Maytee Ycaza
Maytee Ycaza at Kia of Cape Coral

Maytee Ycaza | Page 2

Executive Sales Leader

Kia of Cape Coral

404 NE Pine Island Rd.
Cape Coral, FL 33909

Contact Me
3.9
42 Reviews
3.9

42 Reviews

Write a Review

42 Reviews of Maytee Ycaza

July 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Is the second time I buy a vehicle at the same dealer and service is always excellent More

by elgalopez85
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 06, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for choosing us again for your second Kia Sportage Hybrid. We are delighted to know our team delivered excellent service once more. We look forward to assisting you in the future.

June 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great dealership very happy with everything they are very friendly and I would come back More

by billybarrios1010
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 27, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for trusting us with your BMW. We’re glad our friendly staff and smooth process left you satisfied. We look forward to welcoming you back.

June 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very efficient, helpful . Well organized. Answered all questions. Very accommodating. I would recommend them to everyone. More

by stylerpierce
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mark Lima, Rafal Maziarz

Jun 27, 2026

Kia of Cape Coral responded

We’re thrilled our team provided an efficient, organized, and helpful experience when you purchased your new Kia Seltos. Thank you for recommending us to everyone.

June 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I've had my Sedona for about 10 years now, it's got nice low miles ( 73k). It's not the prettiest, but it gets the job done. We had about 100 (hyperbole) recalls that we hadn't addressed, I was able to make More

by nsharonew
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joey Davila, Ryan Gambill , Vincent

Jun 25, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for trusting us with your Kia Sedona for its recall service. We’re glad our team secured your same day appointment, arranged Uber and a ride to the rental agency, and walked you through each step. Hearing the software update went smoothly and that you never had to follow up is rewarding.

June 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Chad welcomed me immediately as I arrived at the dealership. An awesome experience from beginning to end. I left with an awse new KIA Sportage, and was extremely pleased with the deal i got! KIA of More

by markw.moore
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chad Bennett , Danny and Mitra

Jun 22, 2026

Kia of Cape Coral responded

We appreciate you sharing your experience. We’re glad Chad greeted you right away and that you’re enjoying your new Kia Sportage Hybrid. Hearing that you’re pleased with your purchase means a lot to us.

June 18, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Your service center is very incompetent. They sit around all day talking. They knew nothing about my car that I bought there. I would never buy another car from you again and I would not rec More

by TISAFISHER1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Joey Davila, Ryan Gambill, Rafal Maziarz , Dominic

Jun 22, 2026

Kia of Cape Coral responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't live up to expectations. Thank you for bringing it to our attention. We'd love the opportunity to get in touch with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you, and we will reach out.

June 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great dealership, we have purchased 10 vehicles to date and will continue to purchase and do business with this dealership. More

by ac1042
Recommend Dealer
Yes
Jun 16, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you for your ongoing loyalty in purchasing ten Kia vehicles. We’re excited you chose the new Sportage. We look forward to assisting you again soon.

June 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Jeremy Jordan at the Cape Coral location was great in the service department. Jeremy was very pleasant to work with and showed me about videoing the work being done on my 2023 Seltos. I highly recommen More

by ezohler
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Scott Socha , Jeremy Jordan

Jun 15, 2026

Kia of Cape Coral responded

It’s great to hear our service team walked you through the video process and took the time to show you every detail on your Kia Seltos. Thank you for recommending us and for recognizing the thorough care you received.

June 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They sell cars with defective engines. They make you come back over and over to fix a problem that's unfixable. The Kia dealership in Cape Coral represents quantity in not quality. I would More

by Elio13
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ryan Gambill

Jun 17, 2026

Kia of Cape Coral responded

Thank you, Elio, for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen. Please feel free to contact us directly. Thank you for your time.

June 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It won’t let me proceed with 0 stars. I was at the dealership for 6 hours, asked for my keys back (2024 Sportage x line) 4 or 5 times. Get pressured into a 2026 Sportage Hybrid. I HATE TH More

by brooklynn79
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Jun 13, 2026

Kia of Cape Coral responded

Brooklynn, providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't live up to expectations. Thank you for bringing it to our attention. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've heard the whole story.

2
...

Dealership Inventory (784 Vehicles)

used 2024 Kia EV6 car, priced at $22,854
2024 Kia EV6
used
Gravity Blue exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2026 Kia K5 car, priced at $28,816
2026 Kia K5
new
Wolf Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Kia Niro car, priced at $33,086
2026 Kia Niro
new
Snow White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Kia Sorento car, priced at $33,356
2026 Kia Sorento
new
Glacial White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Chevrolet Corvette car, priced at $73,104
2023 Chevrolet Corvette
used
White Pearl Metallic Tricoat exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2027 Kia Seltos car, priced at $27,380
2027 Kia Seltos
new
Iceberg Green exterior
CVT
Front-wheel Drive