Melvin Porter
Melvin Porter at Southland Dodge Chrysler Jeep Ram
Refer Me

Melvin Porter

Sales Professional

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram

6161 W Park Ave
Houma, LA 70364

Contact Me
4.7
87 Reviews
4.7

87 Reviews

Write a Review

87 Reviews of Melvin Porter

February 28, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Melvin was very professional and a great pleasure to work with. I would recommend people to go visit him for their next used vehicle. More

by JOEY.DUPRE
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 28, 2024

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

Thank you, Joey, for taking the time to write this review and let us know how we are doing. Our customers are our top priority and your feedback is greatly appreciated! All of us at Southland Dodge Chrysler Jeep Ram are glad to have you as a customer.

February 07, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Great person, excellent service, very personable, eager to make a deal that makes YOU happy and will put forth extra effort to do so. He felt like family who really cared. More

by Sister
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 07, 2024

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

Thank you for choosing Southland Dodge Chrysler Jeep Ram. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad Melvin and our team were able to help, and we hope to see you again!

January 16, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Experience was amazing! They helped get me in what I wanted without over paying for it! More

by CORINNEMARIE2
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 16, 2024

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

Thanks, Corinne, for sharing about your experience with Southland Dodge Chrysler Jeep Ram. Congratulations on your new vehicle! We appreciate your business and hope to see you again soon!

January 05, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Staff was friendly and atmosphere very pleasant 😊 I would refer a friend about this service 😀 More

by stajabo59
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 05, 2024

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

We are so glad that Melvin and our team had the opportunity to work with you, and that our team could make this a top-notch experience. We look forward to continuing to serve you in the future!

October 27, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Great service, great people, and excellent selection to choose from. I will definitely recommend Southland Dodge to my friends. More

by E9PARKER
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 29, 2023

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback!

October 09, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Oil change was fast and the service people was very professional and helpful. Thank you Southland dodge.. I will be back for future service.. More

by toddbonvillain46
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 09, 2023

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Southland Dodge Chrysler Jeep Ram, we look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come!

September 11, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

First time at dealership. Worked with Melvin and he was very honest and helpful through out the process. Made the buying a vehicle very pleasurable and simple. Thank You Me More

by lyons102
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 11, 2023

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

It's great to hear that Melvin was able to get you exactly what you needed. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Southland Dodge Chrysler Jeep Ram!

September 06, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Andrew was by far the best car sells man i have ever meet. He made us feel very welcomed instead of pressured into buying a car. More

by dennisamber147
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Andrew Teuton

Sep 07, 2023

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

Here at Southland Dodge Chrysler Jeep Ram, customer satisfaction is our #1 priority. We always do our best to make sure our customers leave with the car they desire! We are glad to hear you enjoyed your experience with Andrew, and it was a pleasure having you at the dealership. We appreciate your review!

September 06, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

GREAT DEALER SHIP AND EMPLOYEES. SALES IS GREAT AND ALSO SERVICE. I WOULD NOT BUY ANY WHERE ELSE. JESSIE THOMPSON AND CARLA JACKSON ARE THE BEST More

by shirleyc0
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 07, 2023

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

Thanks, Shirley, for sharing about your experience with Jessie and Carla here at Southland Dodge Chrysler Jeep Ram. Congratulations on your new vehicle! We appreciate your business and hope to see you again soon!

September 04, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Your salesman & possibly your finance manager are dishonest! We agreed on a sales price & when I got to the finance manager she shocked me with the interest rate then rushed through signing & later w More

by BGIBSON2
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Sep 08, 2023

Southland Dodge Chrysler Jeep Ram responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

1
...

Dealership Inventory (202 Vehicles)

used 2021 Hyundai Palisade car, priced at $35,957
2021 Hyundai Palisade
used
Sierra Burgundy exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2022 Ram 1500 car, priced at $39,997
2022 Ram 1500
used
Bright White exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2021 Ram 1500 Classic car, priced at $29,997
2021 Ram 1500 Classic
used
Delmonico Red exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2024 Dodge Durango car, priced at $42,369
2024 Dodge Durango
new
Triple Nickel exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2023 Jeep Grand Wagoneer car, priced at $79,030
2023 Jeep Grand Wagoneer
new
Diamond Black Crystal Pearlc exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2025 Ram 1500 car, priced at $63,378
2025 Ram 1500
new
Bright White exterior
Automatic
Four-wheel Drive