Jeffrey Peters
Jeffrey Peters at Findlay Toyota
Refer Me

Jeffrey Peters

Sales

Findlay Toyota

7733 Eastgate Rd
Henderson, NV 89011

Contact Me
not yet
rated
9 Reviews

Dealership Experience

5 yrs

Industry Experience

29 yrs, 5 mos

Languages Spoken

English English

not yet
rated

9 Reviews

Write a Review

9 Reviews of Jeffrey Peters

August 28, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

Quik and easy!! We knew what we wanted and wound up getting it in a matter of a few hours and drove home the same day. Could not have been more easy than it was than More

by BillK9689J
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

May 23, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

Great experience , slalesman and staff were very helpful and provided us with exactly what we wanted. Much more accommodating then some other local dealerships. I’ll More

by Paige616
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 17, 2018

Findlay Toyota responded

Hi Paige, Thank you for taking the time to review your experience here with Jeff P. We appreciate your business and the time you took to leave us some feedback. Thank you for choosing the Findlay family to take care of you.

March 16, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

Great experience Jeff & Kirk made this buying experience feel extremely comfortable. Jeff was very friendly and he listened to every concern and request I had. He was More

by Ravenclawesome
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kirk Alexander

Mar 17, 2018

Findlay Toyota responded

Hi Ravenclawesome, Thank you for taking the time to review your experience here with Jeff P. We appreciate your business and the time you took to leave us some feedback. Thank you for choosing the Findlay family to take care of you.

February 10, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

Fresh Start I was not looking for a new car, but Jeff’s phonecall made me open up my eyes. I needed to get rid of the old and into something new, I was going thro More

by Madison1
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Rebbecca Grinnell

Feb 10, 2018

Findlay Toyota responded

Hi Madison, Thank you for taking the time to review your experience here with Jeff P! We appreciate your business and the time you took to leave us some feedback. Congratulations on your new vehicle and fresh start, and thank you for choosing the Findlay family to take care of you.

January 29, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

Great, stress free and didn’t feel rushed into a decision Jeff was great, was not a pushy salesman and took his time making sure i was happy and got the full experience when looking for a vehicle. Had a grea More

by Joshanselmo
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 29, 2018

Findlay Toyota responded

Hi Joshanselmo, Thank you for taking the time to review your experience here with Jeff P! We appreciate your business and the time you took to leave us some feedback. Congratulations on your new truck, and thank you for choosing the Findlay family to take care of you.

January 09, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome I got a great deal in my truck and the costumer service was great the help me out to get everything I wanted in my truck More

by Luis124
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 09, 2018

Findlay Toyota responded

Hi Luis124, Thank you for taking the time to review your experience here with Jeff P! We appreciate your business and the time you took to leave us some feedback. Congratulations on your new truck, and thank you for choosing the Findlay family to take care of you.

January 08, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

Nice service Fast, honest and friendly service! Thank you! We spend less time that what we spect and they Understand our needs. We are happy with my son’s new car More

by Liz1112
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeff Vaughn, Eric Ludwick

Jan 08, 2018

Findlay Toyota responded

Hi Liz1112, Thank you for taking the time to review your experience here with Jeff V and Jeff P! We appreciate your business and the time you took to leave us some feedback. Congratulations on your new vehicle, and thank you for choosing the Findlay family to take care of you.

December 21, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

Findlay restored our faith in Toyota After a terrible experience at Dick Wilson Toyota, Findlay restored our confidence in Toyota. We like to do all the pre-negotiations via email. Once More

by JLWGMA
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 21, 2017

Findlay Toyota responded

Hi JLWGMA, Thank you for taking the time to review your experience here with Jeff P! We appreciate your business and the time you took to leave us some feedback. Congratulations on your new vehicle, and thank you for choosing the Findlay family to take care of you.

December 20, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

Great experience! Very pleased with our purchase! Jeff Peters was awesome! Honest, patient and very friendly. He helped us find the best fit for our growing family and we couldn't be happier with our More

by Toyota Fan
\
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kirk Alexander

Dec 20, 2017

Findlay Toyota responded

Hi Toyota Fan, Thank you for taking the time to review your experience here with Jeff P! We appreciate your business and the time you took to leave us some feedback. Congratulations on your new vehicle, and thank you for choosing the Findlay family to take care of you.

1
1 - 9 of 9 results

Dealership Inventory (220 Vehicles)

used 2018 Toyota Tundra car, priced at $50,988
2018 Toyota Tundra
used
White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2020 Toyota Sequoia car, priced at $50,988
2020 Toyota Sequoia
used
White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2021 Toyota Avalon car, priced at $44,988
2021 Toyota Avalon
used
Silver exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2021 Toyota Highlander car
2021 Toyota Highlander
new
Blue exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2021 Toyota Highlander car
2021 Toyota Highlander
new
Blueprint exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2015 Ford F-250 car, priced at $60,988
2015 Ford F-250
used
Ingot Silver exterior
Automatic
Four-wheel Drive