Ryan Gambill
Ryan Gambill at Kia of Cape Coral

Ryan Gambill | Page 2

General Leader

Kia of Cape Coral

404 NE Pine Island Rd.
Cape Coral, FL 33909

3.5
20 Reviews
3.5

20 Reviews

Write a Review

20 Reviews of Ryan Gambill

March 18, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was treated horribly by the general manager and finance manager, I will not be returning ever again to the dealership More

by cobelli123
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Dave and Abel in finance dept. & Angel

Mar 22, 2026

Kia of Cape Coral responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you. Please feel free to contact us directly.

March 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I have been buying kia from Cape coral for 15 or so years I think and always get great service. Great people and great service. That's hard to beat More

by JDECATUR1953
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joey Davila, Maytee Ycaza, Rafal Maziarz , My man Vinny was very good 👍

Mar 15, 2026

Kia of Cape Coral responded

We appreciate your loyalty over the past 15 years and your continued trust in our team. It’s wonderful to know our service staff has delivered a dependable experience for your Kia each time. We look forward to supporting your future visits.

March 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I generally do not write negative reviews, but I feel it is important to document our recent experience at the Kia dealership in Cape Coral involving the general manager, Ryan Gambill. Because of the seriou More

by robin
Recommend Dealer
No
Mar 16, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for bringing this to our attention, Robin, and we apologize for not providing a better experience. If you'd be willing to provide some more information, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone who visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you.

March 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was so pleasant and helpful. We are so thankful for everyone being so nice More

by Rmbosley48
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 02, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for choosing Kia for your new vehicle. We’re delighted to hear our team was so pleasant and helpful during your visit. Enjoy your Kia, and feel free to reach out if you need anything.

February 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

BUYERS BEWARE! ! My wife and I are extremely disappointed with how this car purchase was handled and would strongly caution others to review every detail before sign More

by miamilover5
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Noa Baldo

Feb 26, 2026

Kia of Cape Coral responded

Providing a positive experience is our top priority, and we're sorry that we failed here. We'd love the opportunity to discuss your visit in greater detail and clear up any issues we can. If it's possible to talk about your experience one-on-one, please reach out to us directly to let us know the best way to contact you and we will reach out.

February 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Son lo máxima, muy buena atención, eficientes y ayudan al cliente. Gracias por su ayuda. Me gustó mucho su preocupación y ayudan More

by lgt20151
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 22, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for praising our attentive and efficient support. It’s wonderful to hear you felt well cared for during your new Kia Sorento purchase. We appreciate your feedback and look forward to assisting you again.

February 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Avoid this dealership at all cost. Went to see a $19k Mazda. Salesman Chad told me he’d remove all these extra fees and gave me an out the door cost of $23k. I agreed to that amount. T More

by Lianys2292
Sales Price Transparency
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Feb 18, 2026

Kia of Cape Coral responded

Lianys, we're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

February 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great people and great service! I highly recommend Kia of Cape Coral. They listened and got the deal done. More

by jking7573
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 15, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for recommending our Kia team. We’re glad we listened to your needs and made your purchase process smooth. We look forward to helping you again in the future.

February 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

This dealership went over and above making things right when other dealerships wouldn’t. I will buy my next car from them as well. The GM Ryan was awesome! Our salesman Wilber was too! More

by DSHARPE10
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Wilber

Feb 14, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for trusting us with your used Mercedes-Benz GLE 350. We’re glad Ryan went above and beyond when others couldn’t. We look forward to helping you find your next vehicle.

January 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Still an unresolved horrible experience. We feel totally taken advantage of not only in the price of the car, but financing thru this dealer. Over sold on buying a "Basic" extended warranty More

by bsmith0411
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Maytee Ycaza, Rafal Maziarz , Gabe, finance person - the lowest rating possible.

Jan 28, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for bringing this to our attention, and we'd like to learn more about your experience. If you'd be willing to provide more information about your visit, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone who visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you.

2

Dealership Inventory (766 Vehicles)

used 2021 Kia Sorento car, priced at $23,913
2021 Kia Sorento
used
Everlasting Silver exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2019 Subaru WRX STI car, priced at $24,693
2019 Subaru WRX STI
used
Pure Red exterior
Manual
All-wheel Drive
new 2026 Kia Sorento Hybrid car, priced at $40,513
2026 Kia Sorento Hybrid
new
Snow White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2025 Genesis GV70 car, priced at $39,525
2025 Genesis GV70
used
Vik Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Kia Sorento car, priced at $36,741
2026 Kia Sorento
new
Midnight Lake Blue exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Kia Sorento car, priced at $39,350
2026 Kia Sorento
new
Ivory Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive