Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back
John Palmer
John Palmer at Hyundai of Asheville
Refer Me

John Palmer

Internet Manager

Hyundai of Asheville

860 Tunnel Road
Asheville, NC 28805

Contact Me
not yet
rated
3 Reviews

Dealership Experience

3 yrs, 1 mo

Industry Experience

29 yrs, 6 mos

not yet
rated

3 Reviews

Write a Review

3 Reviews of John Palmer

November 18, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Awesome Experience "

- nalberghini

These guys rock! The dealership was very busy and I didn't have an appointment however they were able to get me in and out in just a few hours when I thought it would be something that would take all day! Very professional staff and would recommend to anyone looking for a new car. Zacharia helped me and he was very friendly, professional and knowledgeable.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Rick Anderson, Zacharia Baker

October 30, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Is it amazing place was very friendly staff. Everyone is..."

- Devon

Is it amazing place was very friendly staff. Everyone is very professional and time efficient. I will holler recommend anyone bring their car here to get service or to purchase a car

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

March 13, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"They didn’t want my business"

- jenben1@

Horrible Service! I went to look at a Sedona and they wanted to show me everything but the Car I wanted to see. They made me feel like a fool in front of my family, and that is unacceptable. Me and my wife are school teachers and are definitely going to let everyone know how we were treated.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Billy Hill, Cassie Bevill, Elijah Walker, Rick Anderson, Manny Hollifield

Mar 13, 2019

Hyundai of Asheville responded

We are sorry to hear about your experience. We always want to do our best to help our customers accomplish what they came in to do to the best of our abilities. Unfortunately, the Sedona you originally wanted to see had been sold earlier in the day and wasn't available to be shown at the time you came by. So we tried to find something as close to what you had said you wanted as possible. We are sorry if that wasn't the car for you and that we were unable to help you. Hopefully we can help you in the future, we apologize for your experience.

1
1 - 3 of 3 results

Dealership Inventory (109 Vehicles)

used 2012 Hyundai Santa Fe car, priced at $9,746
2012 Hyundai Santa Fe
used
Black Forest Green exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2013 Hyundai Sonata car, priced at $14,622
2013 Hyundai Sonata
used
Iridescent Silver Blue Pearl Mica exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2021 Hyundai Palisade car
2021 Hyundai Palisade
new
Hyper White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2017 Hyundai Sonata Hybrid car, priced at $25,412
2017 Hyundai Sonata Hybrid
used
Ion Silver exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2022 Hyundai Sonata car, priced at $28,089
2022 Hyundai Sonata
new
Calypso Red exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2013 Toyota Prius Plug-in car, priced at $14,147
2013 Toyota Prius Plug-in
used
Sea Glass Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive