Thomas McCarthy
Thomas McCarthy at Copeland Chevrolet Hyannis

Thomas McCarthy | Page 7

Service Advisor

Copeland Chevrolet Hyannis

22 Ridgewood Ave
Hyannis, MA 02601

Contact Me
3.7
80 Reviews
3.7

80 Reviews

Write a Review

80 Reviews of Thomas McCarthy

November 06, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

In the service center. Everyone was very courteous. Service was done in a timely manner and they had me on my way quickly. More

by JAPM72
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Nov 06, 2022

Copeland Chevrolet Hyannis responded

It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you for choosing Copeland Chevrolet Hyannis, we look forward to having you as a valued customer for many years to come! Bryan Scarpellini Managing Partner

October 30, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Service department was awesome. Helpful and nice with good communication I had two recalls they took care of very quickly! More

by h-dyer
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Oct 31, 2022

Copeland Chevrolet Hyannis responded

We are very happy to have provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit. Bryan Scarpellini Managing Partner

October 08, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I was very satisfied with the service and the time involved in servicing my vehicle. More

by RMARTIN401
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Oct 08, 2022

Copeland Chevrolet Hyannis responded

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We work hard to make sure our guests have an exceptional experience. We will share your comments with our team, and we look forward to working with you again. Bryan Scarpellini Managing Partner

October 06, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The service was very professional with strong communication. The team was very considerate of my needs. More

by JTS1973
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Oct 07, 2022

Copeland Chevrolet Hyannis responded

Thank you for choosing Copeland Chevrolet Hyannis. We appreciate your business and look forward to having you as a valued customer for many years to come! Bryan Scarpellini Managing Partner

September 04, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Did not put my valve stem caps back on after tire rotation. Grease marks on the side of my drivers door. More

by rcorreia05
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Hephzibah Harris

Sep 06, 2022

Copeland Chevrolet Hyannis responded

Thank you for your feedback. I apologize and would like to replace any missing valve stem caps and clean any grease on the vehicle. Please let me know what day is best and we can work to pick up and drop off the vehicle so you don't have to stop by. Bryan Scarpellini-Managing Partner bryan@countoncopeland.com

September 04, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

When purchasing my Toyota Tundra through Copeland I was sold on adding a remote starter and I was promised a free oil change. When I came to pick up my truck, the remote starter was not installed. They tol More

by Bobpenney777
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Hephzibah Harris , David Easa

Sep 06, 2022

Copeland Chevrolet Hyannis responded

Bob, We're sorry to hear about your experience. i see that it looks like the oil filter housing had to be replaced on the Tundra. Having had experience with Toyota, I know that they had an issue with those housings and at times had to replace them. That said, I'm happy to take care of the associated charges since you purchased the Tundra just under 5 months ago. Please reach out to me at your convenience so that I can help you process that. Thank you for your patronage and I look forward to connecting with you soon. Bryan Scarpellini - Managing Partner bryan@countoncopeland.com

August 29, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Service has bin good last routine service oil,filter,tire rotation took about 50 minutes More

by S_MANNI
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Aug 29, 2022

Copeland Chevrolet Hyannis responded

We appreciate your business and our team looks forward to serving you again soon! Bryan Scarpellini Managing Partner

August 22, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

They rushed me through papers after dealers hours . I should have left now I’m stuck with a vehicle I never would have bought they have girls answer phones and if they don’t like you they will never pu More

by 1smellycat.2
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Bryan Scarpellini, Keith Reardon, Andrew Beard, Caitlin Eldredge, Ben Whitney , Kimberly Butler, David Easa, Greg Remedis, Drew Tomkinson

August 14, 2022

Dealership Rating

I only had inspection here since I had just purchased a vehicle at their facility More

by heidi.burchell
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Andrew Beard, Ben Whitney

Aug 15, 2022

Copeland Chevrolet Hyannis responded

Thank you Heidi. We very much appreciate your patronage and feedback. Please let us know if we may ever be of any assistance! Bryan Scarpellini Managing Partner

August 12, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Not happy with an invoice for $500 for labor $100 for parts and only replacing two parts that’s unacceptable I asked if they can bring the labor cost down and they just said No! I question going back f More

by ROMEOT61
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Aug 12, 2022

Copeland Chevrolet Hyannis responded

Romeo - Thank you for your feedback. I'd be happy to review your invoice. We use labor times published thru publications such as Alldata, Motors and Chiltons and I'd be happy to review your invoice to see if there are published labor times for the work that was performed. Please feel free to reach out at your convenience so that I can pull up your invoice number and review it for you. When you reach out, please give me your invoice number. My contact information is below. Thanks!! Bryan Scarpellini - Managing Partner bryan@countoncopeland.com 508-534-2144

...
7

Dealership Inventory (186 Vehicles)

used 2023 Chevrolet Suburban car, priced at $52,060
2023 Chevrolet Suburban
used
Iridescent Pearl Tricoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $43,665
2026 Chevrolet Silverado 1500
new
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Suburban car, priced at $71,275
2026 Chevrolet Suburban
new
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Blazer car, priced at $47,326
2026 Chevrolet Blazer
new
Sterling Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $57,835
2026 Chevrolet Silverado 2500
new
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Chevrolet Tahoe car, priced at $81,010
2027 Chevrolet Tahoe
new
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive