Badie Audish
Badie Audish at Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram

Badie Audish

Sales Director

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram

6110 Van Nuys Boulevard
Van Nuys, CA 91401

Contact Me
3.2
47 Reviews
3.2

47 Reviews

Write a Review

47 Reviews of Badie Audish

October 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Worst experience I have ever Terrible serviceq John Schwartz was the only one who helped More

by KURZIUS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Oct 11, 2026

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

We are committed to providing our guests with excellent service, and I'm very sorry to hear that this didn't come through during your experience. Please reach out so we can ensure any outstanding concerns are addressed. Thank you, Hector Herrera – Service Manager – hectorh@vannuyscdjr.com – (909) 449-8987

August 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Thank you guys for everything, really appreciated, special thanks for all workers you guys are the best More

by abrahamyan1davit
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 04, 2026

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Thank you for choosing Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram and for sharing this wonderful feedback. We wish you safe travels ahead, Abraham.

August 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Thank you guys for all. Everything done on time, special thanks service departments workers. Best dealer in town. More

by abrahamyan1davit
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 04, 2026

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Our team is honored by your kind words! Thank you for choosing Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram and for highlighting our Service Department. We wish you safe travels ahead!

July 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great service! Great guys! Bought my dodge ram truck They even delivered it to my house More

by JackSanamyan
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 02, 2026

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Jack, thank you for the kind words for our Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram team. We hope you enjoy the new ride!

May 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I had an amazing experience at Jeep from start to finish. After shopping around at multiple dealerships, this team gave me the best deal with no games, no pressure, and complete transparency. The staff wa More

by adrinehbetcheri
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nadim

May 15, 2026

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Thank you so much for your kind words and for choosing Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram! We're glad that our team made your car-buying experience so smooth. Safe travels!

May 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

These guys did not make me very happy. They said the vehicle was ready to pick up. The knew I was driving 3+ hours to get to their dealership. When I got there, the vehicle was not ready, More

by levismith8
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
May 04, 2026

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

I'm really sorry to hear about your frustrating experience, especially after making such a long trip. It's disappointing to know that we fell short on communication and meeting your expectations. We certainly aim for better service than this, and I would like the chance to make things right with you. Please give me a call so we can discuss how I can assist you further. Thank you, Jonathan Schwartz - General Manager - jonathans@vannuyscdjr.com - (818) 731-4893

March 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very friendly and fast… enjoyed working with the dealership during my search for a new suv More

by KCALLAHAN1971
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 16, 2026

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Thank you for reviewing Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram!

June 30, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I purchased a used Jeep Wrangler 4xe from Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram on 10/9/22, which was clearly presented and labeled as a Certified Pre-Owned (CPO) vehicle. They even gave me a CPO brochure More

by al ara
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 02, 2025

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

It's concerning to hear about your experience with the certification of your vehicle. We strive for transparency and accountability, so it's disappointing that this wasn't reflected in your interactions. We'd like to address these inconsistencies and provide you with the proper documentation you're seeking. Please reach out at your convenience so we can work towards a resolution together. Thank you, Jonathan Schwartz - General Manager - jonathans@vannuyscdjr.com - (818) 731-4893

December 09, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Bunch of scammers and thief’s, they took almost 3 months to pay me off on my trade-in dodged multiple calls. Text messages lied to me in person telling me they’ll have a check ready for me multiple times al More

by Prestige_710
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Dec 23, 2024

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

It's concerning to hear about your experience, and I apologize for any frustration caused by the delay in payment and issues with your trade-in. We strive for transparency and integrity, so this feedback is taken seriously. I'm glad Erick was able to assist you; however, I'd like to address these concerns further if you're willing. Please feel free to reach out at your convenience. Thank you, Mike Asatryan – Director of Fixed Operations – mikea@vannuyscdjr.com – 818-423-6255

November 19, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

I literally bought my 2023 audi e-tron from this unprofessional company and they sold me a vehicle with a plug in the tire, inspection light on, 3 recalls on the vehicle and my brake malfunction on More

by Gaildale84
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Nov 24, 2024

Van Nuys Chrysler Dodge Jeep Ram responded

Gail, this feedback is quite concerning to receive, and we apologize for the issues you've encountered. This is not the level of communicative, accommodating service we strive for, and we want to address these concerns promptly to ensure you feel confident and safe in your vehicle. Our team will be in touch as soon as possible. Thank you for your patience and understanding.

1
...

Dealership Inventory (763 Vehicles)

new 2026 Ram 1500 car, priced at $74,147
2026 Ram 1500
new
Diamond Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Jeep Grand Cherokee L car, priced at $44,575
2027 Jeep Grand Cherokee L
new
High Gloss Black exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2026 Ram 1500 car, priced at $60,769
2026 Ram 1500
new
Green Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Cherokee car, priced at $44,122
2026 Jeep Cherokee
new
Diamond Black Crystal Pearlcoat exterior
CVT
Four-wheel Drive
new 2027 Ram 1500 car, priced at $62,292
2027 Ram 1500
new
Diamond exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $52,101
2026 Jeep Wrangler
new
41 exterior
Automatic
Four-wheel Drive