Back

Ferman Chrysler Jeep Dodge of New Port Richey - Service Center

New Port Richey, FL

4.5
2,295 Reviews

2,295 Reviews of Ferman Chrysler Jeep Dodge of New Port Richey - Service Center

Sort by
March 03, 2016

A Big Surprise A few years ago I was in a competitor's dealership and watched the service department man talk a man into $600 worth of work he did not need. Today I More

by buck
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
I don't know who the service person was, but I wish I had thought to get his name.
December 02, 2015

Good service department bad product. Good service. I was originally very upset about my 2013 Jeep Grand Cherokee having to be taken in for a check engine light 4 times in 2 months, and 11 More

by Jeep_bear
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Dec 07, 2015 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM of New Port Richey responded

We are glad to hear that we have been able to change your opinion on the service we deliver. We are the consumer’s face for Jeep and strive hard to keep everyone feeling comfortable in their Jeep! Thank you for the feedback, we value it, as we continue to learn every day.

July 11, 2015

Worst Service Dept ever! I have had nothing but bad experiences with Fermans service department. From the 1st week I've owned the car there has been nothing but trouble with t More

by domenic111
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Chris
Jul 20, 2015 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM of New Port Richey responded

We apologize that you feel you have not received the great guest service we strive for. We remember your situation very well, Mike Hughes our Service director sat with you and went over the entire history of your PT Cruiser. We did find all of your concerns and repairs, unfortunately the dates and mileage are not what you remember. We left off with you going home to review your service copies, if a discrepancy is found we would correct it immediately. The repair in question was done in June of 2011, under factory warranty at the time. We attempted to create a fresh start and a new relationship recently to work towards a resolution for your concerns. We are still more than willing to attempt to work something out in order to assist.

Jul 26, 2015 -

domenic111 responded

You still haven't told me what the original front end problem was, the problem you said was a characteristic of a PT cruiser and to get use to it. It took me calling Chrysler to get you to fix the problem. It seems very strange that the control arm went at such a low milage and less than 20,000 miles later it's happening again. But like I said before you have never fixed anything right the 1st time! The new relationship you wanted to start involves paying you 99.00 for you to test drive the car and end up telling me it's the control arm and bushing again. The 2011 date is the 1st time you check them, You greased the bushings is what you said. It didn't last more than 200 miles then you replaced the arm and bushings. They shouldn't have done at the milage they did and they shouldn't have gone less than 20,000 miles later. Kinda like the 3 batteries you replaced in 3 years! Most dishonest Dealership I have ever seen.

February 12, 2015

Quoted 2 different fees Although i did not actually have work done, i did call last weekend and ask how much to check transmission fluid. There is no dipstick on mine. It More

by lori
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
I spoke with someone in Service "heather" but not sure
Feb 17, 2015 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM of New Port Richey responded

Lori, We apologize for the confusion regarding your recent calls into our service department. You are correct in the fact there is no dipstick on your vehicle and because of that, we would not charge you to check the fluid, and the only cost involved would be the cost of the fluid to top it off. We feel the confusion came in when you were told that, if you in fact do have a leak and would like us to look into it, there would be a diagnostic charge to identify the leak. Please keep in mind that our diagnostic fee is charged to cover our technician's time, and is applied towards any repairs made. Please feel free to give us a call at 727-847-5555 EXT:1150 and speak to Mike Hughes if you have any further questions, I would be happy to help rectify the situation. Thank you!

December 17, 2012

My free diagnostics cost me $107. After receiving three free diagnostics checks and repair estimates from other service centers in the area, I brought my vehicle into Ferman Chrysler Jeep Dodge of New Port More

by noFerman
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Dec 31, 2012 -

Ferman Chrysler Jeep Dodge RAM of New Port Richey responded

At Ferman Chrysler Jeep Dodge, taking care of our guests is our #1 priority. Upon learning of the misunderstanding that occurred between you and our service department, we attempted to contact you more than once to make things right. You were not interested in a resolution. We apologize for the misunderstanding regarding the different service options we have. As the vast majority of our reviews would confirm, we are here for our guests.

...
230
2,291 - 2,295 of 2,295 results