Abdul Seraj
Abdul Seraj at Millennium Hyundai

Abdul Seraj | Page 2

General Sales Manager

Millennium Hyundai

265 North Franklin Street
Hempstead, NY 11550

4.4
78 Reviews
4.4

78 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

3 yrs, 2 mos

Industry Experience

25 yrs, 10 mos

Languages Spoken

Farsi Farsi

Hindi Hindi

View more languages

78 Reviews of Abdul Seraj

August 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

plenty of promises but that can’t deliver. I accepted a new Pallisade with a scratch & the bumper cover and a ding on front quarter panel which were to be repaired quickly. Two times I dropp More

by SCHRISTMAN33
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Sep 04, 2026

Millennium Hyundai responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

August 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The layout of the of the dealership has changed and the service department is now attached. Everything can be done in one place. More

by rosellom68
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John B.

Aug 28, 2026

Millennium Hyundai responded

Hearing that having our service department now attached to the showroom creates a one-stop experience for your new Kona purchase means a lot to us. Thank you for the five-star rating and for choosing our dealership.

August 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I think the dealership is as good as it can be. I've bought other vehicles from this dealership in the past. And was satisfied with the service. More

by gaetanorumore
Sales Price Transparency
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Hussain, sales person

Aug 25, 2026

Millennium Hyundai responded

Consistency and reliability are at the heart of how our dealership operates. Knowing that your Hyundai Palisade purchase met your expectations again is rewarding. Thank you for your continued trust.

August 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I genuinely don’t and will not recommend it. Once they show some care and empathy and professionalism towards their customers, then things may change! Sorry. I’ve left this review two years ag More

by nabil
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 27, 2026

Millennium Hyundai responded

We're sorry to hear that your visit didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly. We'd love to get to the bottom of this and turn things around for you.

August 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

the person I was dealing with don't know his name never spoke to me never came over to tell what was wrong with my car don't want to back to this dealer ship When came e out to get my car no one told m More

by pat.hever
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 27, 2026

Millennium Hyundai responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

August 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very professional and kind. Was will to work with us to come to an good deal for our car. More

by s.chr1ss312
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Harry Vladimir Jr

Aug 17, 2026

Millennium Hyundai responded

Thank you for choosing Millennium Hyundai. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again!

August 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My wife and I had considered switching to Toyota or Honda after a disappointing experience with another Hyundai dealership. However, the outstanding service we received from Millennium Hyundai in Hempstead c More

by MOHAMMEDIDD
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Erwin Apurillo

Aug 15, 2026

Millennium Hyundai responded

Hearing that our service restored your confidence to stay with your Palisade means a lot to our service department. Our service team is pleased we could provide the dependable support your family deserves. Thank you for trusting us with your Palisade.

August 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Met Ron after walking through the showroom door. He took care of everything. 4 hours later, drove home in my 2026 Tucson. Thanks Ron and the whole crew. More

by malonfam
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: ronald katzman 5Stars

Aug 15, 2026

Millennium Hyundai responded

Knowing you could drive home in your 2026 Hyundai Tucson just hours after arriving means a lot to our team. Hearing your thanks for our crew is extremely rewarding. We hope you’re enjoying every mile in your Tucson.

August 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Experience was mixed. After 6 hours of negotiations, and a misunderstanding involving payment method, things went relatively smoothly. Another four hours of haggling over More

by genojl3
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Bonnono,

Aug 12, 2026

Millennium Hyundai responded

Thank you! We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future needs. Thank you for choosing Millennium Hyundai.

August 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

BEWARE OF THIS DEALERSHIP; IT IS A TOTAL SCAM. Do NOT bring your car here. I brought my vehicle in because the check engine light was on and the car had become unsafe to drive. They charged me More

by JAKEJAYY270
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 13, 2026

Millennium Hyundai responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns.

2
...

Dealership Inventory (391 Vehicles)

new 2027 Hyundai Kona car, priced at $33,070
2027 Hyundai Kona
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Santa Fe car, priced at $37,906
2027 Hyundai Santa Fe
new
Gray exterior
Unknown
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Kona car, priced at $31,500
2027 Hyundai Kona
new
Red exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Palisade car, priced at $52,730
2027 Hyundai Palisade
new
Sapphire exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Santa Fe car, priced at $48,266
2027 Hyundai Santa Fe
new
White exterior
Unknown
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Kona car, priced at $31,000
2027 Hyundai Kona
new
Gray exterior
CVT
All-wheel Drive