About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Ricardo Espinosa.
Ricardo Espinosa
Ricardo Espinosa, Sales Professional, Gary Lang Auto Group
4.5

Ricardo Espinosa

Sales Professional

Gary Lang Auto Group

1107 State Rte 31
McHenry, IL 60050

Contact Me
Call
Email

21 Reviews of Ricardo Espinosa

September 13, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"New car"

- Car

Everyone was very nice Ricardo Espinoza was down to earth . And very professional the finance guy did everything he could to get us in a new car

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Andrew Weitzner

August 29, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"GREAT experience!!!!"

- Mike’s Exp

Ricardo was wonderful and very helpful. Courteous, friendly and professional. Ryan and all the other staff were welcoming and made you feel special. I will definitely recommend Gary Lang!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ryan Miller, Jerry Spanier

August 27, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"10/10 Recommend "

- Drizzy123

Ricardo was our salesperson, he’s the best. I just bought my second car from him and my bf bought his first last year! He was patient the entire and really took the time to answer all our questions.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

August 18, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Excellent "

- Megan0727

My experience was fantastic. I felt as if I was given the best option for my situation and wasn’t pressured into anything. 100% satisfied!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ricardo

August 05, 2018

Dealership Rating

"My truck didn’t even make it home"

- Kbinder80

If I could give 0 stars, I would. We purchased a 2011 Cadillac Escalade from this dealership. We drove about 200 miles up there to purchase it. On the way home, the truck died going up ramp. Got out and it was leaking transmission fluid everywhere. We were still about 3 hours from home and it was a Saturday. Called the dealership and they told us the repairs were on us. Called a family member and had them tow us home. Found out later, that in Illinois there is a state law that a vehicle under 150,000 miles (which this was) MUST make it 500 miles or 15 days. If it doesn't it is on the dealership to repair. Reluctantly they agreed to fix it, but we were responsible for towing it the roughly 200 miles up there. This was after we were told to try and repair it ourselves. Short story we just ended up selling it back to them, but I'm still out time, parts, towing, etc. I wouldn't recommend them to anyone.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ryan Miller, Mike Fullmer

Aug 10, 2018

Gary Lang Auto Group responded

Hi Kbinder80. We apologize for your negative experience at our dealership. Customer satisfaction as well as safety in new vehicle purchases is a primary concern of ours, and we apologize for what transpired after your purchase. We're happy we were able to take the vehicle back and alleviate your service issues in that regard, we apologize for the further frustrations. If there is anything we can do to earn your business back in the future, please do not hesitate to reach out to our team.

July 22, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"No thanks "

- Leannrockford

UPDATE: Again - the fact that I had negative equity and credit challenges were FULLY disclosed prior to making the drive in and the dealership indicated that my needs (including desired payment amount) could be met. WHY WASTE MY TIME?? Original review: I'm absolutely frustrated with this dealership. My earliest emails I disclosed fully my financial situation and need (not desire) to keep payments as close to the payment I have now and was told this was not a problem. Now I go in and suddenly the 22k car I was interested in (screenshot attached) is "30grand" and I can't buy a 2016 Buick without a big down payment. AND tell me coming back after I pay my car down more and improve my credit won't change the payment?? I'm certain that I said exactly "I don't want to waste anyone's time". My visit today was a gigantic waste of time. I'm not intending to make this one hour drive again.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Andrew Weitzner , Kim Blunk, Laurie Allori

Jul 31, 2018

Gary Lang Auto Group responded

Hi Leann. We apologize for any miscommunication or frustration with our team. When negative equity is added into a buying process, it can change the loan total. However, it does not not change the car value or sale price. Your vehicle of interest is still at the original sale price, but we do have to rope the negative equity, down payment preference, approved APR, and other fees including tax, title, and license into a new loan which brings it to that $30k total you mentioned. We do our best to assist all customers in all buying circumstances. We apologize that we were unable to assist you and for your negative experience at our dealership. We wish you the best in your next vehicle purchase.

May 24, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Very fair and pleasant."

- lrilana

Representatives of the agency were all extremely pleasant. The deal offered to me was quite fair in my view. My only concerns relate to the fact that I was given a little misinformation. Specifically, I was told that the car had parallel parking, which it did not. Also, I was told the interest rate was 4 percent, it was 4.85 percent. I was told that the agency worked with my Bank, not the case..Granted, these are minor issues, but they do make you wonder what else was misinformation. Nevertheless, I was pleased with the deal offered and the training given with regard to how to utilize the various options on the car. The overall culture of the agency seemed to one of wanting to please the customer.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jake Lee, Tim Martin

May 16, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Gary Lang"

- m_snoddy@comcast.net

Ricardo, Joe, and the rest of the team treated me like I was a celebrity, red carpet treatment and I got a very nice truck along with a very nice loan. I am 1000% satisfied (mathematically impossible because percent me per one hundred) any way I felt like I was treated well there.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Matt Douvikas, Zak Eichmann , I am forgetting one person

April 20, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Love my salesman!"

- Ewood2014

Ricardo was amazing! Answered all of my questions, gave me as much time as I needed, and explained everything in detail so I knew exactly what I was buying! If you ever need a car head to Gary Lang and find Ricardo!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Andrew Weitzner

April 15, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Amazing dealership"

- adm@1666

Excellent customer service! Look for RICARDO he will go above and beyond to have you the best deal! Highly recommend to purchase you car here!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeff Simonelli, Matt Douvikas

1
1 - 10 of 21 results

Dealership Inventory (1450 Vehicles)

2018 Kia Niro

$23,186

2018 GMC Sierra 1500

$40,500

2017 GMC Savana

$29,950

2017 Chevrolet Express

$19,983

2017 Mitsubishi Outlander

$20,335

2017 GMC Canyon

$27,607

2018 GMC Sierra 1500

$32,606

2018 Kia Optima

$17,624