Gerald Acevedo
Gerald Acevedo at Parks Ford Lincoln of Gainesville

Gerald Acevedo | Page 6

Hyundai Service Manager

Parks Ford Lincoln of Gainesville

3333 North Main Street
Gainesville, FL 32609

Contact Me
4.2
99 Reviews
4.2

99 Reviews

Write a Review

99 Reviews of Gerald Acevedo

June 25, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very good service representative (Alejandro? ). Everything explained via video and by a mechanic before any service begins. Waiting area could be more comfortable, with some food/drink options. More

by matt352fl
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Alejandro O' Reilly

June 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Clean, every employee was very nice, honest helpful and fair, they offered fresh coffee and More

by RICHARDNEJBAUER0237
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nick Burke

June 16, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The service department is excellent trying to get you back on the road as soon as possible. More

by ladydi2953
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Alejandro O' Reilly

June 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Service department was great, customer service was great, sales team was great, i was home away from home, if I need to have my vehicles serviced again it will be Parks Ford👍🏽 More

by fwtj06
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 17, 2025

Parks Ford Lincoln of Gainesville responded

Thank you for the kind words! We're grateful you felt right at home with us. We’ll be here whenever you need service again. Michael Muldoon Service Manager Parks Ford of Gainesville 864-918-7012 mmuldoon@parksofgainesville.com

June 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

You guys were willing to take my Hyundai Kona in and do a diagnostic check even it was purchased from Southeast agency. Determined battery at fault. Apparently SE agency had a AAA used battery put in befo More

by rjsaal
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Eric Duke

June 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone in the service department was great. They kept me up-to-date on my car’s progress during the service. More

by User-0b3c1961cb
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nick Burke , Christain Butler

June 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

They didn’t help me at all. I had to call back over 2 months to get by car back and working. And they still haven’t payed for the rental I had to get while they were fixing my c More

by Carson leigh latham
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

June 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Was a great experience, and would recommend Ari and the team to the world! Awesome Service! More

by j_million006
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ari Flores

May 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

All staff were friendly, professional and maintenance was done in a timely manner. Enjoyed my time at this dealership. More

by Shannonspradley
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 15, 2025

Parks Ford Lincoln of Gainesville responded

Thank you for taking the time to post a 5 star review! We are delighted to hear that you had a pleasant experience in our service department. We look forward to seeing you at your next visit. On behalf of my colleagues we wish you all the best! Gerald Acevedo Service Manager Parks Hyundai

May 13, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was kind and helpful. During my visit. My car is doing well and it is taking me anywhere I want to go. More

by JGATOR1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 15, 2025

Parks Ford Lincoln of Gainesville responded

thank you for taking the time to post your review! We appreciate your business and value your feedback. Please feel free to contact me directly with any questions or concerns regarding your vehicle or your visit. All the best! Gerald Acevedo Service Manager Parks Hyundai

...
6
...

Dealership Inventory (334 Vehicles)

new 2025 Ford Bronco Sport car, priced at $37,748
2025 Ford Bronco Sport
new
Shadow Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2023 Lincoln Corsair car, priced at $29,131
2023 Lincoln Corsair
used
Crystal Red Metallic Premium Clearcoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2025 Ford Maverick car, priced at $33,502
2025 Ford Maverick
new
Shadow Black exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2021 Hyundai Palisade car, priced at $26,733
2021 Hyundai Palisade
used
Moonlight Cloud exterior
Unknown
All-wheel Drive
used 2019 Hyundai Kona car, priced at $16,776
2019 Hyundai Kona
used
Surf Blue exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2025 Buick Enclave car, priced at $34,527
2025 Buick Enclave
used
Ebony Twilight Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive