Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Dan Regan
Dan Regan at A Better Way Wholesale Autos
Refer Me

Dan Regan

Sales Associate

A Better Way Wholesale Autos

49 Raytkwich Rd
Naugatuck, CT 06770

Contact Me
1.5
55 Reviews
1.5

55 Reviews

Write a Review

55 Reviews of Dan Regan

October 08, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Quite possibly the most crooked and slimy dealership in existence. Please, show ANYWHERE else than this place. These cars are the cars that no one wants. Truly. "Hey, that check engine light is on, More

by Felix2021
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Oct 27, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for bringing this to our attention, and we'd like to learn more about your experience. If you'd be willing to provide more information about your visit, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone that visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you.

September 16, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

This place is running a scam Buyer beware..Don’t fall victim to there low price ads on lemon 🍋 cars 🚘 Rude people work there nobody even greats you when you wake in side all sales team More

by Emily82
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Johnny Monell , Thery Sanon , Steeve Francois , Paul Ciocca , J Gorb , A better way to get ripped off?

Oct 03, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

September 09, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Picked up the extended warranty on my car with this Picked up the extended warranty on my car with this dealer saying it's free to service in their facility. I had multiple instances where I ne More

by Pfund327
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Sep 26, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for bringing this to our attention. Our goal is to make sure everyone that visits the dealership has a top notch experience, and we're sorry that we didn't meet that goal in this case. We appreciate all customer feedback as it allows us to learn and make improvements.

August 25, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Save your time and money, don’t go here. It’s such a hassle dealing with these people. More

by jr1204jli
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Sep 12, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for getting back to us with your contact information. A representative from our dealership will be in touch with you soon. Again we apologize that your visit wasn't up to our standards.

August 25, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Beware of this dealership...things to do before driving a car off the lot. 1. Pull your own carfax report. 2. Have a certified mechanic examine the car prior to purchasing. 3. They will try to prolong the de More

by Need a lawyer
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Sep 11, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

We're sorry to hear about your experience, and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you.

August 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Wasted a whole day filling out paper work and giving deposit only to be called an hour later to say car had been sold previous day! What xxxxing idiots! More

by Weenmaimai
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Sep 09, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss this? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time.

August 16, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

On February 23 of 2021, I purchased a 2013 Chrysler 200 from A Better Way for $12,000(MSRP $4,000-$6,000). Two days later, my Chrysler(which passed “A Better Way’s 12-Point Safety Inspection”) stalled out More

by Theodore
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Dec 08, 2021

Theodore responded

Exclaiming that you're "dissapointed that my visit didn't measure up" indicates that either this is a silly, generic, copy&paste PR reponse, OR you don't really care to address the magnitude of consequences that I am facing as a result of purchasing a vehicle from ABW. Being a commuter student, this has made my life quite difficult, fixing car issues every other week $$$. You already have the whole story...It's all right there in the review. What exactly is the intention behind this response?

Sep 02, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, Theodore. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

June 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Looking for a Car is sometime difficult, but thank god for the internet. I found several cars online that I liked and ABW. My girlfriend and I went to see two infinti cars, but when I arrived I was tol More

by trackcoach800
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Jul 09, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. Would you mind sending us a message with your contact information so we can learn more about your visit and address your concerns? While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen.

August 14, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

I put it under 5 START because NO ONE EVER looks at 1 STAR: I bought a 2017 Subaru Forester Premium VIN TAG: JF2SJAGC4HH453127 I was told by Dan Regan and the man who does all paperwork when you buy i More

by JohnDuke2018
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Man who does sales paperwork and financing

December 05, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Would give zero stars if possible, shady business tactics that prey on people that don't have good credit or people that don't realize that they do. From showing cars with structural damage to asking More

by Consumer1
Overall Experience
Recommend Dealer
No
1
...
1 - 10 of 55 results

Dealership Inventory (649 Vehicles)

used 2010 Ford Mustang car, priced at $18,495
2010 Ford Mustang
used
Red exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2015 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $26,495
2015 Chevrolet Silverado 1500
used
Brown exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2013 Hyundai Tucson car, priced at $13,995
2013 Hyundai Tucson
used
Garnet Red exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2015 Jeep Grand Cherokee car, priced at $21,495
2015 Jeep Grand Cherokee
used
Silver exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2015 Subaru Legacy car, priced at $13,995
2015 Subaru Legacy
used
Ice Silver Metallic exterior
AWD
used 2017 Ford Expedition car, priced at $20,495
2017 Ford Expedition
used
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive