About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Rocky Rodriguez.
Rocky Rodriguez
Rocky  Rodriguez, General Manager, Rocky Mountain Auto Brokers
4.5

Rocky Rodriguez

General Manager

Rocky Mountain Auto Brokers

4912 Carrera Pt
Colorado Springs, CO 80923

Contact Me

I have been with Rocky Mountain Auto Brokers since the start of it. We are family owned and operated. I am the son of the owner and I have been in the car business since 1997, right out of high school. I have many years in the business but I also have many years left. I also have a 7 year old son you may even catch running around the store every once in a while after school, and learning what it takes to make sure the customers are leaving with quality pre-owned vehicles. This family has been in the car business for over 40 years and plans on being in it for many more years to come. So for that matter we strive to keep our positive legacy alive and well. If there is ever a unresolved issue please feel free to call me direct.

Industry Experience

21 yrs, 3 mos

Specialties & Trainings

Sales

Sales Training

View more specialties & trainings

Languages Spoken

English English

Text
Call
Email
Cancel

122 Reviews of Rocky Rodriguez

November 10, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"It was very nice and worth the drive from pueblo"

- Theherburner

I'm giving jeff a 5 star rating for being able to work with us in the situation I was in and put me in a loaner car. Tell the car I bought was up to service.. very good service

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeff Overman , Oscar

November 03, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Fair, Willing to Work with You"

- COSBuyer

Eddie was great to work with - made a really concerted effort to get to the price I was looking for. Be aware of the handling fees this dealership tacks in to its sales - in my case it was originally over $750.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Daniel Gagne, Eddie Caballero

November 03, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Review of Visit"

- SKenney

The people here at RMAB made this process easy. They were friendly and very helpful! If I had to buy another car, I would consider them again

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Daniel Gagne, Jeff Overman , Oriana

November 02, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Thank you!"

- Shriganesh333

Thank you again everyone for getting me approved. Dan and Neiman were very helpful I absolutely love my new my new car. I highly recommend checking out Rocky mountain auto brokers they are friendly staff who genuinely care about their customers.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

November 01, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Helped me when they didn’t have to!"

- Brandynnew4

I bought a Dakota from them about a month ago and on my first trip with it, the transmission went out... I went back to Rocky Mountain and explained my situation and they helped me get back into a vehicle and an EVEN BETTER situation! I am forever grateful for how I was treated today! Thanks Guys!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Daniel Gagne, Neiman Lee

November 01, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Amazing!!!"

- Cluna

I went in just to test drive a new car, I had been driving an old Jeep that was handed down from family, trying to get an idea of what I could afford. I had never purchased a vehicle before and I had also suffered a tragic loss back in June. Daniel and Rocky were amazing and were able to help with figuring out what car worked best for me and my family as well as my budget. Thank you so much!!!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Daniel Gagne

October 30, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"An excellent, no pressure, car purchase experience."

- Astro-Imager

I love my new (used) car! Rocky Mountain Auto Brokers, for me, was an excellent choice of dealers to visit. Yes, they had an excellent selection of very nice used cars – much better than most. My purchase price was significantly better than fair – I really did get an excellent price. There was no sense of used car salesman “untrust” – or “buyer beware”. Daniel Gagne, my salesman, was amazing. He actually renewed my faith in the existence of an honorable, honest, used car salesman. Everything was clear and upfront. I was very pleasantly surprised in the large selection of excellent used autos they had. Very nice ones. It was not an easy choice as my wife and I narrowed it down to 4 “finalists” before we made our final choice. There was no pressure at all and he made buying a car a pleasant experience. Rocky, the owner’s son who runs the location, was pleasant and easy to work with. After some going back and forth he accepted my offer. Again, I am more than delighted with the excellent car I was able to buy at a good price. I plan on going back in a few months when we are ready to replace my wife’s car. In short, my experience here was excellent and I think there is a good chance yours may bee too. Bryan

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Daniel Gagne

October 27, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Good customer service "

- JCali

Guys worked with me on my trade got my payment down to what I wanted. Everyone was very friendly from Dan the gentleman I first talk to and Rocky the manager that came in and helped make it all happen.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Daniel Gagne

October 26, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Heads up to anyone out there that may be considering purchas"

- Stuckw/crap

We bought a car from them in August. This wason a Friday afternoon, so they let us drive it over the weekend until they could get the car in for their "Safety" inspection at Midas. We had warning lights come on for the traction control, which we informed them about. They put the car through their "safety" test, and said that t only needed brakes and rotors, and that was the reason the warning went off. A week or so later and the car was shaking at 50+ mph, so we took it in to have the tires rotated and balanced, and it turns out that there were TWO DIFFERENT SIZED TIRES on the car. After many calls, they finally agreed to find us a "used" tire to match the others. Another couple of weeks go by and traction control warnings go off again. Took it to the GMC dealer and were shocked to find that it needed 10,000 in repairs. Of those repairs all but one should have EASILY seen in a "safety" inspection. We bought the car as is, (Lesson learned!!!) so we are stuck with a car that cost 15,500, and needs 10,000 in repairs!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mark McDowell

Oct 27, 2018

Stuckw/crap responded

I

Oct 27, 2018

Rocky Mountain Auto Brokers responded

Really none of that has any relevance The most important thing is I said bring it to my shop so we can confirm or deny there was any issues with the truck You never did that nor did you respond saying why you never did that I don't know how to post a picture on dealer rater it doesn't give you the ability to do that But sure enough on the bottom of the paper you gave us it says minus military 5800 I be glad to send it to your phone I don't lie cheat or steal I know that Franchise dealerships like to sell from fear Making it like the car's gonna fall apart so you spend money in their service department that's why they're serviced Departments or twice the size of the sales It's A huge profit center I was more than willing to take a look at your car and if something was broken That we missed fix it But not for nothing we sell extended service contracts just in case there is an issue after the sale But sometimes people want to take the risk not spend the money and just use review websites to extort the dealership into fixing their car for free But once again I'd be curious to know why your vehicle never wound up at my shop Instead you left and just decided to bashes online A months later I still have all your paperwork it was sitting on my reconditioning manager's desk because I told him to hold on to it until you went to the shop Why would I hang on to that if I had no intentions of reviewing the vehicle

Oct 26, 2018

Stuckw/crap responded

Ok, now you are making things up. We DID NOT crash into a ditch. I had to pull over to the side of the road, because the car would not go over 20. HUGE difference! Yes at the dealership we only paid the $135 because that was the charge for them to do the DIAGNOSTIC only. The only thing that was covered under warranty was the recall for the struts for the back door. I have absolutely no clue why you said that we were given a $5,800 military discount. And you want us to take it back to the original shop that couldn't even tell us there was two different size tires on the car. Please show the Bill of sale showing that "discount". I have mine and I can post it! No problem at all....if you dont post it I will!

Oct 26, 2018

Rocky Mountain Auto Brokers responded

Hi Don, Rocky here, so we called Ferguson to find out what you are talking about in this review. The last thing I told you to do was to take the Acadia to my shop so we can confirm what you were saying the car needed. After talking to them, they told us that all you paid for was a $135, and all the other items where covered under recalls or warranty. We also remember you telling us about you or your wife running into a ditch with the vehicle trying to avoid a accident, so that would most definitely break sway bars, struts and a few other items that were on the estimate. If you would have taken it to my shop like i told you to, we could have worked something out. Also I can see you were given a $5800 military discount so if you take that off, then the $4000 that is left, I figured out what it would cost me to fix it with out the 400% mark up GMC is charging and I could get that bill down to a $1000 or $2000 and It would still be down to whether or not the items broke after you crashed into a ditch or before.

October 19, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Very friendly people. Never felt pressured."

- Mikey mike

I have bought many vechiles in my time. I was treated very well. They were very honest. I will tell all my friends about them. I bought a nissan frontier with ony 33,000 miles on it. I shopped around most of the trucks i found had over 90,000 miles on them and they wanted like $3500 more.. I am so happy i was able to get such a great deal. HAPPY HAPPY HAPPY IS ALL I CAN SAY.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Daniel Gagne

1
...
1 - 10 of 122 results

Dealership Inventory (289 Vehicles)

2014 BMW X3

$20,599

2014 BMW X3

$21,999

2012 Volvo S80

$16,999

2013 INFINITI FX

$18,999

2014 Audi A4

$18,995

2007 Acura MDX

$8,995

2014 BMW X1

$18,995

2014 Hyundai Santa Fe

$14,995