Frank Seitz
Frank Seitz at Tulsa Hyundai

Frank Seitz | Page 2

Service Manager

Tulsa Hyundai

9777 South Memorial Dr.
Tulsa, OK 74133

Contact Me
4.0
155 Reviews
4.0

155 Reviews

Write a Review

155 Reviews of Frank Seitz

July 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I have been going to this dealership for oil changes since I got my car. They fail to have the oil for my car when I schedule my oil changes a day or 2 in advance. I call everytime before I come in to g More

by bpmeek
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 28, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your continued business and for sharing this feedback. We understand that your time is valuable, particularly with your work schedule. Service time can vary based on vehicle requirements, shop volume, and product availability, especially when a vehicle requires a less commonly stocked oil specification. We would like to review your vehicle’s requirements and help coordinate future appointments more effectively. Please contact our service team before your next visit so we can assist with the arrangements.

July 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Too expensive hate having to fight off salesman every time I visit . The staff is kind . More

by skaryningram
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 28, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for recognizing the kindness of our staff and for sharing your concerns. Our advisors are responsible for communicating inspection findings and available maintenance or repair options, while the decision to authorize any recommendation always remains with the customer. We understand that pricing and the number of recommendations can sometimes feel overwhelming, and we are available to explain the priority and purpose of each item. Please contact our service team if you would like us to review your recent visit.

July 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great service, I highly recommend this place. Quick and easy and very helpful and honest. More

by StephanieSadler.ca
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 14, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for the recommendation! We're happy our team made your visit quick, easy, and honest. We appreciate your trust and look forward to helping you again.

July 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I always love having my Ioniq 5 serviced here, even though it's a bit of a drive for me. They are always friendly, quick on the turn-around, and thorough. More

by fall.rich
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 14, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for making the drive to see us! It means a lot to know our friendly team and quick, thorough service keep you coming back. We appreciate your continued confidence in us.

July 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The person who took care of my paperwork deserves a 10 out of 10. Every one I had an interaction with was very polite and helpful. More

by neenafloy
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 14, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your thoughtful review! We're delighted our team made such a positive impression and that your paperwork process was handled so well. We look forward to welcoming you back.

July 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Gavin was super helpful. Got me right in and took care of everything. And the waiting area was super nice. More

by vincehayes
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 06, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for the great review, Vince! We're glad Gavin got you taken care of quickly and that you enjoyed our waiting area while your vehicle was serviced. We appreciate your support and look forward to your next visit.

June 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was previously going to Judy Hyundai. After bad experience after bad experience I wasn’t expecting anything other than to not leave my car at Purdy and get it back after a month dented an More

by Snrolen
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 26, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for giving Tulsa Hyundai the opportunity to earn your business. We're so glad Hannah and the team provided the communication, transparency, and care you were looking for, and it's wonderful to hear the experience restored your confidence. We truly appreciate your kind words and look forward to taking care of you for years to come.

June 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

You guys did a great job! And great customer service so Just keep it up ! More

by biniyambedassa9
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Recommend Dealer
Yes
Jun 08, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for the wonderful feedback! We're glad our team provided great customer service and made your visit a positive one. We'll be sure to share your encouragement with Megan, Frank, Steven, and Kasey.

May 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Terrible no return calls manager won’t call me back in meetings Genesis of Tulsa is horrible! More

by bradramey1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jun 05, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your feedback. We have worked to resolve this with your insurance company. Thank you for your patience during this process.

May 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They listen to what you have to say and they are very professionally and the workers is friendly and keeps you knowing what's going going on with your car More

by atoniod2021
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 26, 2026

Tulsa Hyundai responded

Thank you for the thoughtful review! We’re glad our team listened, kept you informed, and made your service experience a friendly one.

2
...

Dealership Inventory (432 Vehicles)

new 2026 Genesis G90 car, priced at $108,230
2026 Genesis G90
new
Uyuni White exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Hyundai SANTA FE HEV car, priced at $50,400
2027 Hyundai SANTA FE HEV
new
Abyss Black Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Kona car, priced at $34,880
2026 Hyundai Kona
new
Abyss Black Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Lexus RX 350 car, priced at $42,389
2024 Lexus RX 350
used
Caviar exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 BMW 760 car, priced at $53,729
2023 BMW 760
used
Brooklyn Grey Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Genesis GV70 car, priced at $47,287
2026 Genesis GV70
used
Uyuni White exterior
Automatic
All-wheel Drive