Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back
Leo Grassman
Leo Grassman at Wilde East Towne Honda

Leo Grassman

Sales and Leasing Consultant

Wilde East Towne Honda

5555 High Crossing Blvd
Madison, WI 53718

5.0
36 Reviews

36 Reviews of Leo Grassman

August 20, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Leo Grassman and Erik Lipp helped us recently get a used..."

- Robert W.

Leo Grassman and Erik Lipp helped us recently get a used 2018 Honda Pilot. They were great to work with. I'd serviced our previous Pilot at Wilde East Towne Honda on numerous occasions in the past, but this was the first car purchase from them. Leo was great at helping us make the right decision. Both sales and service give great customer service!

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 25, 2021

Wilde East Towne Honda responded

We are so glad that Leo, Erik, and our team could help you find the vehicle you were looking for! it was great working with you, and we hope that you enjoy your new Pilot!

July 29, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I was back for another Fit and Leo was very helpful and..."

- sk

I was back for another Fit and Leo was very helpful and didn't push things I didn't want. My only complaint is that Honda is going to sell Fits in the US anymore.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Karen Hardrath

Jul 30, 2021

Wilde East Towne Honda responded

Your feedback is greatly appreciated, and we are so glad that Leo could help you find another Fit! It was a pleasure working with you, and thank you for choosing Wilde!

July 28, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Leo was fantastic. Very accommodating of our schedules..."

- jagatelife

Leo was fantastic. Very accommodating of our schedules around my family and never pushed when we had other commitments. Being able to buy at my own pace made the experience much more positive

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brent Alexander

Jul 30, 2021

Wilde East Towne Honda responded

We greatly appreciate your feedback, and we are so glad that Leo could help you during your car buying experience! It was wonderful working with you, and thank you for choosing Wilde!

July 03, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"We had a very good experience buying our used car ,..Leo..."

- djheinbuch

We had a very good experience buying our used car ,..Leo was a pleasuire to work with. Very pleasant to work with. We will return to Honda and Leo.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 05, 2021

Wilde East Towne Honda responded

We greatly appreciate your feedback, and we are so glad that you enjoyed working with Leo! It was great working with you, and thank you for choosing Wilde!

July 03, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"We've been to Wilde twice since moving to WI. We have had..."

- George

We've been to Wilde twice since moving to WI. We have had regular service, and a recall fix on our CRV, and bought a used Pilot. Everyone has been helpful, friendly and courteous. A service department agent made sure we were taken care of before others who came in after us. Looking forward to working with Wilde in the future. Well worth the drive from Watertown.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 05, 2021

Wilde East Towne Honda responded

Your continued support is greatly appreciated, and we are thrilled to hear that our team could help! It is always a pleasure working with you, and thank you for choosing Wilde!

June 11, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Wonderful experience purchasing my 2019 CR-V. The..."

- Edward F.

Wonderful experience purchasing my 2019 CR-V. The service was both knowledgeable and welcoming. Leo G. was prompt and informative with any and all questions regarding my purchase. Karen H. in Finance was also incredibly helpful. Many thanks and much gratitude.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Karen Hardrath

Jun 11, 2021

Wilde East Towne Honda responded

Your feedback is very much appreciated, and we are so happy that you had a wonderful experience with our team! It was a pleasure working with you, and thank you for choosing Wilde!

May 28, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Excellent low pressure experience. Leo did a great job..."

- divi0013

Excellent low pressure experience. Leo did a great job answering our questions and giving us the space to make a smart decision and buy the car that was right for us

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 04, 2021

Wilde East Towne Honda responded

Your feedback is important to us, and we greatly appreciate the positive comments! We are so glad that Leo could help make your car buying experience so memorable. It was wonderful working with you, and we hope that you enjoy your new Wilde vehicle!

May 04, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Just bought our third Honda from Wilde. We had an..."

- Diana

Just bought our third Honda from Wilde. We had an extensive car search this time around and still came back to Wilde in the end.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Karen Hardrath

May 07, 2021

Wilde East Towne Honda responded

Thank you for your continued support of Wilde! We are thrilled to hear that our team could help you with your car buying experiences. It is always a pleasure working with you, and we hope that you enjoy your new Wilde vehicle!

April 28, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"LEO is AMAZING! He went above and beyond to help me get..."

- Ashley

LEO is AMAZING! He went above and beyond to help me get the vehicle I was set on! He got me the absolute best price he could and made sure I was comfortable with everything throughout the entire process. He was extremely polite and understanding (even when I went back and forth between test driving and sitting in different vehicles). I definitely recommend working with Leo, you won't be disappointed. Karen in the business department was amazing, too! She was kind, helpful, and very knowledgeable! I will definitely come back to WETH in the future and will recommend anyone I know looking for a vehicle to see Leo.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 29, 2021

Wilde East Towne Honda responded

Your feedback is very much appreciated, and we are happy to hear that Leo could go above and beyond while helping you! It was great working with you, and thank you for choosing Wilde!

April 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"They worked with us so well and made sure we were 100%..."

- amwedl88

They worked with us so well and made sure we were 100% satisfied. So friendly and knowledgeable! We will definitely be back for future needs!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Erik Lipp

Apr 23, 2021

Wilde East Towne Honda responded

Thank you for taking the time to share your feedback! We are so glad that our team could help make sure everything was perfect during your purchase, It was great working with you, and we look forward to working with you again in the future!

1
...
1 - 10 of 36 results

Dealership Inventory (137 Vehicles)

used 2019 Honda CR-V car, priced at $24,588
2019 Honda CR-V
used
White exterior
CVT
AWD
used 2005 Lexus RX car, priced at $8,599
2005 Lexus RX
used
Blue exterior
5-Speed Automatic with Overdrive
AWD
new 2022 Honda Pilot car, priced at $42,285
2022 Honda Pilot
new
Blue exterior
9-Speed Automatic
AWD
used 2016 Honda Civic car, priced at $15,799
2016 Honda Civic
used
Gray exterior
CVT
FWD
used 2017 Honda Odyssey car, priced at $27,988
2017 Honda Odyssey
used
Black exterior
6-Speed Automatic
FWD
used 2017 Ford Explorer car, priced at $30,288
2017 Ford Explorer
used
Blue exterior
6-Speed Automatic with Select-Shift
4WD