Mike Asperheim
Mike Asperheim at Tenvoorde Ford

Mike Asperheim | Page 4

Service Advisor

Tenvoorde Ford

185 Roosevelt Rd.
St. Cloud, MN 56301

Contact Me
4.8
526 Reviews
4.8

526 Reviews

Write a Review

526 Reviews of Mike Asperheim

October 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Always great service! James was great to work with and will go back when we are ready for our next purchase. More

by JAYNA.WILTSEY
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chad Williams , JAMES GEDDE

Oct 04, 2025

Tenvoorde Ford responded

Hi Jayna, we’re so glad to hear you consistently have a great experience at Tenvoorde Ford! We’ll be sure to pass along your kind words to James and look forward to helping you with your next purchase.

September 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Good experience all around. I wish you could have done something about the missing tie downs in the box. I welded up my own so yhe problem is solved. More

by mikenovak1948
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 22, 2025

Tenvoorde Ford responded

Thank you for your feedback. We’re glad your overall experience at Lakeland Volkswagen was positive. We understand how disappointing it must have been to have missing tie downs, and we appreciate your resourcefulness in resolving the issue yourself.

September 19, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

If I could give less than 1 star, I would. Don't be fooled! I bought a used F150 in 2019 from this dealership only because of the lifetime powertrain warranty. When I bought the vehicle I w More

by Colin Marcusen
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 23, 2025

Tenvoorde Ford responded

Colin, we are sorry for your experience. Our service manager has emailed you the signed contract and documentation of missing maintenance items necessary to remain on the program. We apologize for any misunderstanding of the program. If you would like to discuss the situation further, please contact Craig Schaefer at cschaefer@tenvoordeford.com

September 12, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The service team was very professional and kept me informed throughout the process. I will be back in the future! More

by brignell
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 13, 2025

Tenvoorde Ford responded

Thank you for your kind feedback! We are glad to hear our service team at Tenvoorde Ford provided professional service and kept you informed throughout the process. We look forward to seeing you again in the future!

August 30, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I ve said it many times in these reviews. You cannot beat Mike Asperhiem and Tenfordees service department for getting your vehicle repaired, maintained or just looked at and evaluated. Sure More

by dannel8900
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 02, 2025

Tenvoorde Ford responded

Thank you for your feedback! We are delighted to hear that Mike Asperheim and our Tenvoorde Ford service team consistently provide expert and reliable service. Your trust and continued support mean a great deal to us.

August 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Always helpful and a great service manager. Have never taken my car anywhere for service other than Tenvoorde More

by terrifh55
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 04, 2025

Tenvoorde Ford responded

Thank you for your loyalty and kind words! We’re proud to have a dedicated service team here at Tenvoorde Ford and appreciate you trusting us with your vehicle. Looking forward to serving you for many years to come!

July 30, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I have been dealing with Mike Aasheim for over 10 years. I’ve had nothing but a great experience dealing with him. He’s been honest there in all of our service needs whether it’s diesel trucks to hybrid car More

by dlr
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Barry Jensen

Jul 31, 2025

Tenvoorde Ford responded

Thank you so much for your loyalty and kind words! We’re thrilled to hear that Mike has consistently provided honest and excellent service over the years. He truly is a great asset to our team at Tenvoorde Ford. We appreciate your strong recommendation and look forward to continuing to serve you for many more years!

July 28, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service! ! No worries about trying to upscale you, they did what needed to be done in the cheapest fashion possible. Will be going back!! More

by cdeanb99
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 29, 2025

Tenvoorde Ford responded

Thanks so much for the great feedback! We're glad to hear you had a worry-free experience and felt confident in the service you received. Providing honest, efficient care is what we aim for, and we look forward to welcoming you back next time!

July 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Maintenance they did fixed nothing. Transmission is still doing the same thing. I am done! More

by loren.heaton
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 28, 2025

Tenvoorde Ford responded

Loren, we understand your frustration and are following the Ford procedures and process to repair your vehicle. Ford requires that we first do a reprogram and relearn of the transmission which is different than a maintenance. There are more steps in the repair process from Ford that we need to follow since step 1 did not work. Mike will be in touch with you about what do to moving forward. We want the problem fixed immediately for your truck as well but we have to follow Ford’s repair process for this issue. If you would like to discuss the situation further please contact Craig Schaefer at cschaefer@tenvoordeford.com

July 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I purchased my F-150 at a different Ford dealership in the Twin Cities area, but am now located closer to Tenvoorde, which is the closest Ford dealership/service center for me. I had the typical warranty More

by hollingsworth07
Service Price Transparency
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 22, 2025

Tenvoorde Ford responded

Thank you for reaching out to us regarding your recent visit. Your concerns are of utmost importance to us. We apologize for any inconvenience your visit may have caused you and want you to know we have forwarded your review to the appropriate party to handle your concerns. You can expect to hear a response from our team shortly. In the meantime, we thank you for your patience and look forward to speaking to you soon.

...
4
...

Dealership Inventory (251 Vehicles)

new 2026 Ford Maverick car, priced at $32,050
2026 Ford Maverick
new
Space White Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Ford F-150 car
2026 Ford F-150
new
Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Cadillac Escalade car, priced at $89,999
2024 Cadillac Escalade
used
Black Raven exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2018 Ford F-150 car, priced at $18,999
2018 Ford F-150
used
Oxford White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ford Transit-350 car
2026 Ford Transit-350
new
Oxford White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Ford Expedition car, priced at $58,999
2025 Ford Expedition
used
Oxford White exterior
Automatic
Four-wheel Drive