Paul Ciocca
Paul Ciocca at A Better Way Wholesale Autos

Paul Ciocca | Page 2

Senior Sales Professional

A Better Way Wholesale Autos

49 Raytkwich Rd
Naugatuck, CT 06770

not yet
rated
27 Reviews
not yet
rated

27 Reviews

Write a Review

27 Reviews of Paul Ciocca

November 03, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Condescending is the only polite thing I can think of to say. Not sure how they can stay in business treating potential customers as if they are unworthy of their time. Oh well, everything isn’t what it use More

by Wontfoolmetwice
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Steeve Francois

Nov 10, 2022

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. Would you mind sending us a message with your contact information so we can learn more about your visit and address your concerns? While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen.

June 13, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Worst experience. ...Never buy car from here... After paying full amount on Saturday, they delivered the car which was not clean, not washed and had ac problem. When c More

by TK
Customer Service
Price
Recommend Dealer
No
Jun 16, 2022

A Better Way Wholesale Autos responded

We're sorry to hear about your experience, and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you. If you don't mind, what is your first and last name so that we can check our system and review your deal? If you'd prefer to speak on the phone or via another forum, please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you and we will reach out.

April 24, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

No reply about car, but after reading reviews think I’ll pass on a 90 mile ride to pick up a lemon More

by 401ck
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
May 02, 2022

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for bringing this to our attention, and we'd like to learn more about your experience. If you'd be willing to provide more information about your visit, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone that visits the dealership has a top notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you.

April 20, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I reached out to the dealership several times via email, phone and text about a car I was interested in and never heard back. So after several attempts over the course of just over a week, I finally gave u More

by jessica
Customer Service
Recommend Dealer
No
Apr 29, 2022

A Better Way Wholesale Autos responded

We're sorry to hear about your experience, Jessica, and apologize for the lack of communication on our part. If you would be willing to continue the conversation, please feel free to contact management directly; we would appreciate the opportunity to see if we can turn this around for you.

February 26, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Never responded back to me. May they sold truck??? As I said I did not get ANY responds. More

by sawhitehall
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Mar 16, 2022

A Better Way Wholesale Autos responded

We're sorry to hear about your experience, and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you.

September 16, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

This place is running a scam Buyer beware..Don’t fall victim to there low price ads on lemon 🍋 cars 🚘 Rude people work there nobody even greats you when you wake in side all sales team playing on the More

by Emily82
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Johnny Monell, Dan Regan, Thery Sanon, Steeve Francois, J Gorb , A better way to get ripped off?

Oct 03, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

September 09, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Picked up the extended warranty on my car with this Picked up the extended warranty on my car with this dealer saying it's free to service in their facility. I had multiple instances where I needed More

by Pfund327
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Sep 26, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for bringing this to our attention. Our goal is to make sure everyone that visits the dealership has a top notch experience, and we're sorry that we didn't meet that goal in this case. We appreciate all customer feedback as it allows us to learn and make improvements.

September 02, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Please do yourself a favor and don’t do it! They are liars and thieves! Beware they will sell you a car with no tittle! More

by kescourse1115
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Sep 19, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

We're sorry to hear about your experience, and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you. If you don't mind, what is your first and last name so that we can check our system and review your deal? If you'd prefer to speak on the phone or via another forum, please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you and we will reach out.

August 26, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Save your time and money, don’t go here. It’s such a hassle dealing with these people. More

by jr1204jli
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Sep 12, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

Thank you for getting back to us with your contact information. A representative from our dealership will be in touch with you soon. Again we apologize that your visit wasn't up to our standards.

August 25, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

Beware of this dealership...things to do before driving a car off the lot. 1. Pull your own carfax report. 2. Have a certified mechanic examine the car prior to purchasing. 3. They will try to prolong the de More

by Need a lawyer
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No
Sep 11, 2021

A Better Way Wholesale Autos responded

We're sorry to hear about your experience, and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you.

Dealership Inventory (269 Vehicles)

used 2018 GMC Acadia car, priced at $11,495
2018 GMC Acadia
used
Summit White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2020 Chevrolet Trax car, priced at $9,495
2020 Chevrolet Trax
used
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2020 Jeep Compass car, priced at $12,495
2020 Jeep Compass
used
Diamond Black Crystal Pearlcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2014 Jeep Wrangler car, priced at $17,495
2014 Jeep Wrangler
used
Anvil Clear Coat exterior
Manual
Four-wheel Drive
used 2023 Kia Rio car, priced at $11,495
2023 Kia Rio
used
Steel Gray exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2018 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $22,995
2018 Chevrolet Silverado 2500
used
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive