Jay Nigro
Jay Nigro at Kia of Wesley Chapel
Refer Me

Jay Nigro

Internal Advisor

Kia of Wesley Chapel

28555 County Rd 54
Wesley Chapel, FL 33543

Contact Me
3.3
6 Reviews
3.3

6 Reviews

Write a Review

6 Reviews of Jay Nigro

October 06, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

great to do business w/ Kia of Wesley Chapel. George goes out of his way to make the deal work. I recommend Kia of Wesley Chapel and George Ryan to all my friends and family More

by ba_whitney
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

August 29, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Great staff! Very helpful and extremely nice. Best prices around. Bought 3 cars from then now. More

by Cpeffers51
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 09, 2022

Kia of Wesley Chapel responded

We're delighted to hear our team is always so helpful -- thanks!

August 27, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

It is the best Kia dealer around. From St. Pete. To Crystal River! I keep going back to them because they are Not pushy and Very polite and helpful. More

by Cpeffers51
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 09, 2022

Kia of Wesley Chapel responded

Thank you for making us your go-to dealership!

July 10, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The only reason this dealership received 2 stars is I love my car but that is not any reflection of this dealership which in my experience deserves a negative 2. My experience there was all about pressur More

by blissfuldream8
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jonathan Vidal, Marc Pulizzano , A woman from the internet department not listed

April 10, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The workers are confident and helpful. They also treat their customers with patience and respect. More

by chris54720
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

February 21, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Horrible Business So where do I start. ..I purchased a 2021 Kia Telluride the top of the line edition. First the sales people wanted to super low ball me on a 2008 GMC Denali that was in ne More

by Not so happy customers
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jonathan Vidal

Feb 25, 2022

Kia of Wesley Chapel responded

We apologize if we didn't meet all of your expectations. Please send us an email if we can address your concerns directly. Sincerely, Michelle, Customer Relations Specialist, mwhidden@morganautogroup.com

1

Dealership Inventory (228 Vehicles)

used 2022 Kia Sportage car, priced at $22,498
2022 Kia Sportage
used
Sparkling Silver exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2023 Kia Niro EV car
2023 Kia Niro EV
new
Green exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2022 Kia K5 car, priced at $32,747
2022 Kia K5
used
Glacial White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2016 Ford Edge car, priced at $18,480
2016 Ford Edge
used
White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2023 Kia K5 car
2023 Kia K5
new
Glacial White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2020 Kia Telluride car, priced at $29,989
2020 Kia Telluride
used
Snow White Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive