vehicles)

used 2022 Ford Edge car, priced at $19,997
2022 Ford Edge
used
Atlas Blue Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Chevrolet Tahoe car, priced at $47,000
2022 Chevrolet Tahoe
used
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2021 Chevrolet Malibu car, priced at $11,999
2021 Chevrolet Malibu
used
Cherry Red Tintcoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2020 Nissan Pathfinder car, priced at $16,497
2020 Nissan Pathfinder
used
Magnetic Black Pearl exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Ford F-150 car, priced at $33,994
2023 Ford F-150
used
Agate Black Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2019 GMC Sierra 1500 car, priced at $33,830
2019 GMC Sierra 1500
used
Smokey Quartz Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive