Chad Williams
Chad Williams at Tenvoorde Ford

Chad Williams

Sales Manager

Tenvoorde Ford

185 Roosevelt Rd.
St. Cloud, MN 56301

Contact Me
4.5
245 Reviews

Dealership Experience

9 yrs, 8 mos

Industry Experience

35 yrs, 2 mos

4.5

245 Reviews

Write a Review

245 Reviews of Chad Williams

October 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

This is my family's second vehicle from Tenvoorde Ford. Everyone at this dealership displayed outstanding customer service and cared for our needs. Team - Nice Job! More

by cynthia.morine1
Recommend Dealer
Yes
Oct 03, 2026

Tenvoorde Ford responded

Cynthia, we really appreciate you coming back to Tenvoorde Ford for your second vehicle. It means a lot to hear that the team took care of your needs and made you feel valued throughout the process. We hope you’re enjoying your new vehicle!

September 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

George and Ryan were extremely helpful and continue to be with accessories. Answered all my questions and genuinely cared. More

by coachk3vin
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: George Hartley, Taylor Wobschall , Ryan Sincleair

Sep 20, 2026

Tenvoorde Ford responded

Hi, it’s great to hear George and Ryan continue to be helpful with your questions about the accessories. Thanks for giving them a shoutout and for letting us know how much you appreciate their help. We really appreciate having you as a Tenvoorde Ford customer!

September 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

This dealership has become a joke! It’s like they don’t fix your car purposely I don’t get it… the amount of trips I’ve had to the service department with unresolved problems in the la More

by jackburns145
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: David Rodriguez, Barry Jensen

Sep 22, 2026

Tenvoorde Ford responded

Hi Jack, I’m sorry you’ve had such a frustrating time with your service visits. I understand how upsetting it is to make multiple trips without feeling like your concerns have been resolved, especially when it takes up your time and creates extra hassle. Please reach out to Craig Schaefer, cschaefer@tenvoordeford.com, so we can better understand what has been happening and discuss your concerns directly. We appreciate the opportunity to address this with you.

August 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

George was friendly and helpful. His attitude was more than I'll be extra nice so you will buy this car. I lnow they get paid to be nice but, the attitude can be so obvious. If I li More

by dga8241
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: George Hartley

Aug 23, 2026

Tenvoorde Ford responded

We’re glad to hear that George made your car buying experience great. Welcome to the Tenvoorde Family.

August 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It was pretty good could of communicated a little better and kept me updated on when truck would arrive but overall they did a great job. More

by tumerski
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: KELVIN LARSON

Aug 23, 2026

Tenvoorde Ford responded

We would like to hear more about your experience and how we can improve our process. Please contact our GSM Bryan Williams Bwilliams@Tenvoordeford.com.

July 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very polite and very helpful with all my questions. I was very happy they were easy to work with ! More

by jasonjrod1
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 29, 2026

Tenvoorde Ford responded

Hi Jason, it is great to hear you had such a positive experience with Tenvoorde Ford. I am glad our team was able to answer your questions, provide helpful service, and make the process easy from start to finish. I hope we have the opportunity to assist you again in the future.

July 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Service, knowledge and friendliness by each agent is excellent; vehicle is in excellent condition and feels comfortable More

by Espejel205
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Taylor Wobschall, Matt McGowan

Jul 29, 2026

Tenvoorde Ford responded

Hi, it is great to hear our team provided the knowledgeable and friendly service you expect from Tenvoorde Ford. We value your feedback and look forward to assisting you with your future automotive needs.

July 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Kendrick was my salesperson. He did an amazing job and was very personable. He was able able to answer all my questions and get me the deal that I wanted on my car. More

by ctkedrowski
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kendrick

Jul 25, 2026

Tenvoorde Ford responded

Hi, thank you for sharing your experience with Tenvoorde Ford. I am glad Kendrick was able to answer your questions while helping you find the right vehicle. I hope you enjoy your new vehicle and look forward to assisting you again in the future.

July 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Had immediate issues with the vehicles electronics. I was told the used car manager would reach out and never did. Very sad they treated a customer this way. I was forced to take the vehicle to local d More

by jameshutera
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: KELVIN LARSON

Jul 28, 2026

Tenvoorde Ford responded

Hi James, I am sorry to hear about your experience with Tenvoorde Ford. It is disappointing to learn that your concerns with the vehicle's electronics were not followed up on as promised. I understand how frustrating that must have been. Please contact Bryan Williams at bwilliams@tenvoordeford.com so we can discuss your experience further.

July 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Chad found and went n picked it up, we are very great full to him. Because of this we got the vehicle we wanted. Thank You Chad Williams More

by kjrz71
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: George Hartley, Taylor Wobschall , Sam Andreasen

Jul 06, 2026

Tenvoorde Ford responded

Hello, thank you for taking the time to recognize Chad! I am happy he was able to help make sure you drove home in the vehicle you wanted. Thank you for choosing Tenvoorde Ford, and I hope you enjoy every mile in your new vehicle!

1
...

Dealership Inventory (302 Vehicles)

used 2021 Nissan Rogue car, priced at $16,202
2021 Nissan Rogue
used
Gun Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2026 Ford Maverick car, priced at $40,870
2026 Ford Maverick
new
Carbonized Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Ford F-350 car, priced at $88,017
2026 Ford F-350
new
Star White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ford Mustang Mach-E car, priced at $52,841
2026 Ford Mustang Mach-E
new
Shadow Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Ford F-150 car, priced at $52,043
2026 Ford F-150
new
Carbonized Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ford F-150 car, priced at $63,256
2026 Ford F-150
new
Iconic Silver Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive