Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Neil Weissman
Neil Weissman at Atlantic Chevrolet
Refer Me

Neil Weissman

Sales Consultant

Atlantic Chevrolet

1350 Sunrise Highway
Bay Shore, NY 11706

Contact Me
not yet
rated
2 Reviews
not yet
rated

2 Reviews

Write a Review

2 Reviews of Neil Weissman

October 29, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Go somewhere else!"

- jstel

DON’T buy from them! Poor customer service & only look out for themselves & NOT the customer! Fraudulent practices with sales & if you choose elsewhere they take their slow sweet time to process refund AFTER they say 24-48 hours. Been 4 days they just NOW process refund but took money pretty quick! SAVE YOURSELF time and sanity, DO NOT buy from them. There’s MUCH better places!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Glenn Calautti

Nov 06, 2018

Atlantic Chevrolet responded

.

October 04, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Incompetent, lying service staff. Managers cover for them."

- Pissed off costermer

Went there to view a Suburban and called ahead to tell them my requirement. Was called back and told the vehicle I requested was there. Scheduled an appointment for Sunday morning 9 am. I have to drive 1 hour to see vehicle. Get there they tell me the vehicle is out being detailed and won't be back until noon. Now have invested 1 hour driving and fuel. No Car. Get a call at noon to ask me if the vehicle I'm looking for is a Silverado. I tell them no a Suburban not a pick up truck. They tell me the vihicle is a pick up not a Suburban. I was very clear with the sales person what I was looking ffor and what I wanted in the vehicle such as leather and a bench middle seat. This was back in July. Now it is October and I see a vehicle on line that matches what I am looking for. Call to see if the vehicle is still available and was told it was by the receptioist Cindy that it was. I make an appointment to come see the vehicle. Cindy tells me to call her an hour before to make sure they pull up the vehicle and have it ready for me to view. I call Cindy and tell her I am on my way and will be there in 1 1/2 hours. I get there and am directed to Neal to show me the vehicle. after a bunch of information that was taken he proceeds to get the keys and will be back in a minute to show me the vehicle. 15 minutes later he comes back looks at the computer and says I'll be back in a minute. 10 minutes goes by and he returns to tell me that the vehicle is ( you geussed) Not here it has not arrived yet. At this point I lose it. I can not believe that this is the second time that they did this to me. Cindy had more than enough time to check for the vehicle and if there was a problem she should have called to say so. Now I have driven 2 hours to see No vehicles. There was 1 Suburban on the lot that I looked at and the outside was OK 2 or 3 small dents but the inside looked like a farmer used it to haul his pigs around the farm. It was filthy and stains all over the carpets and leather. Steer clear of this dealership at all cost.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Patrick Turturro

Oct 25, 2018

Atlantic Chevrolet responded

My name is Mike, and I am one of the managers here at Atlantic Chevrolet. I do apologize for the experience. I would like the opportunity to help resolve the situation. Do you have the specific stock number you were looking at? Please let me know, as I would like to help. Thank you.

1
1 - 2 of 2 results

Dealership Inventory (250 Vehicles)

new 2021 Chevrolet Equinox car, priced at $29,470
2021 Chevrolet Equinox
new
Silver exterior
Automatic
FWD
new 2021 Chevrolet Equinox car, priced at $30,376
2021 Chevrolet Equinox
new
Silver exterior
Automatic
FWD
new 2021 Chevrolet Equinox car, priced at $29,921
2021 Chevrolet Equinox
new
Red exterior
Automatic
FWD
new 2021 Chevrolet Equinox car, priced at $29,470
2021 Chevrolet Equinox
new
Black exterior
Automatic
FWD
new 2021 Chevrolet Equinox car, priced at $27,100
2021 Chevrolet Equinox
new
Gray exterior
Automatic
AWD
used 2019 Chevrolet Blazer car, priced at $22,640
2019 Chevrolet Blazer
used
Black exterior
Automatic
FWD