Rene Cruz
Rene Cruz at Nissan of Torrance

Rene Cruz | Page 3

Service Advisor

Nissan of Torrance

20550 Hawthorne Blvd
Torrance, CA 90503

Contact Me
4.2
57 Reviews

Languages Spoken

English English

4.2

57 Reviews

Write a Review

57 Reviews of Rene Cruz

August 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Buena experiencia, muy amables, muy cordiales, muy atentos, muy serviciales, recomendó mucho este concesionario. Gracias More

by Claudia Munoz
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 30, 2026

Nissan of Torrance responded

Hola Claudia, gracias por elegir nuestro concesionario y por su amable reseña. Estamos encantados de saber que tuvo una buena experiencia con nuestro equipo y estaremos encantados de servirle en el futuro. ¡Gracias por la recomendación! Saludos Hamables, Elizabeth Reyes Customer Relations Manager

August 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Poor communication, promising call backs and not following through, voicemail inboxes that aren't checked, etc. They got approval for one repair, then called back later for approval on several other More

by dana.devaul
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Rene Cruz

Aug 22, 2026

Nissan of Torrance responded

Hello Dana, thank you so much for bringing this to our attention. We apologize for the lack of communication and not following through on our promises. We are working on improving our systems and processes to ensure a better customer experience. Your feedback is valuable to us, and we will make sure to address all your concerns. Kind Regards, Elizabeth Reyes Customer Relations Manager

August 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Took forever for basic oil change No communication concern care very bad afternoon It sucked More

by TTATE32601
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Rene Cruz

Aug 27, 2026

Nissan of Torrance responded

We are so sorry to hear about your long wait time and lack of communication. We value your time and concerns and will work to improve our service. Thank you for bringing this to our attention. Kind Regards, Elizabeth Reyes Customer Relations Manager

August 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Chris was so pleasant! ! I love Toyota of Manhattan Beach!! Chris was so helpful! Excellent service More

by mgoderich71
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Rene Cruz

Aug 27, 2026

Nissan of Torrance responded

Thank you for your kind words! We strive to provide excellent service to all of our customers and it's great to hear we hit the mark with you. See you next time! Thank you for choosing Nissan of Torrance. Kind Regards, Elizabeth Reyes Customer Relations Manager

August 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very good 5 Very good and respectful about questions and answers everything in a good way More

by VICTOR.HERNANDEZ4387
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Rene Cruz

Aug 27, 2026

Nissan of Torrance responded

Hello Victor, thank you for your positive feedback! We strive to always provide excellent service and are happy to answer any questions you may have. We appreciate your support. Kind Regards, Elizabeth Reyes Customer Relations Manager

August 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very professional explained all the details and problems of my car. As well as my warranties I was not aware of, was very reasonable. I didn't expect that. He detected a problem with my axels making a noise More

by Mikki_24
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Rene Cruz

Aug 13, 2026

Nissan of Torrance responded

Thank you so much for your kind words! We take pride in our professionalism and attention to detail, ensuring that our customers are informed and satisfied. It's always our goal to provide transparent and cost-effective solutions. Thank you for your support! Kind Regards, Elizabeth Reyes Customer Relations Manager

August 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Made me wait around 40 minutes, in the morning, to process my car. While he helped other customers, chit chatted with co-workers and went back and forth to the back. Had I not called him 3 different t More

by Vegayo
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Rene Cruz

Aug 07, 2026

Nissan of Torrance responded

Hello, we apologize for the delay and inconvenience you experienced during your visit. We strive to provide efficient and timely service to all our customers, and we will make sure to address this issue with our team. Thank you for your feedback and we hope to make it up to you in the future. Kind Regards, Elizabeth Reyes Customer Relations Manager

August 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great workers everyone was friendly my only complaint would be how long it took to get a new battery in my new truck 4 hours just for the battery. Other then that it's a great dealership and good employe More

by ANGRYMARINE0331
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Greg 5 stars

Aug 07, 2026

Nissan of Torrance responded

Thank you for the positive feedback! We are thrilled to hear that you had a great overall experience at our dealership. We apologize for the delay in getting your battery replaced and will take this feedback into consideration to better serve our customers in the future. We appreciate your business and hope to see you again soon! Kind Regards, Elizabeth Reyes Customer Relations Manager

August 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Rene was polite, friendly, professional, and patient. I appreciated the care he took with my situation once he understood my situation. Thank you Rene?? More

by IMBUS2014
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Rene Cruz

Aug 07, 2026

Nissan of Torrance responded

Thank you for your kind words! We are delighted to hear that Rene provided exceptional service and took the time to understand your needs. We strive to ensure our customers receive the best possible experience. Thank you for choosing Nissan of Torrance! Kind Regards, Elizabeth Reyes Customer Relations Manager

July 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Always good Renee has always done his best to help me and move the processes quickly as possible More

by NATE.YAMASAKI
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Rene Cruz

Aug 04, 2026

Nissan of Torrance responded

Hello Nate, we are so glad to hear that you have had a positive experience with our services! Our team is dedicated to providing efficient and helpful solutions. Thank you for your support! Kind Regards, Elizabeth Reyes Customer Relations Mana

3
...

Dealership Inventory (162 Vehicles)

new 2026 Nissan Rogue car, priced at $29,172
2026 Nissan Rogue
new
Boulder Gray Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2027 Nissan Rogue car, priced at $30,892
2027 Nissan Rogue
new
Gun Metallic exterior
Manual
Front-wheel Drive
new 2027 Nissan Kicks car, priced at $26,132
2027 Nissan Kicks
new
Gun Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2027 Nissan Kicks car, priced at $28,337
2027 Nissan Kicks
new
Canyon Bronze Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Nissan Armada car, priced at $78,659
2026 Nissan Armada
new
Everest White P exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Nissan Sentra car, priced at $25,688
2027 Nissan Sentra
new
Black exterior
CVT
Front-wheel Drive