Megan Barham
Megan Barham at Tulsa Hyundai

Megan Barham | Page 14

Service Advisor

Tulsa Hyundai

9777 South Memorial Dr.
Tulsa, OK 74133

Contact Me
4.1
278 Reviews
4.1

278 Reviews

Write a Review

278 Reviews of Megan Barham

January 23, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Beautiful space, good service and very prompt service! Really good customer service overall. Well run dealership. More

by yefticur
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frank Seitz, Steven Browder, Kasey Collins , Gavin Kalagher

Jan 24, 2025

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your wonderful feedback! We're so glad you enjoyed the space, service, and overall experience. We appreciate your kind words and look forward to serving you again! 😊✨

January 18, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very Helpful, took care of the issue quickly and without a problem Would use them again. More

by BATESBASKETBALL
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frank Seitz, Steven Browder, Kasey Collins , Gavin Kalagher

Jan 21, 2025

Tulsa Hyundai responded

Thank you, BATESBASKETBALL, for your feedback! We’re glad we could resolve the issue quickly and to your satisfaction. We look forward to serving you again in the future!

January 15, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very Professional and easy to deal with. Megan was quick to respond back with. answers to any questions I had. The whole experience was easy. More

by CAROL19
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jan 17, 2025

Tulsa Hyundai responded

Thank you, Carol! We're glad Megan provided quick and helpful responses. We appreciate your kind words and are happy to hear the whole experience was easy for you!

January 15, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership is ok. Recommends extra work, when you only want what’s requested. Just ok More

by smooth.b762
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Steven Browder

Jan 16, 2025

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your feedback! We understand your concern about recommended services. These suggestions are made to help keep your vehicle running smoothly and to prevent potential issues down the road. We're here to provide the services you request while also offering advice to maintain your vehicle's performance. Please let us know if there's anything else we can assist with!

January 11, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Great service. Easy appointment setup. Professional and fast and the communicate clearly and follow through. More

by geoffrey.beeson
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jan 13, 2025

Tulsa Hyundai responded

Thank you, Geoffrey! We're glad you had a smooth and professional experience. Clear communication and follow-through are priorities for us, and we appreciate your feedback!

January 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

We took out Tucson in for a recall. The loaner we requested took an extra 3 weeks and I still had to call back. The service part was fine. I don't understand why it was so hard to More

by JLWQUAH
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kristopher Carter, Eugene Grayson III

Jan 13, 2025

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your feedback, JLWQUAH. We're glad the service was completed to your satisfaction, but we apologize for the delay in providing your loaner vehicle. We understand how frustrating this must have been and appreciate your patience throughout the process. We'll take your comments into account as we work to improve our service.

January 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service, nice staff! We love it that they also wash the car before giving it back to us. More

by PATFATCAT
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jan 13, 2025

Tulsa Hyundai responded

Thank you, PATFATCAT! We're so glad to hear you had an excellent experience with our team. We're happy to provide that extra touch with the car wash! We look forward to serving you again!

January 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Whenever I see Kasey she always greets you with a smile! I worked at a luxury vehicle dealership for almost 2 decades after the military, so I u understand how important her job is. Kasey is a.good blend of More

by VICJR0301
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: GARY RUTH, Daniel Albert, Frank Seitz, Steven Browder, Kasey Collins , Eugene Grayson III, Gavin Kalagher

Jan 10, 2025

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that Kasey made such a positive impression. Her professionalism and friendly demeanor truly make her an asset to our team. We'll be sure to share your feedback with her!

January 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

They were very fast about getting the work done and making sure the problem was solved. More

by warelangley
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frank Seitz, Steven Browder, Kasey Collins , Gavin Kalagher

Jan 10, 2025

Tulsa Hyundai responded

Thank you for your feedback! We're glad we could resolve the issue quickly and efficiently for you. We appreciate your support!

January 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The service department seems to know little about my EV and cannot seem to keep the records straight regarding my service and recall activity. More

by joemamaok
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Josh Quinton

Jan 09, 2025

Tulsa Hyundai responded

**Dear joemamaok,** We sincerely apologize for the confusion and lack of expertise you’ve experienced with our service department regarding your EV. We’re committed to improving our processes and ensuring your service and recall needs are handled accurately moving forward.

...
14
...

Dealership Inventory (429 Vehicles)

new 2027 Hyundai Santa Fe car, priced at $41,880
2027 Hyundai Santa Fe
new
Serenity White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2027 Genesis GV80 car, priced at $86,435
2027 Genesis GV80
new
Uyuni White exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Genesis GV70 car, priced at $63,745
2027 Genesis GV70
new
Savile Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Hyundai Tucson car, priced at $27,777
2026 Hyundai Tucson
used
Atlantis Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Genesis GV70 car, priced at $73,385
2027 Genesis GV70
new
Savile Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2026 Genesis GV70 car, priced at $47,287
2026 Genesis GV70
used
Uyuni White exterior
Automatic
All-wheel Drive