Ron Monaco
Ron Monaco at Gurnee Volkswagen
Refer Me

Ron Monaco

Sales Associate

Gurnee Volkswagen

6301 W Grand Ave
Gurnee, IL 60031

Contact Me
4.7
91 Reviews
4.7

91 Reviews

Write a Review

91 Reviews of Ron Monaco

January 21, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Tyler, sale person was very helpful. David the financial guy was also helpful too. I would recommended buy a car from here. More

by THAODLE81
Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 22, 2023

Gurnee Volkswagen responded

Thank you so much for your excellent review! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with us to be a positive one. We hope you enjoy your new vehicle, and don't hesitate to reach out if you need anything else.

December 17, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Love how everyone work here ! They did everything what they can to get me in my new car! Thanks to Sandi thank to everyone More

by ALEKSANDRA.CHADIEV
Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 18, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience!

December 03, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

My car buying experience was easy and hassle free, I am pleased with my purchase More

by CLEVELAND_PAULA
Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nebi Denic

Dec 05, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Here at Gurnee Volkswagen, customer satisfaction is our #1 priority. We always do our best to make sure our customers leave with the car they desire! We are glad to hear you enjoyed your experience, Paula, and it was a pleasure having you at the dealership. We appreciate your review!

November 11, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The people are nice. The service needs work.we had to go back several times to have the same problem fixed. More

by TINA443221
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Summer, Amanda Raatz

Nov 13, 2022

Gurnee Volkswagen responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

October 19, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

They lost one of my keys, they promise to send next day never received no key.I call every day they want answer my calls. Not a place to buy a car, very very unhappy with the deal. More

by CDOGG8643
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Cameron Owen, Nebi Denic

Oct 23, 2022

Gurnee Volkswagen responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you.

October 15, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Ron worked with us beyond closing time to get us our dream truck! We did not feel pressured in any way and got a great deal! More

by Gwen23
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nebi Denic

Oct 16, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Gwen, We are very happy to hear Ron provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit.

October 14, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Was a nice dealership made magic happen from nothing but I will say a lot of things should have been told up front. More

by THOMASJACKSON17
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tyler

Oct 16, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thomas, Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Gurnee Volkswagen, Ron and our team look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come!

October 13, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Ron was awesome , we were in and out fast. Great deal in the car I wanted. More

by Joel
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 16, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Joel, Thanks for sharing your experience with Gurnee Volkswagen. Ron and our team appreciate your business and hope to see you again soon!

October 12, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Rohrman auto is one of the nicest auto dealerships I have ever been to. Even in the middle of tons of construction. Ron, and Rich were able to make me feel cared for and important. It may not be a BMW dealer More

by Luciano Leon
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 13, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thanks for your feedback on your recent visit to Gurnee Volkswagen, Luciano. It's great to hear that we were able to assist you with choosing the perfect vehicle and that you had such a positive experience. We hope you enjoy your new vehicle!

September 22, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Unorganized. Poor communication and unhelpful with issue concerning brand new Atlas. Felt that I was not helped properly. More

by c_meyer19
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Nebi Denic, Bill Summer

Sep 25, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

1
...

Dealership Inventory (124 Vehicles)

new 2023 Volkswagen Tiguan car, priced at $34,086
2023 Volkswagen Tiguan
new
Opal White Pearl Effect exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2023 Volkswagen Taos car, priced at $31,367
2023 Volkswagen Taos
new
Cornflower Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2005 Dodge Ram 2500 car, priced at $16,472
2005 Dodge Ram 2500
used
Deep Molten Red Pearlcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2018 Audi Q7 car, priced at $31,000
2018 Audi Q7
used
Carrara White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2016 Jeep Compass car, priced at $13,729
2016 Jeep Compass
used
Granite Crystal Clearcoat Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2019 BMW M550 car, priced at $48,990
2019 BMW M550
used
Mediterranean Blue Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive