Joshua Ryoo
Joshua Ryoo at Gregory Hyundai

Joshua Ryoo

Sales

Gregory Hyundai

490 Skokie Valley Road
Highland Park, IL 60035

Contact Me
4.2
16 Reviews
4.2

16 Reviews

Write a Review

16 Reviews of Joshua Ryoo

October 09, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Initially, we came down to look at a used 2025 Palisade. We wanted time to review the car and even test drove it. We needed better towing than our current tow vehicle. We were concerned about the low gas mi More

by barryglasford
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 09, 2026

Gregory Hyundai responded

Hearing that the 2026 Palisade Hybrid delivers both the towing capacity and city efficiency you needed means a lot to our team. We’re pleased Joshua could recommend the right used Hyundai Palisade Hybrid for your purchase.

October 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I satisfied all support from Gregory Hyundai. Dealer Joshua is wonderful for my purchasing Hyundai Tucson. More

by admin79
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 03, 2026

Gregory Hyundai responded

Our team enjoyed guiding you through the purchase of your new Hyundai Tucson. Knowing Joshua’s support was wonderful means a lot to us.

October 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I had a great experience purchasing my car from this dealership. From the beginning, the staff was friendly and professional. More

by jrpza777
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 02, 2026

Gregory Hyundai responded

Our service team enjoyed working on your Hyundai Tucson Hybrid. Knowing you found our team friendly and professional throughout your service visit means a great deal to our service department.

August 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Good dealership, the staff is good and friendly. Me and my husband felt comfortable dealing with them. More

by layla.taha78
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 22, 2026

Gregory Hyundai responded

Knowing you and your husband felt comfortable throughout the purchase of your Subaru Ascent is rewarding. Your kind words about our team’s friendliness mean a great deal to us.

August 18, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Overall great experience. There were some surprises during financing since it was a buy back vehicle. They were easily overcome though. More

by jason.t.gallo
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 20, 2026

Gregory Hyundai responded

Thank you! We appreciate your business and look forward to helping you with any questions or future needs. Thank you for choosing Gregory Hyundai.

August 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They treat you like you are family purchase a Acura 2010 and was nice. Had no issue with driven the car More

by jblt27
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joseph Gesualdo, Phillip King

Aug 11, 2026

Gregory Hyundai responded

Knowing you felt welcomed like family during service on your Acura TL means a lot to our service department. We’re glad you’ve had no issues driving your TL since then.

July 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Dear General Manager, I am writing to express my deep disappointment regarding my recent purchase of a 2026 Hyundai Kona from your dealership. When I purchased the vehicle, I was informed that there w More

by shah_eli_shah
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Jul 30, 2026

Gregory Hyundai responded

My apologies for your experience. I am not certain who you are? I would like to know more about this matter so I can help to address it. Please call me at (847)780-0297. - Chris Mason - General Manager

July 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They're the best - handled the service and recall promptly, letting us know it would take a few hours. More

by m.levin
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 16, 2026

Gregory Hyundai responded

Thank you for the five-star review. We’re glad we could handle your Tucson’s recall promptly and keep you informed about the timing. Please feel free to reach out if there’s anything else we can help you with.

July 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Get it in writing - I bought a Hyundai Ioniq 5 and was told I’d get a power charge converter so I could charge at Tesla chargers - never got it and they want over $400. Was supposed to come with the car. More

by Gravlax
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Phillip King

Jul 07, 2026

Gregory Hyundai responded

Hi, my name is Chris Mason and I am the GM of the store. My apologies for your experience. Please call me at (847)780-0297 and I will help out.

Jul 07, 2026

Gregory Hyundai responded

I don't know your name or your specific vehicle? If the 12V battery issue is due to the malfunction of the ICCU (which is the issue you are referring to), Hyundai will most likely cover it depending on how old your vehicle is and how many miles are on it. I suggest you get with the local Hyundai dealer wherever you are. If the battery was working when you visited us then we would not have recommended replacing it. When the ICCU malfunctions that quickly drains the 12V battery. In other words, it due to the ICCU, the 12V battery wasn't bad, the thing that helps to recharge it is (in those situations).

Jul 07, 2026

Gravlax responded

I’m traveling, out of state, and am getting the 12v battery replaced. It should have been addressed when I brought the car to your service department last week. What do we do now?

Jul 07, 2026

Gravlax responded

I had to jump start the car to bring it in. So I guess it technically wasn’t dead. The service technician denied knowing about any known issues with the ICCU and suggested I buy a new battery from him. I’m out of state and the battery is dead so I can’t get to a Hyundai dealership - this is not a good car or a good way to spend my vacation.

July 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Mindy was amazing and the service was great. It was a pleasant experience and I’m glad I brought my car in More

by skroeze
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 01, 2026

Gregory Hyundai responded

It’s great to hear our service team delivered such a pleasant experience for your Hyundai. Thank you for bringing your car in, and we look forward to assisting you again.

1

Dealership Inventory (276 Vehicles)

new 2026 Hyundai TUCSON Hybrid car, priced at $34,704
2026 Hyundai TUCSON Hybrid
new
Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Hyundai IONIQ 5 car, priced at $25,393
2023 Hyundai IONIQ 5
used
Cyber Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $34,795
2026 Hyundai Tucson
new
Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Sonata car, priced at $27,411
2026 Hyundai Sonata
new
Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Hyundai Kona car, priced at $24,820
2025 Hyundai Kona
used
Cyber Gray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai IONIQ 5 car, priced at $39,752
2026 Hyundai IONIQ 5
new
Green exterior
Automatic
All-wheel Drive