Steve Sylvis
Steve Sylvis at Ken Ganley Toyota Pittsburgh

Steve Sylvis | Page 30

Service Advisor

Ken Ganley Toyota Pittsburgh

1110 Clairton Boulevard
Pleasant Hills, PA 15236

Contact Me
4.8
398 Reviews
4.8

398 Reviews

Write a Review

398 Reviews of Steve Sylvis

November 09, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Serive people were great very helpful and friendly! The waiting area is nice. The carwash needs an upgrade. More

by SZUMETZ
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Josh Bruce , Lisa Onderko

Nov 09, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience here at Ken Ganley Toyota Pittsburgh.

November 06, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

great visit. shout out to Scott Masters for taking time to help me with the car/phone connection!!!! More

by KSNQUILT
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Scott Masters

Nov 07, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

Thanks for sharing about your experience with Ken Ganley Toyota Pittsburgh. We appreciate your business and hope to see you again soon!

October 29, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Steve Silvis was very attentive and helpful. The problem is in the waiting area (not enough space) and the service technicians (not enough of them) Too long of waiting times. More

by MICHELEFOSTER2
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Recommend Dealer
No
Nov 03, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

Michele, Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

Nov 04, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

Hello there! Thank you for your feedback. We are sorry that your experience at Ken Ganley Toyota Pittsburgh did not meet your expectations. We would like to discuss this matter further to help address your concerns to the best of our abilities. Someone from our dealership will be reaching out to you very soon to address the issues. Thank you again for your feedback. It helps us to get even better.

October 22, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

No one likes having to have work done on their car, but everyone we dealt with was very nice and knowledgeable. More

by NZLINDAN
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Oct 23, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

Thank you for choosing Ken Ganley Toyota Pittsburgh. We appreciate your business and hope to see you again soon!

October 16, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible service, hidden service prices after done with any service lot if hidden services n very unexpected service More

by B
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Josh Bruce , Lisa Onderko

Oct 20, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you.

October 02, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Great service as usual. Good staff friendly and helpful. Sales experience good as well. Keep it up More

by Cjp1
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gary Fritch, Justin Yelling , John Mesko

Oct 02, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Ken Ganley Toyota Pittsburgh, we look forward to having you as a valued customer for many years to come!

September 29, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Steve was so helpful and incredibly kind during what could have been ((was initially)) a stressful moment for me. I wasn’t prepared with all I needed for my appointment and most places would have you re More

by KATIEK
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Oct 02, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

Thank you so much for your kind words for Steve, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! We're glad we were able to help.

September 27, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome experience. They are courteous, fast and do a great job on all aspects of the service. More

by ERICJAMESMILLER
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Josh Bruce , Lisa Onderko

Sep 28, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

Thank you for the kind words for our service department! We look forward to sharing your compliments with them, and don't hesitate to let us know if we can be of further assistance.

September 22, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Best Toyota dealer in the Pittsburgh area. From the parts department to the sales department, just top notch all around More

by HowardTheTruck
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Justin Yelling, Josh Bruce , John Mesko, Sean O'Mara, Lisa Onderko

Sep 23, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

Thank you for taking the time to write this review and let us know how we are doing. Our customers are our top priority and your feedback is greatly appreciated. All of us at Ken Ganley Toyota Pittsburgh are glad to have you as a customer.

September 20, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I had a 10am appointment for an oil change and tire rotation. It took them over 2 hours to attend to my car. They were nice enough not to charge me for my inconvenience, but when I got to my car I chec More

by DOUGWOODS34
Quality Of Work
Recommend Dealer
No
Sep 21, 2022

Ken Ganley Toyota Pittsburgh responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, Doug, and if you'd be willing to give us some more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

...
30
...

Dealership Inventory (63 Vehicles)

new 2026 Toyota Camry car, priced at $39,880
2026 Toyota Camry
new
Midnight Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2018 Honda HR-V car, priced at $16,983
2018 Honda HR-V
used
Milano Red exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Toyota Corolla Cross car, priced at $35,141
2026 Toyota Corolla Cross
new
Jet Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Toyota Tundra car, priced at $59,562
2025 Toyota Tundra
used
Blueprint exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2019 Toyota Tacoma car, priced at $30,562
2019 Toyota Tacoma
used
Magnetic Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Toyota Camry car, priced at $42,587
2026 Toyota Camry
new
Blue exterior
Automatic
Front-wheel Drive