Darius Butler
Darius Butler at South Shore Hyundai

Darius Butler

SERVICE ADVISOR

South Shore Hyundai

360 West Sunrise Highway
Valley Stream, NY 11581

Contact Me
4.3
33 Reviews
4.3

33 Reviews

Write a Review

33 Reviews of Darius Butler

September 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My complementary service end. I was ready to pay for the service from 10:00am to 12:15pm no one touch my car so I ask for the keys and left. Please take me out of the emails for More

by LAYLEENPIZOW
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 28, 2026

South Shore Hyundai responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

September 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was told my car needed spark plugs. I declined to have it done. I brought my car to my mechanic and was told since I had a new engine (replaced by Hyundai), no need for spark plugs. I More

by KBGALGANO
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Peter Ikariou

Sep 04, 2026

South Shore Hyundai responded

Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen.

August 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Fast service and friendly helpful people. Job finished in less time than expected. Would recommend. More

by LJCR929
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Peter Ikariou

Aug 31, 2026

South Shore Hyundai responded

We’re glad the service on your Tucson was fast and friendly. Hearing you’d recommend us means a lot to our service department.

August 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I have been doing business with south shore Hyundia for years and all the staff had been professional and respectful. More

by DJJ365
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 28, 2026

South Shore Hyundai responded

Knowing that you’ve experienced courteous, expert care from our service team for years means a lot to us. We appreciate your loyalty and look forward to serving you and your Tucson again.

August 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Peter and everyone at South Shore Hyundai very pleasant. The Service is very professional ,all my questions was answered without any difficulty. More

by CAMILLEBURGESS97
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 20, 2026

South Shore Hyundai responded

We’re glad the service on your Hyundai Tucson felt professional and that Peter and our team could address all your questions seamlessly. Your kind words mean a lot to us.

August 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service was done on time and efficiently. I would recommend this dealership to anybody that would ask and I have. More

by purellguy
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 11, 2026

South Shore Hyundai responded

We’re pleased the service on your Tucson Hybrid was prompt and efficient. Your recommendation means a lot to our service team.

August 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Most staff is very good. I noticed.if someone’s not good they don’t stay long. More

by tangorev
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 11, 2026

South Shore Hyundai responded

Thank you for your feedback, and we apologize for not delivering an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

August 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Most staff are very good. When someone isn’t good they don’t stay long. More

by tangorev
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 11, 2026

South Shore Hyundai responded

Thank you for your feedback, and we apologize for not delivering an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. Please reach out to us so we can speak directly, and we'll address your concerns in detail.

August 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Each of the employees at South Shore Hyundai dealership who worked with me were professional and informative. More

by HYDIAH
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Isiah Washington, Peter Ikariou

Aug 05, 2026

South Shore Hyundai responded

Your comments about our service team’s professionalism and clear communication during your Hyundai Santa Fe service reflect what we aim to deliver. Hearing that you found our process helpful means a great deal to our service department.

August 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible service. Threatened to charge me storage fees because they couldn’t fix my vehicle. Rude not trustworthy of your business More

by YANKEESKENNYMAX
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Isiah Washington

Aug 07, 2026

South Shore Hyundai responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Please reach out to us so we can speak directly, and we'll address your concerns in detail. Thank you for your time.

1
...

Dealership Inventory (339 Vehicles)

new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $37,517
2026 Hyundai Tucson
new
Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Hyundai Tucson car, priced at $25,169
2024 Hyundai Tucson
used
Dark Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Hyundai Tucson car, priced at $24,172
2025 Hyundai Tucson
used
Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai Santa Fe car, priced at $40,996
2027 Hyundai Santa Fe
new
Blue exterior
Unknown
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $42,859
2026 Hyundai Tucson
new
White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $42,134
2026 Hyundai Tucson
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive