Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Charlie Lagua.
Charlie Lagua
Charlie Lagua at Culver City Volvo Cars
Refer Me
4.5

Charlie Lagua

Sales Manager

Culver City Volvo Cars

11201 West Washington Boulevard
Culver City, CA 90230

Contact Me

15 Reviews of Charlie Lagua

January 19, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"The dealership was very helpful in purchasing a new Volvo..."

- TARACHANG Verified Customer

The dealership was very helpful in purchasing a new Volvo XC90 T8. Charlie and Aaron were an awesome team! Responsive, safe and knowledgable. They provided fair negotiation and prices and a wonderful experience to purchase my vehicle!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Julio Lopez, Aaron Corea

Jan 19, 2021

Culver City Volvo Cars responded

Hello Tara, We really appreciate the kind review and high rating! We hope you're enjoying your new XC90, and we look forward to your next visit! Please let us know if there's anything more we can do for you! The Culver City Volvo Team

January 04, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Everything was indubitably delightful from the beginning..."

- KYTHEUS Verified Customer

Everything was indubitably delightful from the beginning to the end. It was a very safe and smooth transaction. Thank you to the Culver City team!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 04, 2021

Culver City Volvo Cars responded

Hello, Thank you for taking the time to rate and review us! We're very happy to hear you enjoyed your visit with us, and we hope you'll stop by again soon! The Culver City Volvo Team

December 15, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"salesman juan called me mon 9:30 a.m., saying car was..."

- DRBIGNESS Verified Customer

salesman juan called me mon 9:30 a.m., saying car was going into shop, what time did i want to pick up? i arrived at 1:40 p.m. from santa barbara(100 miles north) car hadn't even entered shop. later went into f & i with flo(good job), and came out; still no car. didn't leave till 4:15, got stuck in wicked santa monica traffic, after a rush "delivery" and was blinded by the sun on PCH, all the way home, cause i left dealer too late. called juan tues.(his day off, so i left messsage. i need directions on many features i.e.(where's gas door opener?). he said there was an owner's manual in glove box. NOT. a week past and still no call from juan. charly did good, by returning my 1st call within 1 hr. on a sat eve. still don't know how to work moonroof. does it open?

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Juan Zuniga , "flo" in finance gets 5 stars

Jan 04, 2021

Culver City Volvo Cars responded

Hello, We're sorry to see the lower rating and to hear about your experience. We would love or the chance to speak with you directly. Please reach out to us at your earliest convenience so that we can learn more about your visit and how we can improve next time. We look forward to hearing from you.

October 22, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Always excellent, efficient service. Knowledgeable, warm,..."

- JDINORCIA Verified Customer

Always excellent, efficient service. Knowledgeable, warm, friendly staff. Clean and comfortable showroom. Espresso drinks while you wait! Love our Volvo and love the Culver City dealer.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Julio Lopez , Victor Chavez

Oct 23, 2020

Culver City Volvo Cars responded

Hello, Thank you for your positive feedback! We're glad to know you felt comfortable during your visit and enjoyed your stay! We hope to see you again, soon! The Culver City Volvo Team

September 09, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Culver City Volvo is the best: hassle-free, on-point only..."

- Ilya S. Verified Customer

Culver City Volvo is the best: hassle-free, on-point only communication, and the best quotes (3 times out of 3 in a few years). And I would like to personally thank Aaron for getting my car ready, quickly delivering it, and knowledgeably explaining the papers to sign.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Max Ginsberg, Aaron Corea , Ram Tehrani

Sep 10, 2020

Culver City Volvo Cars responded

Hello Ilya, Thank you so much for the awesome review! We're thrilled to hear you enjoyed your experience with us in finding the car you wanted! We'll be sure to let Aaron know he's doing an excellent job! We hope you're enjoying your new Volvo and we look forward to working with you again! The Culver City Volvo Team

March 13, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Purchase of a New XC90"

- VICKYMINNISS Verified Customer

Great experience with a hassle free purchase of a new vehicle. Outstanding customer service and didn't have to spend the entire day at the dealership.... Thank you!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Julio Lopez, Aaron Corea

Mar 16, 2020

Culver City Volvo Cars responded

Hi Vicky, We're happy to hear that you had a hassle-free purchase. We always strive to provide the best customer service, so we're happy we met the mark. If there is anything else we could do for you please let us know. Best, The Culver City Volvo Team

December 04, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Amazing"

- AB3207 Verified Customer

One of the best experience I’ve ever had at any dealership. Everyone I’ve worked with were very professional, helpful and respectful. Highly recommend

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 06, 2020

Culver City Volvo Cars responded

Hello, Thank you for the great review! We are so happy to hear that this was one of the best experiences you've had. We appreciate the kind words for our team and we will share it with them. Best, The Culver City Volvo Team

December 03, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"New Volvo V90 "

- LUKEMARTINDALE Verified Customer

Had a great experience with Erick and Charlie, helped me get my new V90 cross country! Would recommend them to friends in the area. Thank you.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Erick - sales

Jan 06, 2020

Culver City Volvo Cars responded

Hello, We are so happy to hear you had a great experience with Erick and Charlie. We appreciate all the kind words. Best, The Culver City Volvo Team

October 03, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"This dealership is AMAZING."

- WHIT.CAVANAH Verified Customer

The gentlemen I worked with on getting my new Volvo were kind, considerate and understanding which aren't qualities you expect to hear in relation to car dealerships. The process was smooth, there were no surprises, and they were very helpful in getting it done quickly while my kids ran around us! I would recommend this dealership to any one of my friends. They will definitely have me as a long time customer.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frank Guziak + Roman Camacho

Oct 04, 2019

Culver City Volvo Cars responded

Hi Whit, What an amazing review! We pride ourselves on being helpful and professional. Thank you for being a part of the Culver City Volvo family. Best, The Culver City Team

July 15, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Dishonest And Ran Us In Circles!"

- Leechrista

I spent an entire day at Culver City Volvo this past Saturday and left not just disappointed but frustrated. We arrived interested in leasing a Volvo XC40 and were set up with Alpha. He wasn't overly familiar with his inventory or any of the features of the car we were looking at which bothered me. On our test drive he didn't try to sell the car, didn't show us a single aspect of the car, just showed us where to turn to get back to the dealership. Luckily we had already test driven the vehicle and knew we liked it. Moving forward, we sat down to start running numbers and more than once the numbers on Volvo's side were incorrect. Luckily my husband is a numbers guy so he was all over this. After a looong time we were able to work out a deal and then we find out the car has over 700 miles. This concerned me but Alpha said this is normal due to test drives around the neighborhood. When we got to the finance department we come to find out the car we've been working out a deal on is a Demo which was NOT DISCLOSED. It has over 700 miles because it has been driven around by someone on the lot as their own car. It also has numerous wounds and blemishes. We talk to the manager, Charlie, who was rude. He used the term "lucky" many times. We were lucky to be getting the deal we were getting. He sells cars with fear tactics and that doesn't work on us. We finally agreed that they would fix anything wrong with the car and we would move forward. Until we saw the Carfax and it showed this "brand new" car had already had the entire brake system replaced. Charlie again tried to intimidate us into buying the car, I mean when does this work on people? Treating people respectfully would definitely have gotten him further with us. He said we were lucky to be getting this deal, if we wanted a new car we should have chosen a new car. Well, we thought we were choosing a new car because no one disclosed that this was a demo to us in the first place. We asked him how the price would change if the brakes had been replaced and he said not at all. So I'm not really sure how a "brand new" Volvo xc40 with over 700 miles, numerous blemishes and an entirely new brake system is considered new. He wasn't giving us that great a deal. It was a deal we were negotiating on what we considered to be a new vehicle, not a used vehicle. We decided to walk away. It seemed like some shady tactics going on. Get people interested in a car, tell them it is new, negotiate on said car, then tell them the car has 700+ miles on it, mars and blemishes, and a new brake system and then tell them they are lucky to be getting any deal and if they want a new car to go pick one out but not to expect any deal at all. Mainly they just treated us poorly. It was the worst experience and left me feeling disgusting.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Alpha, Roman

Aug 27, 2019

Culver City Volvo Cars responded

We appreciate your feedback and are sorry to hear that you did not have a good experience with us. Feel free to contact us at your convenience if you would like to discuss the situation further.

1
1 - 10 of 15 results

Dealership Inventory (470 Vehicles)

new 2021 Volvo XC60 car, priced at $50,610
2021 Volvo XC60
new
Blue exterior
Automatic with Geartronic
FWD
new 2021 Volvo XC90 car, priced at $68,325
2021 Volvo XC90
new
N/A exterior
Automatic with Geartronic
AWD
used 2019 Volvo XC40 car, priced at $37,460
2019 Volvo XC40
used
Black exterior
Automatic with Geartronic
AWD
new 2021 Mazda CX-5 car, priced at $28,505
2021 Mazda CX-5
new
White exterior
6-Speed Automatic
FWD
new 2021 Volvo XC40 car, priced at $45,535
2021 Volvo XC40
new
N/A exterior
Automatic with Geartronic
AWD
new 2021 Mazda MX-5 Miata car, priced at $32,235
2021 Mazda MX-5 Miata
new
Gray exterior
6-Speed Manual
RWD