Chelsea Norton
Chelsea Norton at Nucar Nissan of Allentown

Chelsea Norton | Page 19

Warranty Admin

Nucar Nissan of Allentown

1648 Plaza Lane
Allentown, PA 18104

not yet
rated
249 Reviews
not yet
rated

249 Reviews

Write a Review

249 Reviews of Chelsea Norton

June 21, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Lie totally about the repairTo fix the 2009 nissan Lie totally about the repair To fix the 2009 nissan cube Will never recommend your services to anyone Very upset and disappointed More

by camoya449
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Jun 22, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

We are saddened to know you feel this way about your visit to our service drive. Our team believe in the importance of providing every customer with transparent, efficient, and top quality service, and we’d appreciate the opportunity to speak with you about your concerns in more detail to reach a resolution together. We request that you reach out to our General Manager, Ron Carl, at 484-223-0554 at your earliest convenience. Thank you for your time.

June 17, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

I brought my 2021 Ram 1500 in for its first service and was met by a friendly and helpful staff at Rothrock. They made me feel like part of the Rothrock family and provided truly exceptional service, I cou More

by Jchri027
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Jun 18, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

We love having you as a part of the Rothrock family, and we appreciate you trusting us with your service needs! Thank you for leaving us this great review and be sure to come back and see us before too long!

June 03, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Very helpful gone beyond the scope to make sure the vehicle was ready for a date and time that was sent very helpful with car rental if needed very helpful by contacting me give me updates on a vehicle More

by Williegreen71
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Jun 07, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

This is what we strive for! Thank you for taking the time to share your experience. We value your business and look forward to seeing you on your next visit!

May 18, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone that I had interaction with, spoke to me with respect. Not a number. That was refreshing. The customer lounge was up-to-date and very clean. This was my first time at Rothrock motors service depa More

by schaft
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mario Sessanta , Wayne Roatche

May 19, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

We want to offer a sincere thank you for your kind words and for giving us the opportunity to serve you! We are grateful you chose to visit all of us at Rothrock Motor Sales and we will continue to work hard to provide great customer service for each visit. Thank you!

April 10, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Very good service on time and professional I liked because I don’t need to make appointment , and always feel comfortable with the service and people More

by Elsa montero
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mario Sessanta

Apr 13, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

Elsa, thank you for the 5-star rating! We look forward to working with you in the future.

April 10, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Great services. The service department at rothrock is Great services. The service department at rothrock is great the people who work there are very friendly and very helpful. Mario, Wayne and Chelsea More

by Tony
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mario Sessanta , Wayne Roatche

Apr 13, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

Tony, thank you for the 5-star rating and shout-outs for the Rothrock team! We look forward to working with you again.

April 07, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

The customer service was excellent. I got my first oil change and tires rotated. Only took about 90 minutes. The waiting area was very comfortable. More

by VINCE110
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Apr 09, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

Hey Vince! Thank you for the great review and wonderful ratings. We love to hear that our service department provided you with excellent service and it went smoothly and quickly. Thank you for choosing our team to service your vehicle and we look forward to the next time you bring your vehicle in.

April 04, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Quick, professional service. Service advisor was polite and thorough. I will return for additional service. Decided to have service performed after I installed a trailer hitch and the service department im More

by BDK068
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mario Sessanta , Wayne Roatche

Apr 06, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

That is great to hear! Thank you so much for your feedback! We are excited to hear that you had such a great visit with our service staff and look forward to seeing you again!

March 24, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Well let's start off by saying that calling Rothrock's service line is worthless. I called no one answered once on a Friday then Saturday and both during working hours still no response. So I schedule onl More

by Pablo.gonzalez84
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Wayne Roatche

Mar 26, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

Thank you for sharing this candid feedback with our team. We’re sorry to hear that your experience with our online scheduling system was frustrating. It's our goal to provide the best experience possible for all our customers and your feedback will help us improve. We want to make sure we personally address your concerns and answer any ongoing questions that you may have for us. At your convenience, please reach out to our General Manager Ron Carl at 484-223-0554.

March 06, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

I'm glad I choose rothrock because the employees that run the express service are great they always put the customer as a first priority and that means a lot from a customer prospective great to know the peo More

by CROBINSON0129
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Simone McErlean, Patrick Jeffers, Charlene Kratzer, Mario Sessanta , Gary Christman, Eric Gubish, Alex Hieter, Dante Mancini, Wayne Roatche

Mar 09, 2021

Nucar Nissan of Allentown responded

We love that you think so highly of our service staff - we do too! Thank you for taking the time to leave us a review and to share your compliments. We greatly appreciate it! We look forward to your next service visit!

...
19
...

Dealership Inventory (278 Vehicles)

new 2027 Nissan Kicks car, priced at $32,934
2027 Nissan Kicks
new
Aspen White TriCoat / Super Black Two-tone exterior
Unknown
All-wheel Drive
used 2026 INFINITI QX60 car, priced at $47,031
2026 INFINITI QX60
used
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 MINI Countryman car, priced at $26,147
2024 MINI Countryman
used
Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Nissan Rogue car, priced at $39,565
2026 Nissan Rogue
new
Everest White Pearl TriCoat / Super Black Two-tone exterior
Unknown
All-wheel Drive
used 2023 Nissan Pathfinder car, priced at $32,217
2023 Nissan Pathfinder
used
White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2014 Nissan Versa Note car, priced at $9,632
2014 Nissan Versa Note
used
Gray exterior
CVT
Front-wheel Drive